1. leht 1-st

90 õõtshoobade kinnituste rem.

Postitatud: T Aug 22, 2006 16:39
Postitas Mart900
Vabandan saabneti piltidega täitmise eest ja selle teema võib lugeda kustutatuks nii umbes nädala pärast, hetkel kasutan siis teie väärtuslikku ruumi, et pildid herr ryhkiale edastada. Teda huvitas ülevaade töödest mis tehakse, kus kuidas ja kui kallilt.
Tegu siis mu saab 90 - nega millel olid õõtshoobade kinnitused kere küljes üsna haprad. Algne plaan oli mootor maha ja siis igaltpoolt tugevaks ;) aga kui sai alt lahti võetud tekkis asjast pisut parem ülevaade ja tundub, et mootori mahavõtmine siiski vajalik pole.
Täiesti läbi oli parem alumine kinnitus, natuke läbi vasak alumine. Seesmised (poritiiva pealsed) kinnitused on tegelikult veel päris korralikud, natuke tugevdamist, aga mootor jääb esialgu peale. Pisut töid ka põhja all olevate tugevdustega kuid 87 aasta soome minevikuga auto kohta ilus põhi, paar varasemat tööd mis paistavad on kah korralikud (va üks siterdis).


vasak tugevdus
Pilt

vasak kinnitus
Pilt

parem tugevdus
Pilt

parem kinnitus

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt



Need siis tööd mis teoksil, pakiruumis ka vasak nurk ja uste alumised servad jne. aga siis kui valmis panen ka jutu pikemalt ja pildid lugejate autode alla.

P.S. kui väga see üldse serverit koormab kui pildid siia lingin?

90 õõtshoobade kinnituste rem.

Postitatud: T Aug 22, 2006 16:56
Postitas teager
Kuna pildid pole Saabneti serveris, siis sinu poolt kirjutatud teksti maht on ca 1,96kB

terv, teager

90 õõtshoobade kinnituste rem.

Postitatud: T Aug 22, 2006 17:01
Postitas Mart900
noh siis võtan vabandused tagasi:P

90 õõtshoobade kinnituste rem.

Postitatud: T Aug 22, 2006 17:06
Postitas IFF
Algselt postitas: Mart900

P.S. kui väga see üldse serverit koormab kui pildid siia lingin?

Ainuke asi mis mängima hakkab on see kui kiire serveri küljes su pildid on millele sa lingid. :)

90 õõtshoobade kinnituste rem.

Postitatud: T Aug 22, 2006 18:14
Postitas Cyber
Kui seda teemat pisut rohkemate kommentaaridega varustada, siis võib selle ka "Terade" alla liigitada... Siis võib ka pildid ringi tõsta.

90 õõtshoobade kinnituste rem.

Postitatud: K Aug 23, 2006 0:15
Postitas vulkanus
Pole hullu midagi on hullemat nähtud Soovitan soojalt mootoriruumis porikoopa ja vedrutoe konstruktsiooni kolmnurga sisse viia ,annab jäikust juurde sealt just kipub ka laiali minema. Õõtsa juurde pane lisaks korralik vinkel see koht on väga nadi ja vajab tavaliselt kõigil tugevdamist .

90 õõtshoobade kinnituste rem.

Postitatud: K Aug 23, 2006 8:08
Postitas Trionic
Mootori mahavõtt pole üldiselt ülivajalik,samas korralikult juhipoolset koobast mootor peal ei tee.

90 õõtshoobade kinnituste rem.

Postitatud: K Aug 23, 2006 8:10
Postitas Mart900
Jah vinkel mõlkus ka meistrimehe mõtetes, ei saanud hästi aru mis sa sellega mõtled - "Soovitan soojalt mootoriruumis porikoopa ja vedrutoe konstruktsiooni kolmnurga sisse viia.."?

90 õõtshoobade kinnituste rem.

Postitatud: K Aug 23, 2006 8:13
Postitas Mart900
To Trionic :jah nii ta om, aga paistab et just kõrvalistuja poolne on see murelaps, juhipoolne käiakse kah alt üle aga üleval pole tõesti nagu eriti mõtet, teha muidugi võiks aga tööde mahukus on natuke liiiga suur, kes teab võibolla kui kunagi..oeh kunagi saab natuke teise mootori, siis saab need kohad ka üle.

90 õõtshoobade kinnituste rem.

Postitatud: K Aug 23, 2006 8:34
Postitas Mart900
OT: kas saab mingeid nn anti roll bar-e kah tunnistab?

90 õõtshoobade kinnituste rem.

Postitatud: K Aug 23, 2006 12:12
Postitas Cyber
Üldiselt on olemas ARB võimalus küll. Aga kui sa selle sinna ette keerad, siis läheb see auto veel rohkem alajuhitavaks... Tagumine pidavat siiski vastupidise efektiga olema.

90 õõtshoobade kinnituste rem.

Postitatud: K Aug 23, 2006 12:31
Postitas Mart900
vaatasinja uurisinj a sain umbes sellised andmed, et olemas esimene ARB küülikul, tagumine ja esimene 900 turbodel aga 99/90 on puhta ilma jäetud, tagumise peaks saama küll 900-lt aga kust esimese? Aga see jääb vist nii kui nii uitmõtteks, olin lihtsalt seal all kolades natuke üllatunud..

90 õõtshoobade kinnituste rem.

Postitatud: K Aug 23, 2006 16:39
Postitas Ryhkija
Tänud :notworthy:,
pean nüüd ledma koha, kus oma masina all fotokaga ring teha ning siis saan samu kohti võrrelda.
Võibolla rumal küsimus :red: , aga mida see anti roll bar (ARB) teeb ja kus see asub, kui vähemast tagumine kõigil 900-del olemas on?

90 õõtshoobade kinnituste rem.

Postitatud: K Aug 23, 2006 16:48
Postitas Mart900
ARB eestikeelne vaste ei kipu meenuma, lisab jäikust, ja suurendab kontakti teepinnaga, aga nagu cyber juba mainis suurendab ka alajuhitavust. Auto ei kaldu enam nii väga kurvides.
Eest

Pilt

Tagant

Pilt

90 õõtshoobade kinnituste rem.

Postitatud: K Aug 23, 2006 16:54
Postitas holger
http://uk.geocities.com/saab99tips/FrmSet/FrmSet.htm
Kui minna suspensioni alla, siis seal pisut juttu ja pilte anti roll baride kohta, küll 99 näitel, aga kehtib ka klassiku kohta vist.

90 õõtshoobade kinnituste rem.

Postitatud: N Aug 24, 2006 8:17
Postitas Mart900
seal need pildid pärinevadki :D igati muhe lehekülg üle-üldse.

90 õõtshoobade kinnituste rem.

Postitatud: N Aug 24, 2006 13:20
Postitas Mart900
Nii nüüd osad tööd tehtud, vasak õõtsa kinnitus jäigi keevitamatta alt poolt, vajadust pole, koputades ja kratsides ilusad tugevad.
see eest tugevdus tala sai nii hoolega tehtud et oman roolis istudes suisa uut jalgealust :) paar illustreerivat pilti, seekord palju kehvema nurga alt, auto oli muudeks töödeks madalamale lastud, just nii palju, et kapoti alla norm. ei pääse ja alla enam norm ei mahu. aga rühkija peaks üld ülevaate saama.
Pilt


Pilt


Pilt