1. leht 2-st
Feil
Postitatud: T Juun 07, 2016 23:26
Postitas equlibrium
Et sai siis teist Saabi veetud

Kahjuks vedaja andis ise ka otsad
http://www.upload.ee/image/5867402/feil.jpg
Feil
Postitatud: T Juun 07, 2016 23:33
Postitas S9K
Klassika

hahahahahaaaaaa
Feil
Postitatud: T Juun 07, 2016 23:53
Postitas que
Päris hull

Feil
Postitatud: K Juun 08, 2016 0:14
Postitas equlibrium
Päris hull

No hull see ,et keps lendas läbi mootori !! Kui mootorist pildi saan kunagi siis postitan kindlasti juurde

Feil
Postitatud: K Juun 08, 2016 0:22
Postitas S9K
Ise näpitud midagi või kõik originaal?
Feil
Postitatud: K Juun 08, 2016 0:57
Postitas equlibrium
Ise näpitud midagi või kõik originaal?
Ma ei oska öelda ! Novembris sai ostetud alles
Feil
Postitatud: K Juun 08, 2016 9:44
Postitas Pootsman
Di kassett, Õhulugeja või kütusepump kooles ära ehk? Tee pilti ka kepsust mis välja vahib
EDIT: See masin ?
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=25487
Feil
Postitatud: K Juun 08, 2016 9:59
Postitas entson
Kui keegi tõestab ära,mismoodi on seotud di,õhulugeja või bensiinipump mootorist väljatungiva kepsuga,siis selle ees võtan tänaval kohtudes alati mütsi maha!
Feil
Postitatud: K Juun 08, 2016 10:09
Postitas Cyber
Väsinud DI, must õhulugeja ja väsinud benapump, kehv segu ja detonatsioon ja headaega kepsud-kolvid.
Feil
Postitatud: K Juun 08, 2016 14:50
Postitas equlibrium
Täpselt see sama masin !! paistab et selles kuulutuses oli auto korralikum kui ma sain

Feil
Postitatud: K Juun 08, 2016 20:07
Postitas caarel
Kuulutuse järgi justkui koguaeg spetside hooldada olnud see masin. Päriselt ka siis mingid arved olemas või niisama ilus jutt kuulutuses?
Feil
Postitatud: K Juun 08, 2016 21:40
Postitas equlibrium
Kuulutuse järgi justkui koguaeg spetside hooldada olnud see masin. Päriselt ka siis mingid arved olemas või niisama ilus jutt kuulutuses?
Tervist taas. No se masin oli kuskil 1a Tartus teise isiku käes. Jah arved olid mingid kuid kui mina auto kätte sain siis tuli nii mõndagi välja. Ma ei julge kellegi peale näpuga näidata kuid võin üles lugeda mis pidi kohe ära tegema. Starteri vahetus ( all oli vana mitchu starter ) Esi piduri klotsidest ei tasu rääkidagi kuna neid polnud oli lihtsalt metall , käsipiduri tross , tagumised klotsid ( mõlemad ), piduri kettad , geneka rihm , õli vahetus , Aga halvast hooldusest näitab konkreetne asi nagu : Abs vööd mis siis ees neid siis oli üritatud keevitada kuigi abs vöö hind sirka 20 euri + 50 töö või siis ,et mingi vana mitchu starter oli peale pandud ja no geneka rihma kohta ei tasu ültse rääkida se narmendas juba !! Tõesti ehk esimene omanik hooldas ilusti kuid nagu mainitud auto oli Tartus ja ei tea kuidas seal seda masinat hooldati või kui ültse hooldati !!
Feil
Postitatud: K Juun 08, 2016 22:40
Postitas skyline
Ma sellest Mitsubishi starterist ei laseks vererõhul väga tõusta, sest minu teada Mitsubishi tarnis Saabile enamiku süütesüsteemi osi. Suure tõenäosusega oli see sul originaal starter.
Mul 9-3 küljes on näiteks süütepoolid Mitsubishi toode ning hetkel on näpu vahel ka Mitsubishi ion module kirjaga jubin, mis on Saabi süütesüsteemi juhtiv jubin. Mälu järgi on ka 9-3 starter Mitsubishi kirjadega. Ehk selles patus ei maksa vast eelmisi omanikke süüdistada.
Feil
Postitatud: N Juun 09, 2016 9:28
Postitas equlibrium
Ma sellest Mitsubishi starterist ei laseks vererõhul väga tõusta, sest minu teada Mitsubishi tarnis Saabile enamiku süütesüsteemi osi. Suure tõenäosusega oli see sul originaal starter.
Mul 9-3 küljes on näiteks süütepoolid Mitsubishi toode ning hetkel on näpu vahel ka Mitsubishi ion module kirjaga jubin, mis on Saabi süütesüsteemi juhtiv jubin. Mälu järgi on ka 9-3 starter Mitsubishi kirjadega. Ehk selles patus ei maksa vast eelmisi omanikke süüdistada.
Nagu ma ütlesin ei näita ma kellegi pihta näpuga. Eks se pidigi siis nii minema

