1. leht 1-st
Saab 9-5 Akutuli ( 2006 Vector )
Postitatud: P Sept 18, 2016 14:45
Postitas Vector1.9
Mure siis tänasest selline, et poole sõidu pealt läks põlema akutuli. Generaator laeb ca 11.54v ja akus ka umbes sama kogus voolu. Kas siis viga võib olla vaid Generaatori harjades või võib miskit muud seal veel olla? Autoks Saab 9-5 Vector 2006a ja 1.9TDi 110kw
Saab 9-5 Akutuli ( 2006 Vector )
Postitatud: P Sept 18, 2016 16:30
Postitas 13piisab
ehk siis generaator ei lae. Ilmselt ei räägi Sa mitte generaatoripingest vaid ainult akupingest, st akut Sa ilmselt lahti ei ühendanud. Kui töötava masinaga akut lahti ühendades masin sureb, on laadimine olematu. Põhjus kas gene ergutus, nn tablett (pmst kah "generaator") või siis generaator ise (sh harjad).
Saab 9-5 Akutuli ( 2006 Vector )
Postitatud: P Sept 18, 2016 16:43
Postitas Vector1.9
Mõõtsin ka eraldi Geneka pinget, see oli 11.54v. Kohe lähen ja proovin kas töötava mootoriga sureb välja või mittte.
Saab 9-5 Akutuli ( 2006 Vector )
Postitatud: P Sept 18, 2016 16:45
Postitas S9K
Siin pole midagi mõõta ju. Genekal tuleb harjade kompunn välja võtta ja uus asemele ja on üldjuhul mure murtud. Pinge peaks olema ju ligi 14v.
Saab 9-5 Akutuli ( 2006 Vector )
Postitatud: P Sept 18, 2016 17:11
Postitas Vector1.9
Olen sel teemal suht võhik. Keegi teab kedagi, kes teaks kedagi kes oskaks öelda kus Tartus saaks seda võimalikult kiirelt teha. Antud hetkel ainus liikumisvahend ja väga seisma ei saa jätta. Samas ka küsimus et kas on väga hull kui praegu sellisel moel edasi sõita?
Saab 9-5 Akutuli ( 2006 Vector )
Postitatud: P Sept 18, 2016 17:11
Postitas marti420
1,9D genekal on viga tavaliselt dioodides, kui raha vähe siis lase pädevas kohas remontida. Muidu soovitaks uuema tüübi Boschi geneka soetada.
Remonditud genekas ei pruugi sellel mootoril kaua kesta.
Saab 9-5 Akutuli ( 2006 Vector )
Postitatud: P Sept 18, 2016 17:19
Postitas Vector1.9
Teab Keegi mõnd pädevat kohta tartus kus alustuseks remontida?
Saab 9-5 Akutuli ( 2006 Vector )
Postitatud: P Sept 18, 2016 17:26
Postitas rantto
Betooni 2a generaatorid starterid
Saab 9-5 Akutuli ( 2006 Vector )
Postitatud: P Sept 18, 2016 17:55
Postitas ivomets
Kui aku lahti ühndada ja gen. pingeid proovida, siis on tõenäolislet ka palju muid jubinaid tarvis uued soetada.

