1. leht 1-st
9-5 aero 2.3 t 2003 a
Postitatud: T Sept 20, 2016 12:40
Postitas Luupus
Tere
Küsimus selline et kas keegi teab põhjuat miks läheb mootori tuli põlema sõidu ajal ja siis vahel kustub ära?
Ülvaatus punktis öeldi et heitgaasidega korras ja viga ei tuvastatud. Kas võib olla viga katalüsaatoris ? Või on asi palju hullem ja tõsisem. Oskab keegi nõu anda mis võiks olla see viga .
Ette tänades
9-5 aero 2.3 t 2003 a
Postitatud: T Sept 20, 2016 12:45
Postitas saabu
Tech 2 diagnostikaseade oskab öelda üpris täpselt.
9-5 aero 2.3 t 2003 a
Postitatud: T Sept 20, 2016 15:22
Postitas D116
Teema 100 korda läbitud! Auto treilerile ja pädevasse töökotta! Tavaliselt on kulunud saaled(kuni 2004 autodel kulumist kiirendab karterituulutus klappide rikke) ja kui jätkad nii sõitmist võid otsida uut motot:facts:
9-5 aero 2.3 t 2003 a
Postitatud: T Sept 20, 2016 15:52
Postitas que
Teema 100 korda läbitud! Auto treilerile ja pädevasse töökotta! Tavaliselt on kulunud saaled(kuni 2004 autodel kulumist kiirendab karterituulutus klappide rikke) ja kui jätkad nii sõitmist võid otsida uut motot:facts:
Kohe nii äärmusesse ei läheks

Omast kogemusest võin öelda, et di andis paar aastat rahulikult märku ja sõit kulges.
Eks kõik sõltub kuidas mootor töötab.. D116 mõtles äkki õlituld?
Sel juhul jah viimane tsenaarium.
Kui mootor töötab siis rahulikult saba taha kuskil pädevas kohas.
9-5 aero 2.3 t 2003 a
Postitatud: T Sept 20, 2016 16:46
Postitas saabu
Tegu on diisliga, ehk siis vast ei ole asi süütekassetis. polegi midagi muud siin seletada kui arvuti sappa.
EDIT: Minu paha, vaatasin profiilis olevat autot.
9-5 aero 2.3 t 2003 a
Postitatud: T Sept 20, 2016 16:57
Postitas que
Pealkirjas oli nagu küll ju turbokas

9-5 aero 2.3 t 2003 a
Postitatud: T Sept 20, 2016 17:14
Postitas D116
D116 mõtles äkki õlituld?
Jah
TECH 2 igal juhul külge
9-5 aero 2.3 t 2003 a
Postitatud: T Sept 20, 2016 17:37
Postitas ivomets
esimene asi on üle vaadata ja ära vahetada peenikesed vaakumvoolikud!