1. leht 1-st
OG 900 ostmine
Postitatud: E Juul 31, 2006 10:36
Postitas margus
Tere, olles lugenud läbi enamu classikut puudutavad teemad siit ja auto24 foorumist tekkis mul julgus selline auto soetada. Konkreetselt on pilk pidamajäänud sellele isendile
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Arusaadav et ainult piltide põhjal ei oska auto kohta just suut arvata. Mõtlesin, et kuna siin ikka korralik hulk Eesti SAABi fanaatikuid, siis äkki keegi on käinud kaemas või teab midagi müüjast.
Samal mehel sedaan kerega kah
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Piltidel paistavad igati siledad, ok rool on sile ja iste määrdunud, elan üle. Põhja alla muidugi ei näe.
Ütleme nii, et 12 000 poleks kindlasti ülemine piir, vajadusel on nõus kohe teist samapalju väsinud juppide vahetamiseks juurde investeerima.
Enim kardan just roostet, sest oma praeguse liikuriga olen pidanud selle vaenalse vastu pidevalt võitlema ja kahjuks väga lühiajalise eduga. Linnapildis näeb selliseid masinaid harva, on nii roostes, kui siledaid. Sama kehtib pea kõikide samavanuste markide kohta. Kas siis classic on suurem roostetaja kui ntx golf2, ford sierra või mõni jaapanlane?
Aitäh neile kes vaevusid lugema ja veel suuremad tänud vastajatele (nii julgustajatele, kui hurjutajatele)
PS kui auto on oma hinda igati väärt, siis palun ärge seda enne mind ära ostke

saate 1 klubilise juurde.
OG 900 ostmine
Postitatud: E Juul 31, 2006 10:40
Postitas MadMan
OG 900 ostmine
Postitatud: E Juul 31, 2006 10:47
Postitas teager
Lihtsalt infoks - seda meest tuntakse foorumis
urmas900 nime all.
Kahjuks klassikute valik Eestis kehvapoolne, Auto24 oli veel üks flatnose müügis (Hiiu Autod).
Meil foorumis müüb kod. Alwaro enda klassikut - ehk kiikad ka
seda
EDIT: Kod. Alwaro osas jõudis MadMan must ette
terv, teager
OG 900 ostmine
Postitatud: E Juul 31, 2006 10:55
Postitas vulkanus
Need masinad on mõlemad vägagi normaalsed, sedaankerega on ainult karpaga ,seda nüüd eriti ei soovitaks esimeseks saabiks .Aeg on lihtsalt edasi läinud muidu ,aga hea ja lollikindel mootor ,kuid lahjavõitu 74kw.
Esimeseks klassikuks võiksid ju proovida seda valget seal juba pritsu ja minekut ka jupi rohkem.
peale selle ,kui raha juba rohkem kulutada pole probleem ,kui tuleb ka midagi lisaks remontida, 900 juppe leidub lademetes ja ega nad uuena ka midagi maksa.
Roostetamine pole probleem ja kindlasti roostetab saab vähem kui loetletud liikurid ja nii pemeks kui sierra ei muutu saab isegi kui kõi välisplekid on läbiusitand ,oma kogemus varnast võtta (korras masinal tuleb kindlasti teha ennetav roostetõrje ehk oli karpidesse)
Kõige ohtlikumaks võib lugeda aastaid 83-86 millegipärast kippusid just selles vahemikus ilgelt ussitama .
äärmisel juhul võid kutsuda mind massinaid üle vaatama kuna olin vahepeal ka ise neist huvitatud.
OG 900 ostmine
Postitatud: E Juul 31, 2006 11:02
Postitas ivomets
lähme parem koos soome vaatama!
h.... 1000 eur. seal valik ikka väga mitmekylgne.
vaata
www.nettiauto.fi
OG 900 ostmine
Postitatud: E Juul 31, 2006 11:30
Postitas wheels
Ivometsa mõte pole üldse paha mõte. See on isegi lausa üks väga hea mõte...
OG 900 ostmine
Postitatud: E Juul 31, 2006 11:40
Postitas Nastix
Võrreldes blocketiga tunduvad Soome klassikud palju kallimad olema. Või eksin ?
OG 900 ostmine
Postitatud: E Juul 31, 2006 11:48
Postitas part
kurat oleks palju raha ja kui saabid huvitaksid siis ma ostaksin selle valge küll kohe ära, lihtsalt niisama, vahel sõidaks kah võibolla
vaevalt et keegi veel maailmas kunagi sellest rääkinud, aga ikka jah klassiku puhul rooste on see peamine kurjam - õõtshoobade kinnitustepiirkonnad ( rooste+cracking) , vasak tagumine nurk (sumpa poolne pagassi põrand) , uste alaservad , juhi jalgealune, koopaservad, kapott (seestpoolt hakkab peale, külgedel eriti, ka esiserv), luugi alaserv jne .
ja veel paar miljonit kohta, ilmselt varieerub ka isendiliselt mingil määral, kuid tavaliselt on erinevus eelkõige rooste arengustaadiumis.
noh ja siis veel nt kupeekere puhul (peamiselt juhipoolse)ukse hinged väsivad ära , 5-käigulise puhul käikude sisselülitumist ja seespüsimist tasuks dünaamilisemalt testida. ja veel paarsada asja. sissepritse korral võib igast asendist ja igal temp-ril käivitamine tekitada peavalu, kui mootor on pool milli maha ajanud siis võib remonti ka vajada juba jne
selliseid kohti tasuks uurida
8-klapilisel võiks klapisääretihendeid kah uurida, siis kui vaba ajaga midagi muud teha ei ole
OG 900 ostmine
Postitatud: E Juul 31, 2006 12:25
Postitas Cyber
Part va pessimist..

