1. leht 1-st
Saab 9-3 sarniiri vahetus
Postitatud: K Juul 12, 2006 12:52
Postitas veldur
Kusagilt kuulsin, et seda on võimalik valesti alla panna (vähemalt 900NG puhul), mille tulemusel sarniir kiiresti läbi kulub.
Oskab/viitsib keegi selgitada õigeid töövõtteid.
Saab 9-3 sarniiri vahetus
Postitatud: K Juul 12, 2006 15:00
Postitas ivomets
tagumine puks peab õiges suunas minema.
Saab 9-3 sarniiri vahetus
Postitatud: K Juul 12, 2006 21:02
Postitas sigaelmar
Mis mõttes õiges suunas???
Saab 9-3 sarniiri vahetus
Postitatud: N Juul 15, 2010 20:35
Postitas flood
Ajaks 4 a vanuse teema uuesti ülesse. Et mis pidi need tagumise õõtsade puksid siis olema peavad, vahepeal tegin ka eelmine suvi
sarnase teema, kus 0 vastust tuli.
Saab 9-3 sarniiri vahetus
Postitatud: N Juul 15, 2010 20:56
Postitas teager
Lisasin esiõõtsa pildi ka - kõikidel meil pole õõtsa ehitus silme ees
terv, teager
Lisatud failid
Saab 9-3 sarniiri vahetus
Postitatud: N Juul 15, 2010 22:01
Postitas MadMan
Nõks jah selles, et kui auto on tõstukil, siis lõdvalt külge, kui auto on maas, siis poldid kinni. Või kuidagi nii.
Saab 9-3 sarniiri vahetus
Postitatud: N Juul 15, 2010 22:06
Postitas ivomets
minu arvamise järgi peab puks nr 13 olema "õiges suunas".
Saab 9-3 sarniiri vahetus
Postitatud: R Juul 16, 2010 5:26
Postitas Trionic
Nii nr.13,kui 17 peavad olema " suunatud".
Saab 9-3 sarniiri vahetus
Postitatud: R Juul 16, 2010 11:29
Postitas flood
Aga ikka ei taheta vastata, mis pidi puks nr. 17 "suunatud" peab olema

Saab 9-3 sarniiri vahetus
Postitatud: R Juul 16, 2010 11:42
Postitas iisak
Pikem ots üles.