1. leht 1-st
Probleem 9-5 ga
Postitatud: P Sept 04, 2016 14:17
Postitas innar85
Tere. Oskab keegi aimata mis võiks masinal viga olla, autoks 9-5 98a. 2.3 125kw. Manuaal
Jahedama mootoriga kiirendus hea ei ole midagi nagu viga, kui on saavutanud töötempi siis ühtlaselt sõites oleks nagu püsikas peal (lainetab) ja kui kiirendad siis lööb nagu bensupumba tagant ära (keegi nagu keerab kraanid kinni) hakkab paukuma ja hingest täiesti kinni. Mootorituli ei põle, vaakumid kontrollisin kõik üle, küünlad uued NGK, filtrid samuti, Karterituulutus uus. Turbo uus. Leidsin ühe klapi, mis asub mootoriruumis tagaseina küljes, jahutusvedeliku klapi all ja seal käib üks vaakum mõlemat pidi lihtsalt läbi, kas nii peabki? Oskab anda keegi nõu mida edasi vaadata või mida teha. Aitäh
Probleem 9-5 ga
Postitatud: P Sept 04, 2016 23:33
Postitas innar85
puhastasin ja tegin juhtmete isaolatsiooni korda
Probleem 9-5 ga
Postitatud: E Sept 05, 2016 11:29
Postitas D116
Veakoodid?
TECH 2 oleks hea külge saada, et häha kus otsida viga.
Muidu:
1. Vända andur
2. Kütuse pump
3. TB
4. DI ka loomulikkult
Probleem 9-5 ga
Postitatud: E Sept 05, 2016 13:14
Postitas innar85
Kas vända anduriga ja DI ei lõpeta kohe töö ära ja masin ei käivitu enam. Peab uurima kus saab viljandis või lähistel kusagil tega diagi. Pumpa kahtlustan ise ka, survet pole mõõtnud veel, kütusekulu on ka suht väike kui vajutad pidevalt jääb sinna 8-9 keskmine.
Probleem 9-5 ga
Postitatud: E Sept 05, 2016 14:46
Postitas Ainar
Kas vända anduriga ja DI ei lõpeta kohe töö ära ja masin ei käivitu enam. Peab uurima kus saab viljandis või lähistel kusagil tega diagi. Pumpa kahtlustan ise ka, survet pole mõõtnud veel, kütusekulu on ka suht väike kui vajutad pidevalt jääb sinna 8-9 keskmine.
Ei pruugi lõpetada, vigaste DI-dega SAAB sõita küll. Mine proovi vead ära lugeda. Viljadis Särg AA OÜ seal oli Tehc 2 olemas.
Terv, Ainar
Probleem 9-5 ga
Postitatud: E Sept 05, 2016 17:06
Postitas Piktor
Kas vända anduriga ja DI ei lõpeta kohe töö ära ja masin ei käivitu enam. Peab uurima kus saab viljandis või lähistel kusagil tega diagi. Pumpa kahtlustan ise ka, survet pole mõõtnud veel, kütusekulu on ka suht väike kui vajutad pidevalt jääb sinna 8-9 keskmine.
Ei pruugi lõpetada, vigaste DI-dega SAAB sõita küll. Mine proovi vead ära lugeda. Viljadis Särg AA OÜ seal oli Tehc 2 olemas.
Terv, Ainar
Lähim koht.tech2 jaoks on siiski Tartus. Albertil on ainult Bosch seadmed.
Probleem 9-5 ga
Postitatud: E Sept 05, 2016 18:59
Postitas Ainar
Kas vända anduriga ja DI ei lõpeta kohe töö ära ja masin ei käivitu enam. Peab uurima kus saab viljandis või lähistel kusagil tega diagi. Pumpa kahtlustan ise ka, survet pole mõõtnud veel, kütusekulu on ka suht väike kui vajutad pidevalt jääb sinna 8-9 keskmine.
Ei pruugi lõpetada, vigaste DI-dega SAAB sõita küll. Mine proovi vead ära lugeda. Viljadis Särg AA OÜ seal oli Tehc 2 olemas.
Terv, Ainar
Lähim koht.tech2 jaoks on siiski Tartus. Albertil on ainult Bosch seadmed.
Ok jälle targem, aga minul ta tegi diagnostika, kui mul vändaandur Viljadis jamama hakkas. Ja printis mingid andmed ka ikka välja. Ju siis oli Boschi aparaat, mitte tech2
Terv, Ainar
Probleem 9-5 ga
Postitatud: E Sept 05, 2016 19:44
Postitas innar85
Särjel ei ole tech2, bosch on jh, tal on 3 kuud järjekord.
Probleem 9-5 ga
Postitatud: E Sept 05, 2016 23:24
Postitas innar85
Aga kas oskab keegi midagi selle vaakum klapi kohta mida öelda, kas üks ots käibki lihtsalt mõlemat pidi läbi.
Probleem 9-5 ga
Postitatud: E Sept 05, 2016 23:54
Postitas Piktor
Jahutus vedeliku kolmiku all? Seal on elektronklapp samuti jahutusvedeliku jaoks. Väga ei saa aru millist sa mõtled Saabil on päris üks vaakumklapp.
Probleem 9-5 ga
Postitatud: E Sept 05, 2016 23:58
Postitas Piktor
Aga mis ta siis teeb kui gaasi tuimalt põhja vajutad? Kas piirajani jõuab? Soovitavalt 3nda käiguga, siis on full boost.
Probleem 9-5 ga
Postitatud: T Sept 06, 2016 0:03
Postitas S9K
Sisselase tuleks ära survestada.
Probleem 9-5 ga
Postitatud: T Sept 06, 2016 0:57
Postitas innar85
Selle kolmiku all jh, milles jahutusvedelik. Seal käib üks vaakum lihtsalt läbi mõlemat pidi, tundub nagu oleks klapp katki, kui läbi vooliku imeda ja puhuda.
Probleem 9-5 ga
Postitatud: T Sept 06, 2016 1:04
Postitas innar85
Kui gaasi põhja vajutada hakkab plartsuma ja kakkuma, edasi ei lähe. Pole üldse vahet mis käik on, kõigiga sama. Tundub nagu kütus plahvataks sisselaskes mitte silindris.
Probleem 9-5 ga
Postitatud: T Sept 06, 2016 11:06
Postitas D116
5. MAF