Saab 9-5 Akutuli ( 2006 Vector )
Postitatud: P Sept 18, 2016 18:34
Postitas Vector1.9
Mis seal siis juurde oleks vaja soetada?
Saab 9-5 Akutuli ( 2006 Vector )
Postitatud: P Sept 18, 2016 20:24
Postitas entson
Sõita saad seni kuni aku vool nii väike,et välja sureb või ei lähe enam käima.Haynes"i manuaal keelab töötava mootoriga aku juhtmete lahtiühendamise,generaatori küljest lahtiühendamise ja ka lahtivõtmise kontrollmõõteriistadelt(näidikutelt).
Saab 9-5 Akutuli ( 2006 Vector )
Postitatud: E Sept 19, 2016 8:27
Postitas Trionic
Suurim kuritegu autole oleks töötava mootoriga akuklemm lahti ühendada.
Saab 9-5 Akutuli ( 2006 Vector )
Postitatud: N Sept 22, 2016 8:54
Postitas 13piisab
Suurim kuritegu autole oleks töötava mootoriga akuklemm lahti ühendada.
ei ole see asi nii hirmus kedagi. Ma harrastan (oma masinatel) kui vaja ja praktikas ei ole nn teoreeetilised ohud realiseerunud.
nn teoreetiline häda võib tekkida aku kui pinget stabiliseeriva kondensaatori eemaldamisel juhul, kui generaator annab el süsteemi lahkelt vahelduvkomponenti ja miski el süsteemis ei saa sellega hakkama. Mulle tundub suht teoreetiline võimalus - kas on kellelgi näidet praktikast, kus akuta el süsteem oleks mõne oma osa surmanud?
aga jah - õige ta on, et selline asi omal vastutusel ja professionaalsed autode remontijad ärgu parem võõrastel masinatel selliseid lähenemisi viljelegu

Saab 9-5 Akutuli ( 2006 Vector )
Postitatud: N Sept 22, 2016 19:03
Postitas Vector1.9
Sai vahetatud siis pingeregulaator kuid teeb ikka samasugust nalja, et kui aku ära vahetada siis teatud aja ei viska tulesid põlema armatuuris ja kui veidikene kohapeal töötab siis hakkab ükshaaval armatuuris tulesid põlema viskama. Harjad ja muu on korras. Mis seal veel olla saab, et nii teeb?
Saab 9-5 Akutuli ( 2006 Vector )
Postitatud: N Sept 22, 2016 19:37
Postitas Ron24
Kas juhtmete ühendused on ülekontrollitud? Generaatorist akusse!
Saab 9-5 Akutuli ( 2006 Vector )
Postitatud: N Sept 22, 2016 20:01
Postitas marti420
Sa vist ikka ei lasknud seda pädevas kohas remontida.
Milleks seda pingeregulaatorit vahetati kui sellest midagi ei muutunud? Normaalne töökoda paneb geneka peale remonti stendi, mitte ei tehta mingit katseeksitus meetodit.

Saab 9-5 Akutuli ( 2006 Vector )
Postitatud: N Sept 22, 2016 21:52
Postitas ivomets
Juhtub, et harjade otsad jäetakse kumeraks tegemata ja harjad ei anna piisavalt ühendust.
Saab 9-5 Akutuli ( 2006 Vector )
Postitatud: N Sept 22, 2016 22:43
Postitas entson
Eespool juhiti ju tähelepanu ka nõrkadele dioodidele,seda ilma stendita kontrollida ei saa ,ilmselt läks külge ikka uus pingeregulaator .edu.
Saab 9-5 Akutuli ( 2006 Vector )
Postitatud: R Sept 23, 2016 18:50
Postitas Vector1.9
Ega see koht väga korralik pole jah, vast homme on mõni korralikum koht avatud. Või keegi teab Tartus häid kohti? Betooni tänavalt ei saanud abi.
Saab 9-5 Akutuli ( 2006 Vector )
Postitatud: R Sept 23, 2016 19:18
Postitas rantto
Betooni vennad on terve elu seda tööd teinud. Null negatiivset kogemust. Mine tagasi kui oled sealt teenust ostnud ja pole rahul.
Saab 9-5 Akutuli ( 2006 Vector )
Postitatud: R Sept 23, 2016 22:17
Postitas Vector1.9
Betooni tänava omast ei leidnud kedagi kelle juurde pöörduda. Käisin mingis Volodja nurgataguses garaažis. Olen kuulnud jah, et Betooni oma korralik. Vast on homme ka lahti.
Saab 9-5 Akutuli ( 2006 Vector )
Postitatud: L Sept 24, 2016 0:24
Postitas entson
Peaks eksisteerima ka võimalus poest saada nö. tehasetaastatud ,vähemalt krooni ajal pereliige sai,tuli muidugi vana vastu anda aga tuli tunduvalt odavam tuliuuest. Poeks oli tavaline varuosadega tegelev poekene pealinna külje all ja hinnaks mälu järgi 2,5k eeki,autoks oli opel.