1. leht 1-st

9-3 Helikvaliteedi parandamine

Postitatud: E Aug 15, 2016 20:24
Postitas rokkroll
Sai soetatud 2008 a sedaan. Tuleb välja, et peal on premium 70 helipakett, mis koosneb neljast hädisest kõlarist.

on keegi süsteemi täiesti ümber teinud et normaalset heli saada, või midagi kiirelt aretanud, et kergeltki basskitarri kuulda oleks, või on mahakandmise lugu?

netist uurides paistab suht kapitaalne värk.

9-3 Helikvaliteedi parandamine

Postitatud: T Aug 16, 2016 10:24
Postitas AndresV
Kas seisvas autos ka ei ole bassimeest kuulda? Kui on kuulda, siis äkki tasub veermiku mürasummutusega tegeleda. Vt seda teemat, saad samast autost võrdlusmomendi.

9-3 Helikvaliteedi parandamine

Postitatud: T Aug 16, 2016 22:58
Postitas andrehh
Premium 70 süsteemiga kannatab paraku ainult uudiseid kuulata :(.
Upgrade on võimalik premium 150 peale, täpsemalt saad lugeda : http://saabworld.net/showthread.php?t=26948
Võimendi saad siit, enne ostu on vaja muidugi ka tootekoode kontrollida et kõik klapiks : http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=28211

9-3 Helikvaliteedi parandamine

Postitatud: T Aug 16, 2016 23:07
Postitas rokkroll
just praegu ajan näpuga skeemidelt järge. Kas premium 70 ja 150 headunitil ka mingi vahe on, kui mitte kas ma saan tõesti õigesti aru, et see sama signaal mis muidu kõlaritesse läks suunatakse nüüd lihtsalt oma täies hiilguses võimendisse?

9-3 Helikvaliteedi parandamine

Postitatud: E Aug 22, 2016 11:00
Postitas rokkroll
Kerge kokkuvõte siis.
Sai soetatud uus võimendi ning komponentkõlarid. Võimendi pagassi, bassielement ukse sisse, tweeter läheb armatuuri kõlari asemele. Kaablite vedamine on kindalaeka tagant mööd kõrvalistuja poolset serva pagassi suht lihtne, vaja aint liistud maha võtta ja saab vaiba alla lükata. Juhipoolse uksekõlari sisendi vedasin seega ka hoopis juhi poolt (juhi poolt makini pääsemine tundus jube keeruline). Tweeteri juhtmeid oli ka küllalt lihtne läbi lükata. Tagumiste kanalite signaali otsustasin võtta otse tagumiste kõlarite pealt.

Mis käis räigelt pinda: ukse sees on juhtmed uksekõlarite jaoks olemas. aga keres ei ole, pistikus puuduvad vastavad klemmid. Seega ainsaks lahenduseks jäi juhtmete lükkamine läbi selle kummihülsi ja pistikute. vajas veits pistiku puurimist. Kõige hullem osa: kaabli saamine juhiuksesse. seal oli see kerepoolne hülsi ots armatuuri all nii halvasti peidus, et sai aint näpuotsaga katsuda. Tuli väljastpoolt kaabel sisse lükata ja kummile auk sisse teha sealt kus ots välja punnitama hakkas.

lõplikud ühendused jäid praegu tegema, tundub et võimule saab vabalt toite tagant varastada, ehk eraldi kaablit vedama ei pea. Kui heli sees eks annan teada.

9-3 Helikvaliteedi parandamine

Postitatud: N Aug 25, 2016 23:33
Postitas r4sss
Tundub huvitav pusimine. Ootaks huviga ka pildimaterjali mägiaivardamisest auto kallal. :)

9-3 Helikvaliteedi parandamine

Postitatud: E Aug 29, 2016 12:08
Postitas rokkroll
Keegi teab/saab mõõta missugust voolu seal amp1 control signaaliks kasutatakse? praegu seda tööle ei saand, seega hetkel lihtsalt kontroll süüte peale pandud.

Okei, panin albumi kokku, esimesest korrast on aint paar pilti. Nüüd sai kõik paika, materjalide kogukulu kuskil 350 euri. Edasi tuleb autos igasugu plärinaid summutama hakata. Tööd oli ikka päris piisavalt sellega. Vaadata saab siit: http://imgur.com/a/ftel6

9-3 Helikvaliteedi parandamine

Postitatud: K Sept 14, 2016 15:06
Postitas rokkroll
okei tegelt üks nv sai uksekõlaritele veidi rohkem ruumi tehtud. Kuna membraan käis ikka vastu katet, enne sai relakaga veits üleliigset plastikut maha lastud, nüüd sai kapast lõigatud seib ka vahele.
http://i.imgur.com/gTrllnP.jpg
http://i.imgur.com/1V6SWuT.jpg

annab julgelt peale keerata nüüd

9-3 Helikvaliteedi parandamine

Postitatud: N Okt 27, 2016 1:02
Postitas saab-mees
võin ära teha, ütle vaid kas soovid bassi, kõrgeid või mõlemaid, lisaks kui vaja teen heliisolatsiooni aga saabi puhul on see enamjaolt vajalik aind 90kmh pluss kiirusel