1. leht 1-st
2008, koos kliimaga on undamine
Postitatud: E Okt 03, 2016 21:35
Postitas rokkroll
kui kliima on sees on salongist (mootoriruumist diisli müra kõrval ei saa midagi aru) kuulda undamist/drooni häält mis käib pööretega kaasas. Keegi on video teind sarnasest häälest:
https://www.youtube.com/watch?v=9rD-2g-DMow
ning siin on keegi paremini täpselt sama asja kirjeldanud:
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=237213
" It's kind of like a low-ish pitched 'space ship' drone/hum. I notice it most when slowing for a junction and the revs fall below 2,500rpm - it sounds like a space ship powering down and seems to follow the revs. "
Ehk on keegi midagi sarnast kogenud ja oskab süüdlasele viidata?
2008, koos kliimaga on undamine
Postitatud: T Okt 04, 2016 7:56
Postitas marti420
Kui sa oled soonrihma pinguti ja rullid juba üle kontrollinud, siis järgmisena tuleks külmaine kogus õigeks panna, koos õli lisamisega. Kui undamine ära ei kao on viga tõenäoliselt pumbas.
2008, koos kliimaga on undamine
Postitatud: T Okt 04, 2016 12:18
Postitas mihhail1988
Mul ka undas, panin täis ja undamine kohe kadunud.
2008, koos kliimaga on undamine
Postitatud: T Okt 04, 2016 23:27
Postitas K-1
Tühi kliimasüsteem teeb tõesti sellist häält 9-3'l.
2008, koos kliimaga on undamine
Postitatud: K Okt 05, 2016 10:00
Postitas rokkroll
no kurja, kliima sai just eelmise omaniku poolt just täidetud (ma küll ei tea mis ulatuses), aga külma hakkas puhuma küll. Sellegipoolest võib lihtsalt tühi olla?
see ei ole mingi lihtne kohin, vaid reaalselt mingi müra(?) mis on sõltuv pööretest.
2008, koos kliimaga on undamine
Postitatud: K Okt 05, 2016 10:47
Postitas marti420
Tühi see kindlasti pole, sest siis ei hakkaks pump üldse tööle. Aga kas kogus ka täpselt õige on, seda näeb alles siis kui külmaine uuesti välja tõmmata.
Mõned soodsamad kohad täidavad konte nimelt rõhu järgi, ilma kaalumata ja õlita!
Vähene külmaine põhjustab osadel pumpadel kuuldavat mürinat, vähene õli aga juba pumba surma.
2008, koos kliimaga on undamine
Postitatud: K Okt 05, 2016 19:45
Postitas mihhail1988
Mul siin mõni hetk tagasi hakkas ka undama uuesti aga sümtoomiks ka see, et paremal pool puhub külma aga vasakul hästi natukene külm. Ja tilgub alt kondensaati ainult paremal pool kus ka külma puhub? Oskab keegi aidata ka?
2008, koos kliimaga on undamine
Postitatud: E Juul 10, 2017 22:09
Postitas Pootsman
Ma selle undamise peale avastasin, et radikas on auk ja lekib külmainet. Vahetasin radika ja kuivati. Nüüd täideti süsteem ja ikka teeb seda heli. Külmaine kogus läks see mis ees lanseka peal kirjas oli (650g vist), õli 35ml - õli vähe?
2008, koos kliimaga on undamine
Postitatud: T Juul 11, 2017 10:50
Postitas marti420
Õli kindlasti liiga vähe ei saanud, radikas peaks olema umbes 15g ja kui osa õli juba eelnevalt välja lekkis siis mina üle 25g poleks lisanud. Liigne õli pole ka hea aga müra ei tohiks tekitada.
Kas süsteem ennem täitmist ikka korralikult vakumeeriti(min 25 min) ja kas ennem radika vahetust pump ei urisenud?
Autodata näitab koguseks 680g ja õli kindlasti pag46
2008, koos kliimaga on undamine
Postitatud: T Juul 11, 2017 11:07
Postitas Pootsman
Õli kindlasti liiga vähe ei saanud, radikas peaks olema umbes 15g ja kui osa õli juba eelnevalt välja lekkis siis mina üle 25g poleks lisanud. Liigne õli pole ka hea aga müra ei tohiks tekitada.
Kas süsteem ennem täitmist ikka korralikult vakumeeriti(min 25 min) ja kas ennem radika vahetust pump ei urisenud?
Autodata näitab koguseks 680g ja õli kindlasti pag46
Urin tekkis vahetult ennem kui avastasin lekke, ennem seda oli vakka. Kas kindlasti on uuel radikal ja kuivatil õli sees?
Vaakumit sai 40minutit. Õli mark on hea küsimus, ma oletan et see on suht sama kõigis täitmis masinates?
2008, koos kliimaga on undamine
Postitatud: T Juul 11, 2017 11:16
Postitas marti420
Väljendasin ennast valesti, uutes radikates pole õli sees vaid selle peab täitmisel lisama, hea tava on lisada vajaminev kogus +10g, ehk selle auto puhul oleks 25g piisanud.
Paljud täidavad universaalsete pao või ester õlidega. Pag on mõistlik sisestada õhukindlast süstlast, et vältida niiskuse sattumist süsteemi, pag on nimelt väga hügroskoopne ja õhu käes saastub mõne tunniga.
Kui ennem pump ei urisenud siis võiks võibolla uuesti täita 680g-ga.
2008, koos kliimaga on undamine
Postitatud: T Juul 11, 2017 11:34
Postitas Pootsman
Väljendasin ennast valesti, uutes radikates pole õli sees vaid selle peab täitmisel lisama, hea tava on lisada vajaminev kogus +10g, ehk selle auto puhul oleks 25g piisanud.
Paljud täidavad universaalsete pao või ester õlidega. Pag on mõistlik sisestada õhukindlast süstlast, et vältida niiskuse sattumist süsteemi, pag on nimelt väga hügroskoopne ja õhu käes saastub mõne tunniga.
Kui ennem pump ei urisenud siis võiks võibolla uuesti täita 680g-ga.
Ok, proovin kogu protsessi uuesti teha.
Leidsin muidu WIS-ist põneva tabeli kus on õli kogused märgitud palju võiks kaduma minna mingite komponentide vahetusega. Kogu süsteemis on diislil ja b207-l 135ml. Näiteks uus kompressor tuleb 135ml täidetul kujul. s.t kui ainult kompressori vahetad siis tuleks sealt osa õli välja võtta.
Lisatud failid
2008, koos kliimaga on undamine
Postitatud: T Juul 11, 2017 12:25
Postitas marti420
Kompressorist tuleb tegelikult kogu õli välja valada ja siis lisada õige kogus uut õli.
Kompressorites on sees transpordi õli!
2008, koos kliimaga on undamine
Postitatud: N Juul 20, 2017 8:22
Postitas Pootsman
Välja tuli 470g, sisse läks 680g - kohinad, vilinad kadunud
Lisatud failid
2008, koos kliimaga on undamine
Postitatud: K Aug 09, 2017 22:22
Postitas rokkroll
krt pidevalt unustan postitada, sama lugu, suve hakul lasin kliima täis ja anomaaliad kadunud