Üldiselt ei ole '90 aasta klassikul kogu seda jama ilmselt veel kallal. Kindlasti mitte kõike korraga. Ka läbi pole ta veel roostetanud. Ilmselt pinnarooste, mida annab kergemini eemaldada.
Kast (õigemini hoovastik) ja pritse tuleb lihtsalt korda teha ja ära regullida. Mitte sitast saia teha. Mul õnnestub 80% puhul isegi kiire 2->3 vahetus kõrgema pöörde juures..
8-klapisel võidki neid klapisääretihendeid uurima jääda, neid lihtsalt pole. On juhtpuksid. Hea ajatapmise meetod jah, nagu värvi kuivamise ootamine..

OG 900 ostmine
Postitatud: E Juul 31, 2006 17:53
Postitas pva
paistab et fpt convertimine kallix ei lahe - juppe vanadest 9K piisab.
IC ainult murex, kuid see igal juhul OG-l vajab muutmist.
ja kindulstus 103kwt-st

))
OG 900 ostmine
Postitatud: T Aug 01, 2006 8:26
Postitas margus
Ei odanud nii kiiret ja konstruktiivset reageeringut. Turbodega isendeid liigub Eestis vist suht harva, pigem peaks ise kusagilt tooma minema. Iseenesest oleks muidugi vahva, aga hetkel lepiks ka vabalthingavaga.
Läheksin kohe seda autot vaatama ja küllap teeks ka kaupa, kuid kahjuks piirab mind hetkel puudulik transport. Seega pean ootama reedeni.
Eile nägin 1 sarnast (kah valge, ainult 2 uksega, mitte 3) linnas ja auto sundis ikka pikalt järele vaatama
A seda kah, et soome passis ei pidavat kW kirjas olema. Kas kõik sellised 8klapilised pritsungid on 87kW või on ka alla 85? Kindlustus tuleks pisut odavam, kuigi tänaste bensiinihindade juures pole see primaarne.
OG 900 ostmine
Postitatud: T Aug 01, 2006 9:24
Postitas Cyber
Minul on passis 85kW. See käib samasse kategooriasse kui 74. 87 ja 85 puhul on aastase kindlustuse vahe umbes 200 eeku ehk sisuliselt mitte midagi. Muuseas turboklassikud on sama hinnaga, mis need 87kW asjad..

pole need turboklassikud ka enam nii haruldased. '
to Pva: 103 kW on sama kindlustusraha, mis 87 või 118 või 129...
Lihtsalt uudishimust küsin, Margus, kas sa oled mõnega sõitnud ka enne? Kui väga vaja ma võin ju saabisminakkust levitada ja sulle väikese sõidu teha..

OG 900 ostmine
Postitatud: T Aug 01, 2006 9:36
Postitas margus
ei ole sõitnud jah, nakatunud veel pole, aga sümptomid hakkavad vaikselt välja lööma. Peamine põhjus puhtalt esteetiline.
OG 900 ostmine
Postitatud: T Aug 01, 2006 12:40
Postitas pva
turbosaabismi haigus areneb nakatatud organismis pidevalt, nagu kqik me teame. seega ka 170kw pole piir

OG 900 ostmine
Postitatud: T Aug 01, 2006 12:59
Postitas Mart900
jep ja saabi puhul ei kehti ka ütlus et the sky is the limit.
OG 900 ostmine
Postitatud: T Aug 01, 2006 13:05
Postitas Cyber
Mulle hakkas väga meeldima herr Iromani signatuur.. "Turbomootoreid on kahesuguseid.Ühtedes ei ole piisavalt võimsust ja teised on laiali." Sobib nagu rusikas silmaauku kõrgema astme saabismi puhul.
OG 900 ostmine
Postitatud: N Aug 17, 2006 10:48
Postitas margus
Ma siiski ei käinud seda autot vaatamas, seega ei teinud ka kaupa. Sest täiesti juhuslikult selgus, et mul 1 rootsi tuttav septembris mingi aeg eestisse tulemas. Natuke seebitamist ja lubas siis 1 kena Saabi ühes võtta.
Kindel on see, et auto tuleb 2/3d ja siit ka küsimus, kas 2d saab tagaistme seljatoe alla klappida?
OG 900 ostmine
Postitatud: N Aug 17, 2006 13:22
Postitas Cyber
jah saab