1. leht 1-st
Kasti solenoidi vahetama ?
Postitatud: R Veebr 26, 2016 13:49
Postitas MATU90
Koodid P0743 - Lock Up Solenoid, short circuit, or open circuit
P0741 TCC solenoid, stuck, perfomance
Ma saan aru et see TCC solenoid on siis põhjuseks, juhtmed kasti väljast ja pistikud vaatasin üle, vigu ei leidnud. Kuskohast ma seda solenoidi osta saaksin ja mis see maksta võiks ? 4 Käiguline 2000a automaat.
Kasti solenoidi vahetama ?
Postitatud: R Veebr 26, 2016 16:25
Postitas entson
Arvan,et mõttekam on osta teine töötav kast ja sealt võtta vajalik solenoid.
Kasti solenoidi vahetama ?
Postitatud: R Veebr 26, 2016 16:34
Postitas MATU90
Arvan,et mõttekam on osta teine töötav kast ja sealt võtta vajalik solenoid.
Tutikaid siis pole või on nii kallid?
Kasti solenoidi vahetama ?
Postitatud: R Veebr 26, 2016 16:56
Postitas entson
Tutikad on kallid,arvan mina.Mis ühele kallis võib teisele odav olla.VM s tk.163-ja terve blokk 2356-, kastis on neid 3tk ja kõik erineva koodiga neljas on veel aga see ei plõksu,kui vool peale lasta ja on ilmselt mingi teise nimetusega,kuigi välimus sarnane.
Kasti solenoidi vahetama ?
Postitatud: R Veebr 26, 2016 17:29
Postitas MATU90
Lugesin mingit USA foorumit, kutt sai kuskilt 35 dollariga tutika...see jah muidugi ei tähenda et eestist sama hinnaga saaks...
Kasti solenoidi vahetama ?
Postitatud: L Veebr 27, 2016 9:30
Postitas skyline
Vaata eBayst, minu meelest oli seal komplekti hind odavam kui tüki hind VM-s
Kasti solenoidi vahetama ?
Postitatud: L Veebr 27, 2016 14:32
Postitas MATU90
Vaata eBayst, minu meelest oli seal komplekti hind odavam kui tüki hind VM-s
Saigi nii tehtud, kõigile kes omakäel remondivad, siis aluseks võtke kastikood, asub pidurisilindri all kastipeal. Vaatasin et komplekti hind tuli 89 dollarit-
http://www.ebay.com/itm/AW-50-40-50-42- ... xz&vxp=mtr, kas oleks mõtekas siis kõik ära vahetada? Ainult see TCC, Lockup solenoid maksis 40 € -
http://www.ebay.com/itm/Transmission-Lo ... 4e&vxp=mtr
Juttu on seal ühendustest veel, kas peaks ennem tõesti lahti kakkuma ja siis tellima ? Või on suht kindel et sobivad ?
Kasti solenoidi vahetama ?
Postitatud: L Veebr 27, 2016 15:54
Postitas MATU90
Solenoide vahetades tuleb neid kalibreerida miskit moodi?
Kasti solenoidi vahetama ?
Postitatud: L Veebr 27, 2016 17:09
Postitas S9K
Kas solenoid pole lihtsalt üks lambi klapp???
Kasti solenoidi vahetama ?
Postitatud: L Veebr 27, 2016 18:40
Postitas MATU90
Pmst peaks olema jah, aga lugesin kuskilt kus üks saabiomanik reguleeris nädal aega oma solenoide

, pigem arutleks nüüd nats selle üle- mulle vastas üks remonditöökoda, et sellise veaga tuleks juba terve kast ära remontida. On see elukauge vastus? Siiani toimib kõik, peale selle et vahetevahel viskab solenoidi yht ja sama veakoodi...
Kasti solenoidi vahetama ?
Postitatud: L Veebr 27, 2016 21:57
Postitas entson
Ei saa aru,mida seal reguleerid,võtad juhtme tagant,keerad fiksaatori lahti,võtad ära,päast uus vastupidi tagasi.Küllap see Saabi omanik mõtleb mingit muud vidinat,näit.asendi andurit.Mis moodi see solenoidi viga kasti töös avaldub?Uuri remondi hindu ja anna siis teada ,palju küsitakse.Edu.
Kasti solenoidi vahetama ?
Postitatud: P Veebr 28, 2016 1:58
Postitas S9K
Mina pole küll kunagi automaatkasti lahti võtnud, küll olen pisut niisama sportlikust huvist mõnele pildile pilgu peale visanud. Mida seal kastis siis nüüd ikkagi nii erilist on, eriti saabi omas. Planetaarid ilmselt? Siduripakid? Hüdrosilindrid, õlikanalid ja solenoid klapid. Põhimõtteliselt ongi kõik ju??? Võin eksida muidugi. Ei saa ju selliseid asju väga juhtuda, et "pane uus kast". Peaks saama edukalt remontida ilmselt, iseasi palju jupid maksavad. Siduritel kuluvad kettad ära, võib olla hüdrosilindritel lõpevad tihendid ära ja siis on solenoidid ise. Muu on ju puhas mehaaniline teema. Õlikanalid ei kulu ju ära või ei lähe saasta nii täis, et midagi enam läbi ei käiks. Turbiin võib ka ära lõppeda, a see pole enam käigukasti osa (tegelikult pole ju?)
Kasti solenoidi vahetama ?
Postitatud: P Veebr 28, 2016 9:08
Postitas MATU90
Ei saa aru,mida seal reguleerid,võtad juhtme tagant,keerad fiksaatori lahti,võtad ära,päast uus vastupidi tagasi.Küllap see Saabi omanik mõtleb mingit muud vidinat,näit.asendi andurit.Mis moodi see solenoidi viga kasti töös avaldub?Uuri remondi hindu ja anna siis teada ,palju küsitakse.Edu.
Reguleerimise koha pealt jah, ei saanud ise ka aru, aga viga on see et veakoodi viskab, ja vennasel on üks kord käik n.ö. sisse jäänud- auto uuesti käima ja korras.
Mina pole küll kunagi automaatkasti lahti võtnud, küll olen pisut niisama sportlikust huvist mõnele pildile pilgu peale visanud. Mida seal kastis siis nüüd ikkagi nii erilist on, eriti saabi omas. Planetaarid ilmselt? Siduripakid? Hüdrosilindrid, õlikanalid ja solenoid klapid. Põhimõtteliselt ongi kõik ju??? Võin eksida muidugi. Ei saa ju selliseid asju väga juhtuda, et "pane uus kast". Peaks saama edukalt remontida ilmselt, iseasi palju jupid maksavad. Siduritel kuluvad kettad ära, võib olla hüdrosilindritel lõpevad tihendid ära ja siis on solenoidid ise. Muu on ju puhas mehaaniline teema. Õlikanalid ei kulu ju ära või ei lähe saasta nii täis, et midagi enam läbi ei käiks. Turbiin võib ka ära lõppeda, a see pole enam käigukasti osa (tegelikult pole ju?)
Ma nüüd ise ka ei usu, et sellise aasta saabil seal midagi ulmelist on. Lihtsalt see pani imestama, et varuosa küsimise peale, meili teel, pandi kohe selline diagnoos kastile.