1. leht 1-st
Soovin abi veakoodi tuvastamisel. 147kw griffin
Postitatud: N Dets 22, 2016 23:52
Postitas rivo81
O2S HEATER Circuit . Current to low. Sensor 2.
Masinaks 9-5 griffin, 00a 147kw 3,0.
Vahepeal käivitamisega suur jama, ca 10min meelita ennem kui käivitub. Moto tuli vahepeal põleb ja ainult seda viga loeb.
Ootan häid mõtteid

Soovin abi veakoodi tuvastamisel. 147kw griffin
Postitatud: R Dets 23, 2016 8:36
Postitas Trionic
Kirjelduse järgi tagumise hapnikuanduri kütteahela viga. Ei tohiks segada käivitamist,kuigi teoreetiline kütteahela toite lühis anduriga on võimalik.
Tech-2 oleks abiks.
Soovin abi veakoodi tuvastamisel. 147kw griffin
Postitatud: R Dets 23, 2016 9:10
Postitas rivo81
Tänan vastuse eest!
Mul on olemas seade millega lugeda- kustutada vea teateid ja lugeda kogu infot reaalajas ning kõikke mis ecu välja jagab. Vb pole ma ise piisavalt pädev, et sealt õiget asja näha. Mis eelised on tech 2 el?
Ette tänades,
Rivo
Soovin abi veakoodi tuvastamisel. 147kw griffin
Postitatud: R Dets 23, 2016 9:34
Postitas qdwin
Muud seadmed peale tech2 ei loe kogu infot välja. Hiina odavad junnid ei pruugi üldse midagi näha.
Soovin abi veakoodi tuvastamisel. 147kw griffin
Postitatud: R Dets 23, 2016 10:07
Postitas keenius
Millegi pärast arvatakse et, TECH2 on ainuke millega saab tõe teada.
Tegelikult on ka teisigi võimekaid Diagnostika vahendeid.
Tech2 on teistest sellepoolest parem et, saab ka teha programmeerimist ja kodeeringuid.(võtme õpetused, tarkvara vahetus)
Tava diagnostika saab muude aparaatidega ka tehtud.
Soovin abi veakoodi tuvastamisel. 147kw griffin
Postitatud: R Dets 23, 2016 12:50
Postitas rivo81
Kasutan X-diag pro3 me. Kas võiks veel kellegil olla mõtteid miks vahepeal auto ei käivitu? Samas kui sõidab siis koik väga hea.
Soovin abi veakoodi tuvastamisel. 147kw griffin
Postitatud: L Dets 24, 2016 12:59
Postitas praktikant
kui mootor käib ringi, aga auto ei käivitu, siis on segu paigast ära või säde ebapiisav.
Diagnostikaseadmed näitavad mootori parameetreid. Kallimad rohkem, odavamad vähem.
Nendega saab veakoodi(d). Edasi.
Inimene peab teadma, millised parameetrid on vajalikud mootori käivitumiseks. Kas see või teine veakood on teema või ei.
Diagnostik on see inimene, kellel on teadmised süsteemide toimimisest ja kes omab seadmeid nendega töötamiseks.
Trionic kirjutas ju lahti mis viga see on. Kui viga on aktiivne või tihti esinev, siis reeglina tuleks see kõrvaldada, isegi kui tundub, et ei puutu asjasse hetkel.
Enda kogemusest soovitaks vända andurit ja bensiini olemasolu uurida.