1. leht 1-st
Halvasti läheb käima
Postitatud: E Okt 18, 2004 17:05
Postitas Must9000
Mul on Saab 9000 CS 1992 aasta ja millegi pärast läheb väga pikalt käima, kas oskate öelda millest see tingitud võib olla ja mida peaks kontrollima ?
Halvasti läheb käima
Postitatud: E Okt 18, 2004 20:24
Postitas Trionic
Olen üle poole aasta võidelnud sama hädaga ühe siinse tegelase Saabil ja
nüüdseks tundub,et häda on poolvigases väntvõllianduris,mille signaal on
nii nõrk,et starteri ajal ECU signaalist aru ei saa.Sarnast viga on põhjustanud ka puudulik mootorimass,umbes paagituulutus,halb bensu
etteanne ,valed,või kulunud küünlad,umbes bensufilter,vigane süüteluku
kontaktplaat jne.Võimalusi päris palju.
Halvasti läheb käima
Postitatud: E Okt 18, 2004 21:36
Postitas Zazou
Sarnast viga on põhjustanud ka puudulik mootorimass
Esimese hooga mõtlesin, et mootor on liiga kerge

Halvasti läheb käima
Postitatud: E Okt 18, 2004 22:15
Postitas Must9000
T'a'nud vastuse eest, hakkan kohe asja uurima !
Halvasti läheb käima
Postitatud: E Jaan 31, 2005 18:22
Postitas KrikU
Kurat, mul täpselt sama viga nagu küljes... vana 1,6 nissan läks nagu paugupealt käima. Praegust ikka tuleb käiata 2-3sek enne kui mootor tööle hakkab... Pole eriti kogenud ja eriti paljusi autosi näinud, on see normaalne?
Halvasti läheb käima
Postitatud: E Jaan 31, 2005 18:38
Postitas ivomets
mul ka 9000 läheb alati ca 2 sek pärast käima. mitte esimese väntvõlli pöördega. see vist selle auto eripära mitte mingi viga.
Halvasti läheb käima
Postitatud: E Jaan 31, 2005 18:57
Postitas Veiko
minul läheb ka u 2-3 seki pärast käima, aga ma olen kogu aeg arvanud et see on lihtsalt eripära ja midagi hullu ei olnud. üleeile läks -20nega ka ilma probleemideta käima. ei muretse selle paari seki pärast.
Halvasti läheb käima
Postitatud: E Jaan 31, 2005 22:58
Postitas Veiko
Mul on mulje jäänud, et Hondad lähevad poolest pöördest käima. Samas õnnestus kunagi ühel Jaguar XJR-il kõrval istuda. Selle 12 silindrit ja 6 liitrit tahtsid minuarust terve igaviku ketramist saada, enne kui käima otsustasid minna. Öeldi, et pidavatki nii käima minema.
Halvasti läheb käima
Postitatud: T Veebr 01, 2005 1:13
Postitas triibutu
Kõik Hondad ei lähe poolest pöördest käima, vähemalt mitte vanemad -- minu Accord tahtis hommikuti ~2-3 sek starterit saada. Käivitus ta aga raudselt ja igasuguse pakasega.
Praegune 9k käivitub < 1 sek jooksul, kuigi kõrva järgi otsustades ajab starter mootorit ringi tunduvalt aeglasemalt kui Hondal.
Halvasti läheb käima
Postitatud: T Veebr 01, 2005 7:36
Postitas Trionic
DI kassetiga mootorid käivituvad hiljem,see softiga paika pandud.(ei kehti
uuemate trionic T7 ja T8 kohta)Oodatakse kütuserõhu tõusu vajaliku tasemeni(seda küll ei mõõda miski),sädet hakatakse küll kohe andma ja palju kordi töötsükli jooksul.
Halvasti läheb käima
Postitatud: L Veebr 05, 2005 20:38
Postitas KrikU
Selge, siis pole muret, viskasin normaalsema aku (66Ah) ka vahele (vana oli juba üsna surnud 55Ah) ja nüüd ei näe ketramise ajal mingit nõrgaks jäämise märki kah

Kuigi jah imelik tundub mu jaoks see, kuda igasugu tarbijad pannakse enne käivitamist juba käima - tuled (kui lüliti on vastavas asendis), kliimaseade jne.
Halvasti läheb käima
Postitatud: L Veebr 05, 2005 22:48
Postitas sebastian
Sihuke info, et turbomootorid peavadki alles 1...2 sek. pärast käivituma. Starter annab eelnevalt turbole teatud õlirõhu, et kui mootor käivitub, jookseks laagrite vahel juba midagi. Analoogne soovitus, et pärast tugevat koormust-gaasitamist ei tohi mootorit kohe välja lülida, et tohutu kiirusega pöörleva tiiviku korral õli juurdevool järsku ei katkeks. See ei kehtinud ainult Trionicuga mootorite kohta, vaid üldse turbo-Saabidele.
Halvasti läheb käima
Postitatud: N Veebr 10, 2005 0:20
Postitas tarr
Algselt postitas: sebastian
Sihuke info, et turbomootorid peavadki alles 1...2 sek. pärast käivituma.
Samad sõnad, sama viis. Ka mina pean mõni sekund kävititit andma ja siis läheb juba reipalt. Sama lugu oli ka eelmise liikuriga: Legacy 2.0T '92 - ikka paar tiiru niisama ja siis juba rõõmsalt bensiini jõul.
Halvasti läheb käima
Postitatud: N Veebr 10, 2005 23:07
Postitas Viki
t5 puhul lülitub bensa pump alles siis kui on saabunud signaal impulsiandurilt. sellest ka viivitus. uuematel( t7, t8) käivitub pump süüte keeramisel kohe 1 sekundiks, et starteri andmise ajaks oleks surve juba üleval.