1. leht 2-st
Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)
Postitatud: P Aug 13, 2006 0:44
Postitas andreas
Nonii, hakkavad saabinaljad pihta
Kuskil Vääna-Jõesuus ( loomulikult õhtu ja pimedas eksole) kukkus rpm nulli ja seisma ta jäi. Süüde on olemas, starter veab, jagajasse sädet ei tule. Mõõtsin süütepooli tulevate juhtmete voolu- vool eksisteerib (12v ja midagi, nagu vist kohane). Halli andurit on küll nätsuga remonditud, aga pistik ja muu näeb suhtkoht ok välja. Kaitsmed on korras, peajuhe ja selle pistik (seal küljepeal kaitsmete juures) on korras. Säde jagajasse ei jõua.
Äkki peaks jälle süüteluku sasipuntra juurde sukeduma?
Sümptoomid eelnevatel päevadel: aegajalt (mingi 4 korda kokku) võttis korra nagu hinge kinni - pöörded korra nulli ja taas üles - korra ka mõnusa kõmaka saatel. Täna õhtul ka siis juba tuttav käimamineku kala kummitas päris kaua: külmalt käivitamisel käib 3 sek ja sureb välja.
Ühesõnaga rändasime paela otsas Laagrisse sõbra hoovi (sorry automaatkast) ja homme valges läheb andmiseks.
Igasugune verbaalne nõu on teretulnud
edit ja väike täpsustus: juhtus see 90 km/h kiiruse peal, mitte ristmikul seistes
Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)
Postitatud: P Aug 13, 2006 12:32
Postitas stennadi
Kas sul süütelukus on ikka kõik juhtmed korras:P Meenub viimane kord kui sind paela otsas veeti

Vaata üle .
Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)
Postitatud: P Aug 13, 2006 12:55
Postitas andreas
Väga oleks abiks klassiku elektriskeem. Ei suutnud leida siit foorumist ega mujalt.
Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)
Postitatud: P Aug 13, 2006 14:53
Postitas aljoga
võta ühendust farmacomaga, tal peaks mu haynes cd-romil olema.
Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)
Postitatud: P Aug 13, 2006 15:02
Postitas stennadi
Sul oli kindalakeas klassiku kasutusjuhend. Kas seal vahel pole? Mul 99-l ja 96-l kül el-skeem seal olemas.
Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)
Postitatud: P Aug 13, 2006 15:52
Postitas andreas
Lammutasin süüteluku ümbruse laiali- on küll porno, aga midagi, mis katkenud oleks, näha pole.
Ühesõnaga keiss on selline: süütepooli vool tuleb, aga jagajasse minevasse juhtmesse mitte. Mida kahtlustada, hall-andurit? kuskilt siit foorumist lugesin, et mingi põhjus võib peituda ka süütevõimendis (kas see vasaku rattakoopa juures, kuhu 7 pistik sisse tuleb?)
+ süüteluku juures on taoline asi aretatud. praegu on teip peal, aga sees on miski relee moodi asi, mis süüte sisse keeramisel oma asendit muudab....näeb küll välja nagu hiljem juurde aretatud, või peabki seal säänne asi olema?
Lisatud failid
Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)
Postitatud: P Aug 13, 2006 16:12
Postitas suur
Algselt postitas: andreas
Ühesõnaga keiss on selline: süütepooli vool tuleb, aga jagajasse minevasse juhtmesse mitte. Mida kahtlustada, hall-andurit?
Oled kindel et pool ise õhtsal pole? Kusagil teemas (äkki Ryhkija masina teemas? ei viitsi otsida) lahati erinevate klassikute süütepoolide omavahelist sobivust ja mittesobivust.
Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)
Postitatud: P Aug 13, 2006 16:17
Postitas andreas
pooli tulevasse juhtmetesse tuleb vool, ka pooliklemmidelt, kui juhtmed ühendatud on, tuleb vool, 12V
Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)
Postitatud: P Aug 13, 2006 16:42
Postitas suur
Algselt postitas: andreas
pooli tulevasse juhtmetesse tuleb vool, ka pooliklemmidelt, kui juhtmed ühendatud on, tuleb vool, 12V
no kui süütepoolile ikka vool peale tuleb, siis süütelukust pole vist mõtet viga otsida.
Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)
Postitatud: P Aug 13, 2006 17:31
Postitas andreas
Noni, ega palju võimalusi pole. Kas kommutaator või hall-andur. Siit ka küsimus, ega kellelgi pole doonoril näiteks selliseid olemas, kasvõi proovimiseks...
Lisatud failid
Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)
Postitatud: P Aug 13, 2006 17:32
Postitas andreas
hall-andur
Lisatud failid
Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)
Postitatud: P Aug 13, 2006 19:51
Postitas andreas
Isegi, kui kellelgi oleks mõneks minutiks kommutaatorit laenata, oleks ülitore - näeks, kas on see, või miski muu. vaevatasu garanteeritud
Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)
Postitatud: P Aug 13, 2006 19:59
Postitas holger
Doonoril peaks need jupid küljes olema, aga paraku olen ise Tallinnas tagasi alles tuleva nädala teisel poolel... Kui probleem siis veel aktuaalne, võin järele vaadata.
Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)
Postitatud: P Aug 13, 2006 21:30
Postitas mart96
siin käigukangi juures olevate juhtmete värvid ja paigutus.
Tundub, et keegi on toonud käivitustakistuse relee otse sinna lüliti juurde. See on muidugi lihtsalt minu oletus..
Skeemi saab Mustamäelt 8.30-17.00
U2U, kui tarvis
Lisatud failid
Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)
Postitatud: E Aug 14, 2006 9:57
Postitas Mart900
süütevõimendi minulgi täitsa olemas, sümtomid meenutavad kah vägagi samu mis mul kui võimendi puhkusele läks, aga noh ma tallinnast 120 km. Mul muidu doonori peal nii et kui vaja võin posti visata. Mul samuti kooles poole sõidu pealt ära, enam käima ei läinud, siis vahest läks nagu käima aga käima ei jäänud, hankisin pärnust uue võimendi ja asi vask. Auto mul 2,0 saab 90 aga pärnust sain vist tonnise võimendi mis veatult sobis.
Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)
Postitatud: E Aug 14, 2006 21:37
Postitas stennadi
Mul ka huvitav anomaalia. Kapoti all tegutsemise käigus suutsin jagaja küljest ära murda selle madalpinge juhtmete pistiku. Juhtmed pistikus iseenesest jäid terveks, aga auto enam ei käi. Süütepoolis puudub säde. Imelik on see, et säde tekib ainult korraks süüte välja keeramise hektel (kui starterit käiata siis pole midagi)
Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)
Postitatud: E Aug 14, 2006 21:48
Postitas gsaab
Süütepoolis puudub säde. Imelik on see, et säde tekib ainult korraks süüte välja keeramise hektel (kui starterit käiata siis pole midagi)
Kui süütepoolil on toide peal siis toite katkestamisel tekib säde. Samamoodi on meis paljud saanud n.ö vastu näppe kerge nähvaka kui relee mähist mõõta ja testri juhtmete eemaldamisel näpuga klemmi vastas olla. Otsi viga sellest ahelast kus peab katkestus tulema.
Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)
Postitatud: E Aug 14, 2006 22:03
Postitas stennadi
selle pistiku peal on 3 juhet + 0 - milline neist siis katkestab?
Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)
Postitatud: E Aug 14, 2006 22:10
Postitas gsaab
mul elektriskeemi pole, loodan et see mingi trikiga küsimus pole;)
Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)
Postitatud: E Aug 14, 2006 23:03
Postitas farmacoma
Algselt postitas: andreas
hall-andur
halli andur on jagaja sees, mul on umbes sama porno see pistik.
süütevõimendit on kergem proovida. kui sa pole veel saanud, siis ma võin enda oma pealt maha võtta proovimiseks.
Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)
Postitatud: E Aug 14, 2006 23:39
Postitas andreas
On toimunud edasiminekud: sain töötava kommutaatori (tänud Märdile). Nüüd käivitub ilusti, ainult käib 3 sek ja sureb - stabiilselt. Kas kahtulstada bensiinipumpa, sest tundub küll täpselt, nagu kütust ei tuleks.
Ehk kuidas see saabi bensupumpamine õigupoolest toimub - et kõigepealt lööb starter paagisisese pumbaga kütuse üles ning seejärel mootori oma pump jätkab tööd?? sellisel juhul oleks süüdlane just see mootori pump..... Valgustage!

Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)
Postitatud: T Aug 15, 2006 8:07
Postitas suur
Algselt postitas: andreas
On toimunud edasiminekud: sain töötava kommutaatori (tänud Märdile). Nüüd käivitub ilusti, ainult käib 3 sek ja sureb - stabiilselt.
Sama autoga on minu mälu järgi säärast jama juba olnud. Kasuta otsingut! Ise kaldun arvama, et see 3 sekundit käimist on mingi isearetatud immo süü. Usun, et süüteluku ümbrise tehaseseadetesse taastamine tuleks sul kiirelt ette võtta.
Mis, kas klassikul on 2 pensupumpa??? Mina küll ei usu. See oleks ju puhas ressursside raiskamine. Milleks!
EDIT: Näe, leidsin hoopis ise üles teema:
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1908
Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)
Postitatud: T Aug 15, 2006 9:18
Postitas aljoga
Algselt postitas: andreas
Kas kahtulstada bensiinipumpa, sest tundub küll täpselt, nagu kütust ei tuleks.
Ehk kuidas see saabi bensupumpamine õigupoolest toimub - et kõigepealt lööb starter paagisisese pumbaga kütuse üles ning seejärel mootori oma pump jätkab tööd?? sellisel juhul oleks süüdlane just see mootori pump..... Valgustage!
klassikul on 1 paagisisene bensiinipump. kui süüdet keerata, peaksid roolis istudes vaikuses kuulma, kuidas pump hakkab taga sirisema ja seejärel ca 3 sek pärast vait jääb. kui süüte sisse keeramisel pump sirisema ei hakka, on kas pump või pumbarelee läbi. kisu pumbarelee kaitsmetekarbist välja ja vaata, kas jalad on ära kärsanud. releepesal võid omavahel sillata kontaktid 85 ja 30 (olid vist, kindluse mõttes peab haynesist järgi vaatama) - siis on süüte keerates pumbal pidev vool peal ja pump peaks sirisema, ilma et ta 3 seki pärast ära kustub. samuti võid küünlad maha keerata - kui need on bensu poolt ära uputatud, siis kuivata leeklambi kohal või osta uued, mõnikord aitab ainult küünaldevahetuski.
EDIT: 87 ja 30 olid need pesad, mida sildama peab pumbareleel.
Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)
Postitatud: T Aug 15, 2006 9:22
Postitas Cyber
Algselt postitas: andreas
Ehk kuidas see saabi bensupumpamine õigupoolest toimub - et kõigepealt lööb starter paagisisese pumbaga kütuse üles ning seejärel mootori oma pump jätkab tööd?? sellisel juhul oleks süüdlane just see mootori pump..... Valgustage!
Sa vaata seda Suure toodud linki, seal on link K-Jeti raamatule. Sealt saad täpselt teada, kuidfas su pritse töötab ja mitu pumpa sael on.
surnud pumbaga ei käivitu ta sul ka kolmeks sekundiks mitte
Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)
Postitatud: T Aug 15, 2006 9:24
Postitas mart96
8-klapilisel peaks olema küll kaks pumpa...
3 sek käib ja siis sureb välja??? kas seal ei olnud mitte mingi lisarikastussüsteem käivitades-töötab just aegreleega..
sorry panen siin mälu järgi, mis kuskilt lugedes on meelde jäänud;)