1. leht 1-st

Aero vead

Postitatud: R Aug 11, 2006 20:19
Postitas will
Kas 2002-2003 .a. 9-5 Aerot ostes peab millegile eriliselt tähelepanu pöörama ja/või esinevad tal samasugused tüüpvead nagu ka tavalisel 9-5-l?

Aero vead

Postitatud: R Aug 11, 2006 22:18
Postitas qdwin
Selle ajastu Aero puhul on ehk tüüpveaks ksenoontuled, õigemini nende niru ballast mis teistega võrreldes kiiremalt pirne hävitab.

See vist enam feislifiti järgseid masinaid ei puuduta aga automaatkasti puhul peab paigalt võtt olema sujuv, mitte jõnksaka ja isegi kuuldava kolakaga - mingi solenoid on väsinud, tundub nagu läheks käik sisse alles gaasi vajutamise hetkel. 2002 tuli 5 käiguline kast, ehk see ei ole seal probleemiks.irne hävitab.

Aero vead

Postitatud: R Aug 11, 2006 23:01
Postitas will
No tegemist 2002.a. isendiga ja 5 käigulise kastiga. Antud masin ka faceliftiga.
No see paigalt võtt puudutab kõike kaste. Aga kas seda ksenoonide viga annab parandada või oleks parem ja pikemas perspektiivis parem panna uued tuled?

Aero vead

Postitatud: P Aug 13, 2006 12:25
Postitas Skybound
Olen ka huvitatud sama põlvkonna Aerost.... ja peale xenoonide pole ma muudest tüüpvigadest kuulnud.

Veidi OT, aga ka tuledest. Vanemal põlvkonnal olid TM testide põhjal parimad kaugtuled, mida nad sama klassi autodel testinud on (halogeenid veel, mitte xenoonid), samas lähituled on paremad uuemal põlvkonnal. Kaugtulede efektiivsuse erinevuse põhjus arvati olevat selles, et uuemal tulid kasutusele plastpinnaga laternad, vanemal olid klaasist. Selsamal põhjusel loobuti ka tulekojameestest, sest need sobivad vaid klaaspinnaga. Kojamehed olid samas väga kallid parandada ja töökindlus pole olnud ka kiita. Samas on plastik vastupidavam kividele jms.

Niipalju tuledest... Võrreldes 1999-2001 põlvkonnaga on uuem ikka vast parem valik (palju on räägitud mootori konstruktsiooniveast, mitte-Aerodel olid nõrgemad turbod jne.) Kui kellegi on kogemust, siis võiks rääkida sõidumõnu erinevustest 169kW ja 184 kW mootoritega :eureka:

Aero vead

Postitatud: E Aug 14, 2006 10:17
Postitas qdwin
Algselt postitas: Skybound
Kui kellegi on kogemust, siis võiks rääkida sõidumõnu erinevustest 169kW ja 184 kW mootoritega :eureka:
Siin on kiirenduse teemat ääri veeri lahatud:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 26#pid5960

Ja veel, tagasild kipub meie teedel mõningatel juhtudel suisa 40000 km tagant kolisema hakkama.

Aero vead

Postitatud: E Aug 14, 2006 15:50
Postitas will
Algselt postitas: qdwin
Selle ajastu Aero puhul on ehk tüüpveaks ksenoontuled, õigemini nende niru ballast mis teistega võrreldes kiiremalt pirne hävitab.

See vist enam feislifiti järgseid masinaid ei puuduta aga automaatkasti puhul peab paigalt võtt olema sujuv, mitte jõnksaka ja isegi kuuldava kolakaga - mingi solenoid on väsinud, tundub nagu läheks käik sisse alles gaasi vajutamise hetkel. 2002 tuli 5 käiguline kast, ehk see ei ole seal probleemiks.irne hävitab.

Kas mitte just esimesed viiesed käigukastid ei pidanud rikki minema.?Vähemalt Vikingis hoiatati ja parandus oma 30 tuhat.

Aero vead

Postitatud: E Aug 14, 2006 16:00
Postitas qdwin
Enne feislifti olid neljased kastid ja neil mingid solenoidid annavad otsad. Kui õnnestub pääseda solenoidi vahetusega on tore, kui aga on juba kogu kasti mehaanika on halvasti toimiva solenoidi tõttu hävitatud...

Moraal: Ei ole olemas hooldusvabasid asju. Kui kirjas on et kast on hooldusvaba ja ei vaja korralist õlivahetust, on see BS! Minul kulus 4 õlivahetust, et kast läbi pesta ja normaalselt käima saada. Igasugune õli vananeb, muutub sodiseks, määrimisomadused muutuvad jne jne.

Aero vead

Postitatud: E Aug 14, 2006 17:34
Postitas will
Ka praegusel saabil 1998 9-5 vahetan ikka kasti õli. See normaalne. Ka endal puudub usk, hooldusvabadesse asjadesse. Kuid, kas see solenoidi viga ilmnebki selles, et alguses läheb jõnksakagà? või on sellisel juhul juba hilja. Ehk kuidas pihta saada, kas selle soleniodiga kõik ok?