Masin on CRi softiga 9-5 Aero ning probleemiks on bypassi leidmine, mis suudaks soovitud rõhku stabiilselt hoida (ehk siis ca 1,4bar)
Algas pull tegelikult kohe kui kevadel CRis softi upgrade tehtud sai - masin ei hoidnud rõhku üle 1bar. Pärast pikka katsetamist ja juppide vahetamist leidsin lõpuks, et autol peal olev Boschi "102" bypass (pika koodiga 0280142102) ei suudagi üle 1 bar rõhku hoida. Hakkasin siis internetiavarustest sobilikku alternatiivi otsima, ning leidsin, et bosch on neid bypasse teinud väga erinevate vedrude ning ka natuke erinevate klappidega. Veel edasi kaevates (põhiliselt AUDI ja VAG foorumites) sain teada, et "110" ja "114" lõpuga bypassid on tugevama vedruga ning suudavad 20-22psi (ehk kuni 1,5bar) rõhuga ilusti toime tulla.
Just samal hetkel, täiesti hea juhuse peale, leidsin "110" bypassi ühe lammutatava LPT masina pealt, kuhu see oli ilmselt kunagi pool juhuslikult sattunud. Selleks korraks oli saaga lõppenud ning sain oma bypassi lekkele lahenduse.
Nüüd aga, mõned kuud hiljem, õnnestus see sama õnneliku juhuse läbi saadud "110" ära lõhkuda oma lollusest - pillasin maha
Hakkasin siis otsima, teades et seda klappi kasutatakse väga paljude autode peal, mis on altenratiiv. Alternatiivi, ehk kõige tugevama vedruga "Boschi" (mida nüüd toodab Kayser) klappi on võimalik tellida VAGi koodiga 06A145710P. Pakutakse seda kataloogi järgi näiteks Audi TT kõige kangemale mudelile, BiTurbo S4 jm masinate peale. Ostsin Forssist endalegi ühe sellise ning keerasin rõõmuga külge. Tulemus ei vasta aga absoluutselt ootustele - ei rohkem ega vähem kui 1,2 bari. Nüüd on mõistus otsas, sest Boschi ei müüda, ning alternatiiv ei tööta.
Millega teised Aero omanikud sõidavad? Kasutatud 110/114? Või ongi ainuke lahendus Forge vm hirmkallis tuuningjupp?
Hankisin vahepeal ka lammutusest kaks kasutatud "110" (mis pärinesid samuti vanemate Audide pealt), aga neil oli mõlemal membraan katki.



