1. leht 2-st

Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

Postitatud: L Juun 25, 2016 13:47
Postitas ergoh
Paneks oma 9-5 kah ülesse.
2.3t 136kw automaatkastiga versioon.
Lisade poolest lihtsamapoolne. Vihmasensor, ESP, tagumised parkimisandurid,tumenevad peeglid. Muu kraam ei vääri mainimist.
Ostes esmase asjana kontrollisin karterituulutuse süsteemi üle, mis oli ilusti puhas. Igaksjuhuks esindusest uus komplekt peale.
Samuti DI kassett läks vahetusse. Samuti esindusest uus originaal võetud koos NGK-dega.
Hetkel Sebastian kirjutab natukene lõbusama softiga ECU-t.
GT17 vahetatud TD04HL-15T vastu. Jahutusvedeliku torude tarvis lasin astmega vaskseibid treialil teha.

Üle poole aasta sõitnud, kui pildile ei ole jäänud. Müügikuulutuse pildid on hetkel pakkuda. Praeguseks muidugi Aero veljed all.







Lisatud failid

Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

Postitatud: L Juun 25, 2016 14:09
Postitas Pootsman

Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

Postitatud: T Juul 05, 2016 19:41
Postitas ergoh
Praeguse seisuga CR-I softiga aju peal. Kirjutati 230hp/370nm.
Samuti jõudis kauaoodatud turbo kohale.
TD04HL-15T



Lisatud failid

Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

Postitatud: K Juul 06, 2016 7:00
Postitas Pootsman
Läbi Läti võtsid lõpuks?

Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

Postitatud: K Juul 06, 2016 19:49
Postitas ergoh
Läbi Läti võtsid lõpuks?

Tanree OÜ. Tuli tiba odavam sealt, kui Lätist.

Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

Postitatud: E Juul 11, 2016 9:12
Postitas ergoh
Oskab keegi soovitada, kus Tartus lasta keti vahetus teha? Mis maksab selline asi? Otsakaane vahelt lekib õli, üks töö nagunii.

Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

Postitatud: E Juul 11, 2016 10:04
Postitas Ron24
Minu autol vahetati Tarservis OÜ-s Kroonpressi juures asub kasutab ka Ekspertautohooldus kaubamärki. Tähe 114b.

Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

Postitatud: E Juul 18, 2016 9:40
Postitas ergoh
Kuna uus turbo peal, siis isu kasvanud. Algselt sai soft Garretti piinamiseks kirjutatud. Plaanis aju uuesti Seb-ile saata, ning viisakale pereautole vunki juurde kruttida.
Kas mingi 184kw aero kanti minna või sihtida kohe 200kw poole? 169->184kw suurt efekti vist ei anna.

Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

Postitatud: E Juul 18, 2016 10:46
Postitas Pootsman
Kuna uus turbo peal, siis isu kasvanud. Algselt sai soft Garretti piinamiseks kirjutatud. Plaanis aju uuesti Seb-ile saata, ning viisakale pereautole vunki juurde kruttida.
Kas mingi 184kw aero kanti minna või sihtida kohe 200kw poole? 169->184kw suurt efekti vist ei anna.

Isu ei lõppe ennem kui turbo tootlikus on otsas. Lase sebil sama soft panna mis Nubliku autol või minu vanal Aerol oli. Siis kui korraliku summuti alla saad võid kuni 220-230kw minna. 3.5bar fpr võiks ka olla.

Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

Postitatud: K Juul 20, 2016 19:30
Postitas ergoh
Täna sain sellise asja kätte.








Lisatud failid

Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

Postitatud: R Juul 29, 2016 8:48
Postitas ergoh
Oskab keegi nõu anda. Kerge vuhin kapoti all rõhu ülesvõtmisel.
Kunagi tegin kerge survestamise- lekked kõrvaldasin. Garrettiga nagu poleks sellist vuhinat täheldanud. Variant ka muidugi, et hiljuti midagi lekkima hakanud. OpenSidi järgi oma õhukogused saab ilusti kätte. Amul enamasti -200..-10 vahemikus.

Pm kui mingi suurem õhuleke oleks, peaks amul olema selles +/-500 piiridest väljas ju?

Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

Postitatud: L Sept 24, 2016 13:16
Postitas ergoh
Polegi suurt muutunud aja jooksul. 205kw softi olen peale saanud CR-i poolt. Liigub edasi nagu pöörane.
Parklas tundmatu süüdlase poolt kriibitud tagatiib korda tehtud.




Lisatud failid

Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

Postitatud: P Sept 25, 2016 9:24
Postitas Pootsman
Polegi suurt muutunud aja jooksul. 205kw softi olen peale saanud CR-i poolt. Liigub edasi nagu pöörane.

Palju õhumassi saab ? :)

Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

Postitatud: P Sept 25, 2016 16:10
Postitas ergoh
Polegi suurt muutunud aja jooksul. 205kw softi olen peale saanud CR-i poolt. Liigub edasi nagu pöörane.

Palju õhumassi saab ? :)

1248 kui õigesti mäletan. Korra nägin isegi ~1290. Automaadiga raske jälgida neid numbreid.

Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

Postitatud: P Nov 13, 2016 9:07
Postitas ergoh
Viimasel ajal on hakanud jahutusvedelikku kaduma. Tilgad jooksevad mõõda õlifiltrit maha. Tunduks nagu veepumba otsast lekiks see o-ringiga väike toruke.
On kellelgi kunagi sellist juhust olnud?

Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

Postitatud: P Nov 13, 2016 17:07
Postitas Pootsman
Viimasel ajal on hakanud jahutusvedelikku kaduma. Tilgad jooksevad mõõda õlifiltrit maha. Tunduks nagu veepumba otsast lekiks see o-ringiga väike toruke.
On kellelgi kunagi sellist juhust olnud?

