1. leht 1-st

Kütuserõhu regulaator

Postitatud: K Veebr 24, 2016 19:11
Postitas v6rrRacing
Tervist.

Sai paar nädalat tagasi soetatud üks saab 9-5, millel siis eraldi veel selline vidin kapoti alla paigaldatud:

Pilt

Huvitav on see, et vaakum vooliku ots kuskile ühendatud pole, töllab niisama.
Kütusesurveks näitab 4,5bari.

Küsimus on selles, et on ta seal vajalik?
Või kuhu vaakumi ühendama peaks?

Igasugune abi on teretulnud, turbo mootorid on võõras maailm mulle..

Kütuserõhu regulaator

Postitatud: K Veebr 24, 2016 19:24
Postitas S9K
Kui originaal regulaator töötab ja softiga lollusi tehtud pole, siis pole ka seda vaja.

Kütuserõhu regulaator

Postitatud: K Veebr 24, 2016 19:30
Postitas v6rrRacing
Kui originaal regulaator töötab ja softiga lollusi tehtud pole, siis pole ka seda vaja.

Kuna vaakum kuskile ühendatud pole, siis ilmselt ta tööd ka ei tee eks?
Mootor käib kenasti nii madalatel kui ka kõrgetel pööretel iseenesest.

Eks kisun prooviks vahelt ära, vaatan kuidas käitub.

Kütuserõhu regulaator

Postitatud: K Veebr 24, 2016 20:10
Postitas S9K
Töötab see detail ka ilma vaakumita, aga mitte nii nagu peaks. Turborõhu tõustes peaks tõusma ka kütuserõhk, kuid kuna voolikut järel pole, siis rõhk tõusta ei saaks. Kuidagi kahtlane üldse.

Kütuserõhu regulaator

Postitatud: K Veebr 24, 2016 20:26
Postitas D116
Kahtlane , yep.
Kui soft pole vastav, tolku 0!
Asjatundjale vajalik osa.

Kütuserõhu regulaator

Postitatud: K Veebr 24, 2016 21:17
Postitas v6rrRacing
Tänud!
Korjasin selle vahelt ära, tiir maanteel näitas, et seda sinna vaja pole.

Niiet, kui kellegil on seda rohkem vaja kui mul, siis PS ;)

Kütuserõhu regulaator

Postitatud: N Veebr 25, 2016 0:24
Postitas loffa
4,5bar justkui näitaks, et keegi on kütuserõhku ikkagi näppinud. Originaal FPR on ju 3bar?

Kütuserõhu regulaator

Postitatud: N Veebr 25, 2016 7:48
Postitas v6rrRacing
Siinkohal oleks vist vajalik mainida, et paagis oli mitte originaal pump ka, aretatud oli mingisugune paagi väline pump. Aga kuna see lõppes otsa, siis sai ostetud uus originaal pump.

Kütuserõhu regulaator

Postitatud: N Veebr 25, 2016 8:59
Postitas v6rrRacing
Nonii, täna hommikune tööle sõit näitas, et külma mootoriga ei taha see auto ültse käia, kiirendates puterdab jne... kütusekulu ka kompu järgi maanteel ca 2l rohkem 100km kohta. :(
Eks rändab õhtul tagasi vahele ja otsin vaakumile ka koha, jääb siis nii.

Kütuserõhu regulaator

Postitatud: N Veebr 25, 2016 12:01
Postitas S9K
Keera siis kütuserõhk ka paika, tühikäigul @ 3bar kui vaakum on ühendatud. Ja ühendama pead peale drosselklappi, ehk siis sisselaske kollektori külge.

Kas originaal regulaatori vaakum oli üldse ühendatud?

Kütuserõhu regulaator

Postitatud: P Veebr 28, 2016 9:07
Postitas v6rrRacing
Originaal regulaator oli ühendatud küll.
Äkki on hoopis originaal regulaator tuksis?

Ühendasin vaakumi ära, mitte käiva mootoriga näitab 3bari(süüde sees), käiva mootoriga on 3,5bari, pööretel tõuseb kuni 4,5barini.. on see hea?
Mootori töö kohta ütleks küll, et on hea :D