9-5 aero mootorituli
Postitatud: R Okt 07, 2016 23:47
Peale kolmandat Saabi lubasin endale,et aitab,rohkem ei tegele saabiga,aga ilmselgelt on mingi vajadus selle masina järgi.Nüüd peale viite autot siis uuesti Saab.Seekord 9-5 Aero,05 väljalase...
Küll aga hakkas esimese saja läbimisel viga kimbutama.
ainuke tankla mis läheduses oli,toitis masina 95'ega ära ning kui autosse istusin lõi mootoritule põlema...Nüüd küsimus,kas 05 aero on tõesti nii tundlik,või sattus see mootoritule jama lihtsalt "õigesse aega"?!
Eelmine omanik ei tea loomulikult miskit,aga millegipärast usun.Küll aga ütles,et kunagi olla vist midagi taolist olnud ja siis pidi minema vaakumvoolikuid vahetama.
Küsimus on pigem selles,et kas mootoritule põlemisel tohib autoga sõita või pigem mitte...Sai ju nimelt sellepärast ära vahetatud,et enne reisu tahtsin mugavat ja kvaliteetset aparaati,millega maanteid vallutada...
Teine mure on kliimaga.Tavaliselt on häda selles,et puhub sooja ning külma jaoks tuleb kliimat täita...Minu aerol aga asi vastupidi.Külma tuleb nii mis jube ja sooja seevastu mitte.Kust alustada võiks?!
Kui kellelgi mingeid mõtteid/ettepanekuid,siis kindlasti teada anda-nagu ütlesin,nädalavahetusel peaks pikematsorti sõidu ette võtma.Anti ja Viking ei saa vist elusees nii kiiresti ette võtta...

E: loe enne foorumit kui kirjutad-hakkan siis voolikutest pihta ja tean,et viga võib kulunud saaledeni välja viia...
Kliima kohta aga küll miskit ei leia..
Küll aga hakkas esimese saja läbimisel viga kimbutama.
ainuke tankla mis läheduses oli,toitis masina 95'ega ära ning kui autosse istusin lõi mootoritule põlema...Nüüd küsimus,kas 05 aero on tõesti nii tundlik,või sattus see mootoritule jama lihtsalt "õigesse aega"?!
Eelmine omanik ei tea loomulikult miskit,aga millegipärast usun.Küll aga ütles,et kunagi olla vist midagi taolist olnud ja siis pidi minema vaakumvoolikuid vahetama.
Küsimus on pigem selles,et kas mootoritule põlemisel tohib autoga sõita või pigem mitte...Sai ju nimelt sellepärast ära vahetatud,et enne reisu tahtsin mugavat ja kvaliteetset aparaati,millega maanteid vallutada...
Teine mure on kliimaga.Tavaliselt on häda selles,et puhub sooja ning külma jaoks tuleb kliimat täita...Minu aerol aga asi vastupidi.Külma tuleb nii mis jube ja sooja seevastu mitte.Kust alustada võiks?!
Kui kellelgi mingeid mõtteid/ettepanekuid,siis kindlasti teada anda-nagu ütlesin,nädalavahetusel peaks pikematsorti sõidu ette võtma.Anti ja Viking ei saa vist elusees nii kiiresti ette võtta...



E: loe enne foorumit kui kirjutad-hakkan siis voolikutest pihta ja tean,et viga võib kulunud saaledeni välja viia...
Kliima kohta aga küll miskit ei leia..
