9-5 Aero DI/küünlad
Postitatud: K Apr 20, 2016 16:24
Tervist!
Et kõik ausalt ära rääkida...
Sõiduk on 2006. a 9-5 Aero, B235R
Viskab CEL-i, veakoodideks P1312 ja P1334, siit foorumist ka läbi käinud.
Esimese asjana sai vahetatud drosselklapi küljest ärakukkunud väike vaakumtoruke, kuid see ei ole püsiva lahendusena tuld ära kustutanud -- ikka veel see tuluke teinekord mulle tekib.
Interneti väitel näitavad need veakoodid üldiselt DI kustumist, kuid asi võib ka proosaliselt olla lihtsalt vanades küünaldes.
Nüüd siis küsimus ise: juhul, kui ikkagi pole vaid küünaldes asi ning DI ise hakkab surema, kas siis peetis DI võib uued küünlad ära süüa või võib muretult hakata seda mängu tükikaupa (kõigepealt küünlad, siis DI) vahetama, vältimaks (veel ühe) uue küünlaringi muretsemist järgmisele DI-le (põhimõtteliselt paagitäis kokkuhoidu) või on ikkagi mõistlikum suurelt peale lennata ja pidulikult DI koos küünaldega ära vahetada?
Et kõik ausalt ära rääkida...
Sõiduk on 2006. a 9-5 Aero, B235R
Viskab CEL-i, veakoodideks P1312 ja P1334, siit foorumist ka läbi käinud.
Esimese asjana sai vahetatud drosselklapi küljest ärakukkunud väike vaakumtoruke, kuid see ei ole püsiva lahendusena tuld ära kustutanud -- ikka veel see tuluke teinekord mulle tekib.
Interneti väitel näitavad need veakoodid üldiselt DI kustumist, kuid asi võib ka proosaliselt olla lihtsalt vanades küünaldes.
Nüüd siis küsimus ise: juhul, kui ikkagi pole vaid küünaldes asi ning DI ise hakkab surema, kas siis peetis DI võib uued küünlad ära süüa või võib muretult hakata seda mängu tükikaupa (kõigepealt küünlad, siis DI) vahetama, vältimaks (veel ühe) uue küünlaringi muretsemist järgmisele DI-le (põhimõtteliselt paagitäis kokkuhoidu) või on ikkagi mõistlikum suurelt peale lennata ja pidulikult DI koos küünaldega ära vahetada?