1. leht 1-st

Saab 9-5 MURE

Postitatud: E Mär 14, 2016 15:32
Postitas kalamuhv
tere, mure siis selline et oman siis saab 9-5 2.3t 125kw estate 1999a ja eile sai vahetatud pütt all ära kuid peale seda enam käima ei lähe , aku korras , süüdet andes lööb näidikud ilusti tööle ja käib klõps ja rohkem midagi, starterit ei anna .keevitatud ei saanud midagi seal kuid kanali all sai küll relakat korra kasutatud. milles võiks probleem olla ? see mul esimene saab siis saabidega erilist kokkupuuteid ei ole .
lisan veel ka et armatuuril lõi põlema " Check Engine" varasemalt ei olnud.
varasemalt põles punane kolmnurk ja airbag tuli.

Saab 9-5 MURE

Postitatud: E Mär 14, 2016 16:39
Postitas que
Kontrolli aku kõigepealt üle! Järgmisena uuriks DI-d.

Saab 9-5 MURE

Postitatud: E Mär 14, 2016 16:45
Postitas napoleon
Kui aut. kast, siis võib olla selline lihtlabane probleem, et see laseb kävitada ainult siis kui kang on P või N asendis.
Aga üldiselt ma püti vahetamise ja mittekäivitumise vahel muud seost ei näe kui see, et võibolla jätsid uksed lahti(salongi valgustus jäi põlema, võibolla ka raadio käima) ja tõmbas lihtsalt aku tühjaks. Mitteseotud probleemidest võib olla starter, massiühendus, mõni relee vms.

Saab 9-5 MURE

Postitatud: E Mär 14, 2016 17:45
Postitas entson
pane jah P peale ja siis peab starter ringi käima,piisab kui isegi pagassi luuk kehvema aku korral lahti jääb.

Saab 9-5 MURE

Postitatud: E Mär 14, 2016 17:59
Postitas lemps14
DI ja bensupumba puhul peaks starter ikka ringi käima. Kui aga sedagi ei ole siis peaks ikka voolu viga olema (kui just starter ise ei ole kutu) - aku, kaitsmed, releed, juhtmed.

Saab 9-5 MURE

Postitatud: E Mär 14, 2016 18:09
Postitas kalamuhv
oman bensiini mootorit ikka , vahel nagu tahtis korra minna selline hääl oli sekundiks aga nüüd panin teise auto akult krokodillid järgi ja ei pidanud ootamagi ja läks kohe käima.samas mootoril on üks kahtlane pistik lahtine , eitea kuhu käib ja kus pärit ja mis otstarbel.
pilt siin :
http://www.upload.ee/image/5644960/1283 ... 6025_n.jpg

Saab 9-5 MURE

Postitatud: T Mär 15, 2016 6:53
Postitas kalamuhv
selge , sain auto ikka starterist käima ! tuli selline asi välja mida ei teadnud et kui mootori õli pole piisavalt siis auto ei lasegi mul starterit käima panna ehk käivitada mootorit:wall::wall:.Lisasin õli ära ja ootasin paar kolm minutit ja mootor töötas nagu kella värk!uskumatu lihtsalt , tegelesin auto juhtmetega terve päeva et milles võiks probleem olla , aga samas saigi leida jälle autojaoks ka natukest aega :D:beer::drink:

Saab 9-5 MURE

Postitatud: T Mär 15, 2016 6:56
Postitas kalamuhv
Aga selline küsimus jääb ikka et mis pistik see seal kapotiall olla võib ja kuhu ta käima peaks ? ei usu väga et ta niisama ootab oma aega seal :D:freak:

Saab 9-5 MURE

Postitatud: T Mär 15, 2016 7:43
Postitas Nublik
Kui ma nüüd hästi mäletan, siis oli minu 98a LPTl ka miski lahtine pistik suht sama koha peal.

Saab 9-5 MURE

Postitatud: T Mär 15, 2016 10:41
Postitas D116
9-5 nagu poleks õli taseme anturit. , tonnisel oli selline asi.

Saab 9-5 MURE

Postitatud: T Mär 15, 2016 11:46
Postitas Cyber
9-5 nagu poleks õli taseme anturit. , tonnisel oli selline asi.
Ei ole tonnisel mingit õlitaseme andurit. Usu mind ma olen kunagi omal karteri peaaegu tühjaks sõitnud, midagi ei teatanud vähesest õlist..:)

Saab 9-5 MURE

Postitatud: T Mär 15, 2016 13:57
Postitas D116
9-5 nagu poleks õli taseme anturit. , tonnisel oli selline asi.
Ei ole tonnisel mingit õlitaseme andurit. Usu mind ma olen kunagi omal karteri peaaegu tühjaks sõitnud, midagi ei teatanud vähesest õlist..:)
MY kuni 94 oli :) check oil level