1. leht 1-st

Kadus jõud, vilkuv check engine ja koodid

Postitatud: P Juun 12, 2016 15:01
Postitas MATU90
2000a 2,3 9-5
Pikemat aega on autol mingi viga küljes- linnavahel oli tunda nagu jätaks vahepeal vahele. Suri mõne korra foori alla pidurdades ära ka. Täna hakkasid tulema koodid :
P0300 - multiple random misfires
P1390 - low fuel misfire
P1105 - charge air absolute pressure sensor circuit
P1394 - Cylinder 4, misfire detected - fuel level low

+ veel mingeid misfire koode. Sõidu ajal hakkas chk engine vilkuma(näitab et kat saab kahjustada?), ja poos ka hirmsasti. Kustutasin koodid ära, tulid uuesti misfire koodid.

DI? CPS annaks ise mingit koodi? Või kahtlustada pumpa? Uupi ei tahaks asju vahetama hakata kuna sõduripalk seda ei luba :freak:

Kadus jõud, vilkuv check engine ja koodid

Postitatud: P Juun 12, 2016 15:06
Postitas ivomets
pidurdades= piduri vaakumvõimendi õhuleke

Kadus jõud, vilkuv check engine ja koodid

Postitatud: P Juun 12, 2016 15:13
Postitas MATU90
pidurdades= piduri vaakumvõimendi õhuleke

Räägiks veel juurde, et mul on kastil ka üks probleem, lockup solenoid annab koodi, käik jääb niiöelda kinni, käik sees mahapidurdades automaadi võib välja suretada? Solenoid ammu olemas, pole lihtsalt aega teha. Mitte pidurdades ei tohiks ikkagi siis ju puderdada ega muud..?

Kadus jõud, vilkuv check engine ja koodid

Postitatud: P Juun 12, 2016 15:34
Postitas entson
On võimalus,et õhuleke võib juhuslikult olla siis kui pedaal on vaba.Alustaksin võimendi kontrollist,tegelikult on võimendi ja kollle ja vaakumpumba vahel mõned ühesuuna klapid ka.

Kadus jõud, vilkuv check engine ja koodid

Postitatud: P Juun 12, 2016 15:48
Postitas MATU90
Täiustan veel, esmalt käima pannes ja kohapeal manööverdades pidurdades ja muid trikke tehes ei esine anomaaliaid, pigem hakkabki pihta see jant kui nats sõita ja gaas maha lasta, hiljem siis kui selleni on jõutud hakkab pooma, puterdama, tahab välja surra jne, aga õhuleke on muidugi võimalik, ei välista seda.

Kadus jõud, vilkuv check engine ja koodid

Postitatud: P Juun 12, 2016 16:36
Postitas entson
Ilmselt oled vaakumvoolikud juba üle vaadanud?

Kadus jõud, vilkuv check engine ja koodid

Postitatud: P Juun 12, 2016 18:10
Postitas MATU90
No otseselt otsast polnud ükski, eelmine õhtu sai igaks juhuks TB puhastatud, ja kergelt yle vaadatud...pidurivõimendi susinat pole ka nagu kuulnud aga peab korra pimedaks tegema siis saab selle välistada.
Ega ennem targemaks saa kui uuesti välja saab ja pikemalt kapoti all nokitseda. Ma ootasin tegelikult et keegi kinnitaks mulle et kassett on otsas, mida ma ise lootsin :D Võimendivahetus on vähe suurem ooper

Kadus jõud, vilkuv check engine ja koodid

Postitatud: P Juun 12, 2016 21:07
Postitas Allorg10
P0300 - multiple random misfires

mul lööb sama asja arvuti ette, vaakumvoolikud sisisevad ning kuskilt roolivõimu potsiku juures ka aga ei saanud aru kus täpselt.Paigaldasin uue DI kassetti 3 päeva tagasi. :)

Kadus jõud, vilkuv check engine ja koodid

Postitatud: P Juun 19, 2016 18:58
Postitas MATU90
Sain siis selle misfire asja korda, kuid tekkis uus probleem, õlituli hakkas peale pikemat sõitu madalatel pööretel vilkuma, remont on tehtud siin aasta kaks tagasi. Õli on sees. Ainuke asi mida ma tänaval kontrollida suutsin, oli see et õliradikas oli täiesti külm, peaks termostaati vaatama? On võimalik et selles ongi probleemi iva? Mis temperatuuri pealt yldse avanema peaks? 100 km sai sõidetud, peaks ikka soe olema vist?

Kadus jõud, vilkuv check engine ja koodid

Postitatud: P Juun 19, 2016 19:53
Postitas S9K
Õliradikal on termostaat ees ja see ei avane ennem kui õli on üsna kuum juba. Aga kuda Misfire-id korda said hoopis? Teistel ka hea teada :)

Kadus jõud, vilkuv check engine ja koodid

Postitatud: P Juun 19, 2016 20:00
Postitas MATU90
No kell näitas mul 110 -115 vms, misfire tekkis lahtisest TB klambrist...:freak:

Ma arvan ikka et peale 100km peaks ikka õliradikas soe olema, milleks ta seal siis yldse on....avanema peaks erinevate andmete järgi 80 või 105 kraadi pealt...