Saab 9-5 2.3T mure mootoriga.
Postitatud: E Juun 27, 2016 16:39
Tere!
Olen värske Saabiomanik ja ka väga rahul oma valikuga.
Auto ostes väitis eelmine omanik, et mootorituli vahepeal lööb põlema. Aga see mingi anduri viga ja ei tohiks reaalne viga olla.
Niisiis sõitsin ringi nii, et mõni päev põles tuli, mõnel mitte. Siis mingilt maalt hakkas koos mootoritulega ka käigukastituli põlema ja auto hästi ei liikunud enam. Põhimõtteliselt pöörded lõi kuskil 5000ni ja auto ise liikus mingi 20-30 kilomeetrit tunnis hästi aeglaselt hoogu kogudes. Oleks ka rohkem pöördeid läinud, aga ei julgenud lasta. Niisiis jätsin mootori seisma ja käivitasin uuesti ja kõik jälle toimis ilusti. Seda on mitu korda juhtunud.
Uurisin vähe selle asja kohta ja arvati, et plokikaane tuulutus umbes. Et siis võib liiga suuresurve sisse lüüa ja õli välja pressima hakata mujalt.
No ja võtsin siis lahti ja oligi umbes, pmt midagi ei tulnud sealt läbi. Tegin siis survepesuriga puhtaks, ajasin augud/torud traadiga läbi, kuivatasin ära ja panin kokku. Jäin lootma, et mure kadunud ja sõitsin mõnda aega muretult ringi nii, et isegi mootori või käigukasti tuli ei põlenud.
Aga nüüd hiljuti alles juhtus nii, et sõitsin ringi, jälle mootorituli ja käigukastituli põlesid. Ja järsku hoo pealt hakkasid ABS ja punane kolmnurk ka põlema ning gaasi andes hakkas mootor lämbuma. Jätsin kohe tee äärde seisma ja jätsin ka mootori kohe seisma. Vaatan kapoti alla ja tundub nagu kõik korras. No ja hakkasin siis kodu poole lükkama ja vaatan järgi, et auto all õliloik.
Ma teadsin, et mingi väike leke on, aga et kui ma pidevalt kontrollin ja juurde valan, ei tohiks ju midagi juhtuda. Aga viimane kord tilkus see päris hoolega. Päris nirega ei jooksnud.
Igatahes rohkem pole julgenud tööle proovida.
Olen kuulnud midagi karterituulutuse kohta, et võib see umbes olla saabidel. Aga mõtlesin, et siiski küsiks siin foorumis kogenenumate käest järgi, ehk keegi oskab aidata?
Ette tänades.
Lisatud failid
Olen värske Saabiomanik ja ka väga rahul oma valikuga.
Auto ostes väitis eelmine omanik, et mootorituli vahepeal lööb põlema. Aga see mingi anduri viga ja ei tohiks reaalne viga olla.
Niisiis sõitsin ringi nii, et mõni päev põles tuli, mõnel mitte. Siis mingilt maalt hakkas koos mootoritulega ka käigukastituli põlema ja auto hästi ei liikunud enam. Põhimõtteliselt pöörded lõi kuskil 5000ni ja auto ise liikus mingi 20-30 kilomeetrit tunnis hästi aeglaselt hoogu kogudes. Oleks ka rohkem pöördeid läinud, aga ei julgenud lasta. Niisiis jätsin mootori seisma ja käivitasin uuesti ja kõik jälle toimis ilusti. Seda on mitu korda juhtunud.
Uurisin vähe selle asja kohta ja arvati, et plokikaane tuulutus umbes. Et siis võib liiga suuresurve sisse lüüa ja õli välja pressima hakata mujalt.
No ja võtsin siis lahti ja oligi umbes, pmt midagi ei tulnud sealt läbi. Tegin siis survepesuriga puhtaks, ajasin augud/torud traadiga läbi, kuivatasin ära ja panin kokku. Jäin lootma, et mure kadunud ja sõitsin mõnda aega muretult ringi nii, et isegi mootori või käigukasti tuli ei põlenud.
Aga nüüd hiljuti alles juhtus nii, et sõitsin ringi, jälle mootorituli ja käigukastituli põlesid. Ja järsku hoo pealt hakkasid ABS ja punane kolmnurk ka põlema ning gaasi andes hakkas mootor lämbuma. Jätsin kohe tee äärde seisma ja jätsin ka mootori kohe seisma. Vaatan kapoti alla ja tundub nagu kõik korras. No ja hakkasin siis kodu poole lükkama ja vaatan järgi, et auto all õliloik.
Ma teadsin, et mingi väike leke on, aga et kui ma pidevalt kontrollin ja juurde valan, ei tohiks ju midagi juhtuda. Aga viimane kord tilkus see päris hoolega. Päris nirega ei jooksnud.
Igatahes rohkem pole julgenud tööle proovida.
Olen kuulnud midagi karterituulutuse kohta, et võib see umbes olla saabidel. Aga mõtlesin, et siiski küsiks siin foorumis kogenenumate käest järgi, ehk keegi oskab aidata?
Ette tänades.
Lisatud failid