1. leht 1-st
Saab 9000 2.3 T, 1995, Uhti (LUKKU)
Postitatud: N Juul 20, 2006 19:42
Postitas uhti
Auto aastast 1995,tumeroheline metallik,luukpära.
Mootor on 2,3t 147 kw ja aut kast.
Lisadest on:
El aken,peeglid,mäludega nahkistmed
Püsikiirus,cd mängija,kesklukk+signa,kliima jne.
Tulevikuplaanidest on toonklaas,MBC jne.
Hetkel ei tööta see BPC klapp:wall:
[IMG]
http://i47.photobucket.com/albums/f175/ ... aab004.jpg[/IMG]
[IMG]
http://i47.photobucket.com/albums/f175/ ... aab002.jpg[/IMG]
[IMG]
http://i47.photobucket.com/albums/f175/ ... b007-1.jpg[/IMG]
[IMG]
http://i47.photobucket.com/albums/f175/ ... aab008.jpg[/IMG]
[IMG]
http://i47.photobucket.com/albums/f175/ ... aab009.jpg[/IMG]
Saab 9000 2.3 T, 1995, Uhti (LUKKU)
Postitatud: N Juul 20, 2006 22:19
Postitas Haikala
Alumine pilt on päris vahva...
Millegipärast meeldivad väikelastele SAABide tagaosad... Üks ronis spetsiaalselt jalutuskärust välja, et Musta tagumise suure embleemi peale patsu lüüa...

EDIT by Cyber: et te segadusse ei satuks, enne olid siin pisut teised pildid, seega enam ei ole alumine pilt päris see, mis Haikala mõtles...
Saab 9000 2.3 T, 1995, Uhti (LUKKU)
Postitatud: R Juul 21, 2006 21:36
Postitas uhti
Täna tegin valmis ühe MBC ja installisin ta ka voolikute vahele.Turbo rõhu keerasin enam-vähem cutt offi piiri lähedale;)Auto minek võrreldes endisega on päris muljet avaldav:headbang:
Mingi asi tekkidab salongis mingit imeliku resonantsi ,mis lausa rõhub kõrvadele

.Vectral tekkis selline resonants siis kui katuseluuk oli täiesti lahti aga mix saabil see tuleb ?Saabil olid kõik aknad uxed kinni.
Saab 9000 2.3 T, 1995, Uhti (LUKKU)
Postitatud: P Juul 23, 2006 22:04
Postitas uhti
Eile panin töö juures täpse kalibreeritud rõhu mõõtmise kella külge ja rõhux oli keskmiselt 1,1-1,2 bar.
Huvitav kas keegi on tavalise FPT mootori ja ajuga sellise rõhuga dünos käinud.Täitsa huvitav olex teada palju umbkaudselt jõudu võix olla

Saab 9000 2.3 T, 1995, Uhti (LUKKU)
Postitatud: P Juul 23, 2006 22:11
Postitas sebastian
Algselt postitas: uhti
Eile panin töö juures täpse kalibreeritud rõhu mõõtmise kella külge ja rõhux oli keskmiselt 1,1-1,2 bar.
Huvitav kas keegi on tavalise FPT mootori ja ajuga sellise rõhuga dünos käinud.Täitsa huvitav olex teada palju umbkaudselt jõudu võix olla
Pole käinud, aga hinnanguliselt 230...240hj peaks tulema.
Kuidas rõhk muutus pöörete tõustes ja millistel pööretel 1,2bar saabus?
edit: resonantsi võivad tekitada ka viletsad mootoripadjad, kiirendamisel mootor liigub horisontaalselt küllaltki palju, võibolla puutub kuhugi vastu.
Kusagilt lugesin, et 600hj-ni tuunitud 9000-de mootor võib horisontaalis liikuda kuni 5 cm...korras patjadega.
Saab 9000 2.3 T, 1995, Uhti (LUKKU)
Postitatud: P Juul 23, 2006 22:36
Postitas TFK
Rõõmsaid ja muretuid kilomeetreid ka minu poolt ja loodan et sinu autoga midagi sarnast ei juhtu nagu minul!!!! Tonnised ruulivad:head:
Saab 9000 2.3 T, 1995, Uhti (LUKKU)
Postitatud: K Juul 26, 2006 7:47
Postitas uhti
Seda resonantsi põhjustab vist liiga suur ülerõhk salongis.Kui panna siseõhupeale või teha üldse esiaken natuke lahti siis seda ei ole.Tonnise salong on ikka jube tihe tehtud,kui vendi sees puhuma panen ja uxed kinni siis puhub tagaakna kõrval olevatest tuulutusavadest ikka päris kõvasti õhku välja:D Nüüdsex olen sõitnud peaaegu 1000 km ja keskmisex kütusekulux on u 10.2 sajale.Loomulikult võix natuke vähem võtta aga kuskilt peab see jõud ja sõidumugavus ju tulema:headbang:
Saab 9000 2.3 T, 1995, Uhti (LUKKU)
Postitatud: N Aug 03, 2006 8:15
Postitas uhti
Paaril viimasel päeval on tekkinud vahel selline jama,et ei pane puldist uxi lukku aga alarmi paneb peale.Kusjuures huvitav,et võtmest paneb ka ainult juhiuxe kinni.On kellelgi veel sellist jama esinend:(?
Saab 9000 2.3 T, 1995, Uhti (LUKKU)
Postitatud: N Aug 03, 2006 8:28
Postitas karlosas
sama lugu puldist keskluku lülitamisega, paar korda esinenud, mõningase edasi tagasi klõpsutamise peale ikka kinni läinud, mis teema on ei ole jõudnud uurida, ehk targad teavad seletust
Saab 9000 2.3 T, 1995, Uhti (LUKKU)
Postitatud: N Aug 03, 2006 11:38
Postitas suur
Tonnise signa-kesklukk on päris põneva loogikaga. Sellest loogikast pajatav teema (koos skeemidega) on siin kusagil ka üleval. Kasutage otsingut.
Aga kesklukk/signa ei lähe näiteks siis peale, kui signa aju arvates juhiuks natuke lahti on. Aju saab signaali ukse sees olevalt herkonlülitilt, mis võib omadega peetis olla. Aga lihtne katse:
Kas armatuuris olev piktogramm juhiukse kohta üldse midagi näitab? Ses suhtes et kui süüde sees on ja juhiuks lahti teha siis piktogrammil peaks juhiust näitav punane tuluke kohe põlema minema. Piktogramm kasutab nimelt sama herkonlüliti signaali. Kui ust lahti tehes punane tuluke süttib ja kinni pannes kustub siis herkon järelikult OK ja viga tuleks mujalt otsida. Kui aga sellega mingid anomaaliad on, siis anomaaliad ravida ja loota et ehk nüüd toimib.
Saab 9000 2.3 T, 1995, Uhti (LUKKU)
Postitatud: R Aug 04, 2006 8:16
Postitas uhti
Selge siis:)Uxe lüliti töötab ilusti.Pean algatusex relee üles otsima ja seda tiba näppima:P
Saab 9000 2.3 T, 1995, Uhti (LUKKU)
Postitatud: E Aug 07, 2006 8:29
Postitas uhti
Kesklukku tõrkumist põhjustas juhiuxe lingi küljes oleva lüliti juhe.Nüüd paneb võtmest ikka kõik uxed kinni ja signa funkab ka ilusti.Käisin nädalavahetausel Tallinnas ja Saab hakkab üha enam meeldima

Maanteel on ikka hea ja turvaline sõita kui autol piisavalt jõudu:headbang:
Kütusekulu tuli ka täiesti talutav (9,4l/100 km)