1,9 TDI sisselaske kanalite puhastamine
Postitatud: N Okt 27, 2016 15:22
Plaanis on ette võtta Z19TDH mootori sisselaskekollektori vahetamine, asendada veepump ning hammasrihmakomplekt. Ühtlasi prooviks puhastada ka sisselaske kanalid kaanes niikaugele kui ulatub klappideni välja.
Ilmselt on vaja pöörata vahepeal ka nukkvõlli, et sisselaskeklapid kinnises asendis kõikidel silindritel oleks puhastustööde ajal.
Jäi aga kuskil vectra- või astra-foorumis silma teema, et nukkvõlli(de) asendi (ajatuse) reguleerimine toimub ka mingil määral õlirõhuga selle mootori puhul.
Seega küsimus, kas pärast märkide järgi hammasrihma pealepanemist on kõik ilmusti jälle paigas, või on mingi muud töövõtted vajalikud.
Mõtlen siis seda, et nukkvõlli on vahepeal, kui rihm on maas ühele või teisele poole krutitud.
Kui keegi teab antud teemal kaasa rääkida, oleks info eest tänulik.
Ilmselt on vaja pöörata vahepeal ka nukkvõlli, et sisselaskeklapid kinnises asendis kõikidel silindritel oleks puhastustööde ajal.
Jäi aga kuskil vectra- või astra-foorumis silma teema, et nukkvõlli(de) asendi (ajatuse) reguleerimine toimub ka mingil määral õlirõhuga selle mootori puhul.
Seega küsimus, kas pärast märkide järgi hammasrihma pealepanemist on kõik ilmusti jälle paigas, või on mingi muud töövõtted vajalikud.
Mõtlen siis seda, et nukkvõlli on vahepeal, kui rihm on maas ühele või teisele poole krutitud.
Kui keegi teab antud teemal kaasa rääkida, oleks info eest tänulik.