1. leht 1-st
110kw, 1.9TiD ECU programmeerimine
Postitatud: R Sept 09, 2016 19:27
Postitas makuke
Tervist kaasfoorumlased,
Kes meie foorumist omavad tarkvara ja aega, et natuke masuudipressi minekut timmida? Eesmärk oleks leida inimene, kes peale uue turbo ja sisselaskekollektori täieliku modifitseerimise suudab leida töötava setupi.
-eemaldatud egr (ajust programmeeritud)
-eemaldatud tahmafilter (ajust ja füüsiliselt)
Kätemeri ja vihjed?
M.
58100189
110kw, 1.9TiD ECU programmeerimine
Postitatud: R Sept 09, 2016 20:40
Postitas crowman
Asukoht on abiks
110kw, 1.9TiD ECU programmeerimine
Postitatud: R Sept 09, 2016 20:58
Postitas makuke
Eelistatult võib olla Tallinna kandis, kuid ma ei välista ka Eesti piires liikumist.
"chip tuningu" ja muu naljategemisega uut kompotti korralikult häälde ei saa.
Nagu ma lugenud olen, siis antud mootorile meie kodumaal ei ole keegi uue turbo, kollektori, pihustite ja MAF paigaldamisega varem hakkama saanud.
Aitäh
110kw, 1.9TiD ECU programmeerimine
Postitatud: L Sept 10, 2016 9:18
Postitas veikov
Mis siis sinna pajgaldatud on? Või mida sa üritad saavutada?
110kw, 1.9TiD ECU programmeerimine
Postitatud: L Sept 10, 2016 16:07
Postitas D116
Võib ka sellele diislile suuremat turbo paigaldada jne et saavutada rohkem võimsust. Aga milleks?
1. TÜ tuleb probleem.
2. Küttust hakkab palju rohkem tarvima
3. On samakerega bensukad, kuhu palju rohkem võimalusi ja variante võimsuse lisamisega
Chippimisega tegeles
http://www.garage55.ee
110kw, 1.9TiD ECU programmeerimine
Postitatud: L Sept 10, 2016 18:17
Postitas jura
Kui sa juba Dmitriga pole suhelnud (tuner.ee), siis temale äkki väljakutse? Teeb autopõhiseid custom mäppe. Minu Saab küll natukene suitseb, aga rebib mis hirmus

110kw, 1.9TiD ECU programmeerimine
Postitatud: L Sept 10, 2016 23:02
Postitas makuke
Eks selle mõistlikkusega on selline subjektiivne lugu. Mulle täitsa meeldib see vääne, mida antud õmblusmasin 2500-3500 pöörde vahel tekitab.
Jätame siin teemas mõistlikkuse, TÜ kõrvale - keskendume probleemile.
jura* - tuner.ee kirjutasin, kuid nädalavahetus tuli enne peale, kui ma vastuse sain.
D116* - aitäh, küsin ka nende käest
terv,
M.
110kw, 1.9TiD ECU programmeerimine
Postitatud: P Sept 25, 2016 14:06
Postitas makuke
Hetkel asi nii palju edenenud, et tegelen juppide leidmisega.
- originaal turbo z19dth mootoril on Garrett Gt1749MV (hübriidiks ümber ehituse jaoks on vaja suuremat külmakoja laba ja korpuse töötlemist)
- pihustite IMA kood asju on muudetav, kuid veel ei ole selgust saanud, millistes piirides
- originaal cooler tuleb efektiivsuse mõttes välja vahetada. Teistele soovituseks, ärge Hiinast uut coolerit tellige, efektiivsus on maru kehv
terv,
M.