1. leht 1-st

B204i vs B204L (B204E)

Postitatud: T Apr 12, 2016 9:11
Postitas Saabi Sergeid
Tere!

Juhtus selline õnnetu lugu, et enda Saab 900 2.0 vabalthingava mootorise tuli arvestatav saale kolin sisse. Hetkel pole veel midagi lahti võtnud, seega probleemi ulatust ei tea, aga ilmselt tuleks mingi teine mootor doonoriks võtta.

Siit ka küsimus targematele, et kas sisu poolest erinevad turbo versioonid ka vabalthingavatest, või on sisu (kolvid, kepsud jne) sama ning ainus erinevus seisneb peas?

B204i vs B204L (B204E)

Postitatud: T Apr 12, 2016 9:19
Postitas S9K
Pea on sama, kolvid on teised, kepsud samad. Vabalthingaval on nukad veidi teised ehk.

B204i vs B204L (B204E)

Postitatud: T Apr 12, 2016 10:29
Postitas Cyber
Et siis sellest ka põhjus, miks Sergeid Mannergusõidule ei jõudnud? Aga soovituseks Viikingite poolt, otsi lähimast romulast seda mootorit, peaks vast nii 70€ kanti see hind jääma..:) Viikingite oma on nüüd 5 sõitu ilusti vastu pidanud.

B204i vs B204L (B204E)

Postitatud: T Apr 12, 2016 10:33
Postitas D116
Võib asendada. Madalam surveaste- natuke kW kaotad, aga võib madalama oktaaniga küttust valada.

B204i vs B204L (B204E)

Postitatud: T Apr 12, 2016 10:34
Postitas mart284
Meil oli romula mootor 75€ kohaletoomisega - ehk on kindlasti soodsam remondist:)

B204i vs B204L (B204E)

Postitatud: T Apr 12, 2016 10:59
Postitas saabu
b206 sobiks ka. törts kw juures ja omajagu vähem kaalu mootoril(Puuduvad balanssvõllid tehasest.)

B204i vs B204L (B204E)

Postitatud: T Apr 12, 2016 11:00
Postitas wilddog
Treeningmootor peabki kokku jooksma :headbang: Aga romulast "uus" mootor ja siis kahest asjast toimiv kokku lappida on tõesti mannergule vääriline lähenemine :)

Teha varuosapäring läbi neti ja peaks tulema.

B204i vs B204L (B204E)

Postitatud: T Apr 12, 2016 13:29
Postitas Saabi Sergeid
Et siis sellest ka põhjus, miks Sergeid Mannergusõidule ei jõudnud? Aga soovituseks Viikingite poolt, otsi lähimast romulast seda mootorit, peaks vast nii 70€ kanti see hind jääma..:) Viikingite oma on nüüd 5 sõitu ilusti vastu pidanud.

Selline see põhjus oli jah. Juba neljandal prooviringil sai mootor otsa :wall:

Hetkel plaan selline ongi nagu wilddog kirjeldas, et vaataks kahest asjast midagi kokku. Päris otse romulast ei julge ka mootorit vahele visata, pärast on jälle 4 ringi ja asi korras. Vaja ikka 4h järgmine kord ära kesta. :drive:

Aga siis, kui peale kolbide muu sisu turbokatel sama on, saab eduliselt ilmselt ka neid toonoriks kasutada.
Niipalju kui hetkel olen romulatest uurinud, siis kipuvad "uute" mootorite hinnad ikka 130+ EUR kanti jääma.

B204i vs B204L (B204E)

Postitatud: N Apr 14, 2016 11:32
Postitas Saabi Sergeid
Kas nendel mootoritel on muidu kuskil see B204 või nt B206 kood ka peale kirjutatud? Kui jah, siis kust seda otsima peaks? Siis teaks kindel olla, mis see "uus" mootor on, mis romulast tuleb.

B204i vs B204L (B204E)

Postitatud: N Apr 14, 2016 12:15
Postitas S9K
Ilma õlipihustiteta on " i " mootor, näeb kohe kui õlivann eemaldada. Ilma tasakaalu võllide pesadeta on B206 mootor. Muud on kõik üks ja sama, ainult softi erinevus peaks olema. " r " -il on teine türbel muidugi.