Feil
Postitatud: N Juun 09, 2016 19:11
Postitas sten234
Seda nimetatakse saabi abiks.
Saab saab ikka saab ja kui muidu ei saa siis saab puksiiriga.
Ei aga tegelt oli päris karm seal Järvevana peal keskmises reas seista:head::head::head::head:

:mad::mad:
Feil
Postitatud: N Juun 09, 2016 20:04
Postitas ivomets
Pagan küll, kus need saabi mootorid surevad!?
Tegelikult võiks neist mootoritest, mis kokku jooksevad võtta õliproovid ja viia kuskile analüüsida, et mis seal tegelikult sees on. ( Kasvõi näiteks viskoosust) Muidugi tingimusel, kui autoomanik teab täpselt mis õli kasutas ja millal viimati vahetas.
See on lausa uskumatu, et sissesõitnud asjad kokku jooksevad!? Ja kümneid kuus, sadu aastas. ma arvan, et ma ei liialda, Eesti kohta. ( Kui siis vaid õige pisut, ehk?)
Ot- ks lisaks juurde, et kui olin laps, 80 -ndatel,, siis meie pere zigull sõitis kogu aeg kamazi diiselõliga ja sõitis ja paljud vangutasid päid, et kuidas nii!?
Ma kah ei saanud aru, kuni viimase ajani, kui kusagilt vene-aegsest raamatust lugesin, et diiselmootoritele on omad õlid, kvaliteetsemad.... ( No see ikka peale seda aega kui avtooli kasutati)
Feil
Postitatud: N Juun 09, 2016 20:13
Postitas S9K
Kahtlaselt vedelad ka tänapäeval.
Feil
Postitatud: N Juun 09, 2016 22:19
Postitas konks222
Minul oli kaheksakümnendate keskel huskvarna saag mis lõikas tuhandeid tihusid autooli seguga ja keti määrimiseks käis sama õli. Ei juhtunud temaga midagi. Praegusel ajal ei julge isegi autooli kanistrit sae kõrvale tõsta. Kohe jookseb kinni.

Feil
Postitatud: N Juun 09, 2016 22:49
Postitas napoleon
OT: Ilma naljata võib seal tõde olla - tol ajal sisaldas bensiin pliid, mis ka määrdena toimis.
Feil
Postitatud: N Juun 09, 2016 23:22
Postitas entson
80-ndatel oli ziguli õlidega väga kitsas ,osta eriti polnud,kümnendi lõpus müüdi bensujaamas ainult juurde valamiseks,seevastu olid kõik kohad diisliõli kasutavaid liikureid täis ja see õli polnud probleemiks.lisaks kamazi min-max vahe on 5l,zigulli läks ainult 4l, edasi võib igaüks ise mõtelda.lisaks niipalju,et diisliõliga sõitnud mootorid olid seest ikka mustad.
Feil
Postitatud: L Juun 11, 2016 6:30
Postitas equlibrium
No ehk saab jaole mis teemva võis olla kui mootor maas ja lahti eks ma postitan lisa kui infot saan !!
Feil
Postitatud: K Juun 15, 2016 14:17
Postitas SoS
Proovisin teema algataja ajendil kloonimist
ja lõpetasin erinevate asjaolude kokkulangemisel analoogselt

Feil
Postitatud: K Juun 15, 2016 14:33
Postitas S9K
See "kutsikas" on ikka eri värdjas asi tegelikult. Sellega ei saa üldse pöörata, ainult lohistada ja siis võib juhtuda nii nagu pildil näha.
Feil
Postitatud: K Juun 15, 2016 18:02
Postitas SoS
Kusjuures tegemist oli veel, mitte jäiga, vaid kaasa keerava platvormiga
Feil
Postitatud: K Juun 15, 2016 18:33
Postitas entson
Ma siin mõtlen,et kas kinnitus oli tehtud targemate soovituse järgi,midagi pidi valesti olema?See oleks võinud järelikult ka maanteel lahti tulla!