1. leht 2-st
DI hooldus
Postitatud: T Juul 25, 2006 23:29
Postitas tony
Kurjad keeled räägivad, et Di kassetti määritakse mingisuguse määrdega, et see kauem püsiks.
Vastab see tõele?
Kui vastab siis mis määre see selline on, kust saada, ning kuidas määrida?
DI hooldus
Postitatud: K Juul 26, 2006 0:12
Postitas IFF
Algselt postitas: tony
Kurjad keeled räägivad, et Di kassetti määritakse mingisuguse määrdega, et see kauem püsiks.
Vastab see tõele?
Kui vastab siis mis määre see selline on, kust saada, ning kuidas määrida?
Tõsi ta on, Kyrotex on nimeks ning eraisikule vist ei müüdagi ning hirm kallis on. Troost autost küsi selle kohta nad vastavad.
DI hooldus
Postitatud: K Juul 26, 2006 8:20
Postitas Cyber
Krytox siiski...

Omale seda tuubi ilmselt soetada tõesti ei tasu, seda kulub vähe kuid tuub maksab neljakohalise arvu jagu kroone. Ühe tuubiga saab oi kui palju SAABe õnnelikuks teha. Las onud teeninduses määrivad. Vt. Iffi soovitus...
DI hooldus
Postitatud: K Juul 26, 2006 8:23
Postitas Trionic
Krytox on pasteedi mark.Suurtellijaks on NASA.Pisike tuub maksab ca.1300.-
DI hooldus
Postitatud: K Juul 26, 2006 10:08
Postitas IFF
Algselt postitas: Cyber
Krytox siiski...

Omale seda tuubi ilmselt soetada tõesti ei tasu, seda kulub vähe kuid tuub maksab neljakohalise arvu jagu kroone. Ühe tuubiga saab oi kui palju SAABe õnnelikuks teha. Las onud teeninduses määrivad. Vt. Iffi soovitus...
Oeh, ei oska ma ikkagi kirjutada. aga ma ajan selle hilise kellaja süüks.

DI hooldus
Postitatud: K Juul 26, 2006 10:30
Postitas eston21
cyber mõtles ilmselt su soovitust troost autost küsida
DI hooldus
Postitatud: K Juul 26, 2006 11:07
Postitas IFF
Algselt postitas: eston21
cyber mõtles ilmselt su soovitust troost autost küsida
Aga mina mõtlesin seda Krytox'i õige kirja.

DI hooldus
Postitatud: K Juul 26, 2006 11:11
Postitas andres
Algselt postitas: Trionic
Krytox on pasteedi mark.Suurtellijaks on NASA.Pisike tuub maksab ca.1300.-
Nähtavasti jutt selle firma toodangust
DuPont
DI hooldus
Postitatud: K Juul 26, 2006 12:49
Postitas uhti
Loll küsimus aga kust täpselt sellega määrima peax:wall:ise arvan,et piibud aga tegelikult:P ?
DI hooldus
Postitatud: K Juul 26, 2006 15:25
Postitas eston21
uuemate saabide puhul on raske piipe määrida, sest neid pole ju. DI-kassett on
DI hooldus
Postitatud: K Juul 26, 2006 16:31
Postitas tony
Algselt postitas: Trionic
Krytox on pasteedi mark.Suurtellijaks on NASA.Pisike tuub maksab ca.1300.-
50 ml tuup pidi maksma 1800.-
Uurisin Troostist.
DI hooldus
Postitatud: K Juul 26, 2006 16:34
Postitas teager
Algselt postitas: tony
Algselt postitas: Trionic
Krytox on pasteedi mark.Suurtellijaks on NASA.Pisike tuub maksab ca.1300.-
50 ml tuup pidi maksma 1800.-
Uurisin Troostist.
Lihtsalt igaks juhuks - Trionic töötab Troostis