Viimasel masinal panin sama diagnoosi algselt, et korpuse tagant väljuv toru võiks lekkida aga kui laiali lammutasin siis ei saanudki pihta kus leke oli. Panin uue pumba kuna vanal oli lõtk sees ja leke ka sellega kadus.

Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

Postitatud: N Nov 24, 2016 9:35
Postitas ergoh
Viimasel ajal on hakanud jahutusvedelikku kaduma. Tilgad jooksevad mõõda õlifiltrit maha. Tunduks nagu veepumba otsast lekiks see o-ringiga väike toruke.
On kellelgi kunagi sellist juhust olnud?

Viimasel masinal panin sama diagnoosi algselt, et korpuse tagant väljuv toru võiks lekkida aga kui laiali lammutasin siis ei saanudki pihta kus leke oli. Panin uue pumba kuna vanal oli lõtk sees ja leke ka sellega kadus.

Plokki minevad kaks suurt o-ringi olid plastikuks muutunud. Pump ise oli korralik. Vahetasin kõik kolm tihendit ära. Tundub, et sain lekkest lahti.

Samuti sai natukene sildu korrastatud. Tagasillas suured puksid, silikonpuksid ja sisemised niidirullid. Esisillas suured õõtsapuksid. Muidugi ka sillastend.
Jupid kõik Lemförderi omad.

Samuti leidsin korraliku SID-i. Hea kohe infot jälgida, kui pixlid alles.

Nüüd kevadel läheb tagaluugi äär tegemisse.

Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

Postitatud: L Mär 25, 2017 8:19
Postitas ergoh
Aega üksjagu mööda läinud, suurt juhtunud ei ole. Tavapärast hooldust nõudnud vaid.

Ainukesena häirib mind siiamaani automaatkasti töö. Käike vahetab ilusti sujuvalt, mingeid pauke ei tee. Häiriv on vaid see närvilisus, maanteel sujuvalt mööda minnes kisub kohe käigu alla. Poole gaasi pealt juba tõmbab 3nda sisse.
Pole siiamaani pihta saanud, milles probleem. Tech 2-ga kunagi proovisime ligi kastile minna, kuid ühendust ei saanud. Mõte oli adaptsioone kustutades proovida uuesti kasti õpetada.
95% ajast sõidan rahulikult mööda maanteed ja kast ise ei õpi ringi kuidagi rahulikumaks.
Veakoode sai ilusti lugeda, samuti ka Op-comiga. 2006aasta kasti softi vahetatud.


Eks kuskil linnas hea sõita. Mingit mõtlemist ei ole autol, sööstab kohe, kui vaja. Lihtsalt häirivaks muutub, nagu oleks rullnokk, kes üritab koguaeg pöördeid lasta.

On ehk kellelgi ideid, mida edasi teha?

Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

Postitatud: L Mär 25, 2017 9:31
Postitas S9K
Mul sama probleem, aga kuna 5 käiku, siis ta lööb 2 alla, samamoodi 3-ndale. Ja siis rebib nagu põrguline. Väga ebameeldiv sõita nii. TrionicTuningu lehel olen kasti teemasi otsinud, keegi seal isegi mingeid map-e ümber muutis ja sai vist ka paremaks.

Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

Postitatud: L Mär 25, 2017 9:58
Postitas ergoh
Mul sama probleem, aga kuna 5 käiku, siis ta lööb 2 alla, samamoodi 3-ndale. Ja siis rebib nagu põrguline. Väga ebameeldiv sõita nii. TrionicTuningu lehel olen kasti teemasi otsinud, keegi seal isegi mingeid map-e ümber muutis ja sai vist ka paremaks.

Ei tea, kas kunagi proovitud seda "uimase" kasti sündroomi ravida softi modimisega.
Minu arust suht overkill kui proovin mõistlikult mööda sõita poole gaasiga ja see kisub samamoodi 5ndalt 3ndale. Kickdowni tehes oleks arusaadav.

Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

Postitatud: L Mär 25, 2017 10:15
Postitas Pootsman
Mul vanal Aerol seda häda ei olnud, küll aga oli sama probleem viimasel 2.0t isendil. Softid olid samad :wtf:

Soft kus "extra fast throttle responce" on aktiveeritud on päris ajuvaba maanteel sõita, veerand gaasi ja käik alla

Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

Postitatud: L Mär 25, 2017 11:30
Postitas S9K
Väga totter jah, mootoril ju võimsust on, ka madalalt. Pole vaja karjuda.

Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

Postitatud: P Mär 26, 2017 1:58
Postitas chrismil
Enne, kui manuaal Aero ostsin, mõtlesin, et ostan endale automaat kastiga Saabi (9-3SS), sõitsin sellega 3-4 kuud ja pärandasin naisele. Automaat röövib suuresti mootori pakutava lõbu.

Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

Postitatud: P Apr 02, 2017 18:34
Postitas ergoh
Sai Tech2 sappa pistetud tänu Torque-le ning kasti adaptsioonid kustutatud. Tegin kastile väikese viisakuse koolituse, kuid ei muutunud mitte mõhkugi. Käike vahetab täpselt samamoodi.
Eks tuleb vist leppida sellega.

Saab 9-5 Arc, MY02, ergoh

Postitatud: P Apr 02, 2017 22:18
Postitas vvs
Täitsa huvitav käiguvahetuse häda siin....

Tule teisipäeval Tartu teisipäevakule, saaks proovida erinevaid 9-5 ja nende käiguvahetusi :)