Jusiis on hinnad kallimaks läinud
terv, teager
DI hooldus
Postitatud: K Juul 26, 2006 16:37
Postitas tony
Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: tony
Kurjad keeled räägivad, et Di kassetti määritakse mingisuguse määrdega, et see kauem püsiks.
Vastab see tõele?
Kui vastab siis mis määre see selline on, kust saada, ning kuidas määrida?
Tõsi ta on, Kyrotex on nimeks ning eraisikule vist ei müüdagi ning hirm kallis on. Troost autost küsi selle kohta nad vastavad.
Troostist saavad eraisikud ka osta, aga vanad ütlesid siiralt, et ei ole mõtet. Kui autole kulub seda 2ml ja tuubis on 50ml. samas, kui leiaks Viljandist veel paar inimest, kellega seda kamba peale soetada, siis oleks bueno.
DI hooldus
Postitatud: K Juul 26, 2006 17:55
Postitas sebastian
Ohh need hullud hinnad. Mine või Rootsi tooma:
http://www.automaterialgrossisten.se/am ... enDocument
Sõna NASA lisab meie müüjate puhul 3-kordse hinna ma arvan

DI hooldus
Postitatud: K Juul 26, 2006 19:22
Postitas andres
Eks ta ikka on nii "suures" maailmas enamus asju odavamad.
DI hooldus
Postitatud: E Juul 31, 2006 21:49
Postitas uhti
Algselt postitas: eston21
uuemate saabide puhul on raske piipe määrida, sest neid pole ju. DI-kassett on
aaa selge:fight:
Huvitav kuidas siis neid kutsutaxe,mis süütepoolide ja küünalde vahele jäävad
DI hooldus
Postitatud: E Juul 31, 2006 22:26
Postitas Cyber
See vidin kannab terve täiega nimetust "DI - direct ignition", mis sa seal ikka jupphaaval nimetad. Muud seal määrida polegi, kinnine karp.
DI hooldus
Postitatud: E Juul 31, 2006 22:31
Postitas farmacoma
Algselt postitas: Cyber
See vidin kannab terve täiega nimetust "DI - direct injection", mis sa seal ikka jupphaaval nimetad. Muud seal määrida polegi, kinnine karp.
"direct ignition" ikka
DI hooldus
Postitatud: E Juul 31, 2006 22:52
Postitas Cyber
Vabandust...

ignition jah...
DI hooldus
Postitatud: T Aug 01, 2006 12:08
Postitas Trionic
Algselt postitas: eston21
uuemate saabide puhul on raske piipe määrida, sest neid pole ju. DI-kassett on
Otse loomulikult on ka DI-kassetil "piibud",kuidas sa muidu kujutaksid ette ühendust süüteküünaldega.

DI hooldus
Postitatud: K Aug 02, 2006 15:36
Postitas eston21
eks ma arvasingi, et guru paneb lõpuks paika. aga samas piipe kui selliseid päris pole
DI hooldus
Postitatud: K Aug 02, 2006 16:05
Postitas qdwin
Piibud, kui sellised, on ju ikka. Tõmba kassett välja ja vaata ise! Ja loe Trionicu jutt veelkord läbi.
DI hooldus
Postitatud: K Aug 02, 2006 16:32
Postitas eston21
ärge nüüd lööge

DI hooldus
Postitatud: T Nov 28, 2006 20:47
Postitas KrikU
Mul oleks selline küsimus, et sõitnud 1 aasta ja 10 kuud praeguseks ja mingi 20kkm ja DI-ga pole midagi teind peale auto saamist. Sõitnud linnas põhiliselt ja väiksed otsad jne. Võibolla on eelmine omanik vahetanud, aga hetkel ei tea, selleks peaks remondiajaloos tuhnima. Esialgu tahaks lihtsalt teada kaua üks DI vastu peab. Kusjuures mul suht vana - 92 aasta masin, ilma turbota.
DI hooldus
Postitatud: T Nov 28, 2006 20:56
Postitas Trionic
Tonnise kassett(punane) käib,kui hooldada ja küünlaid ka jälgida rahulikult 5-10 aastat.