Mured käigukastiga
Postitatud: N Dets 29, 2016 12:53
2,3t 136kw mootoriga 9-5 käigukast käitub väga kahtlaselt.
Esmalt läks tagurpidikäik jõnksuga sisse ja ei tahtnud ilma gaasi andmata toimida, siis läks kast maanteel ühtlase kiirusega sõites avariirežiimi. Hakkasid põlema nii kasti kui mootori märgutuled. Kontrollisin õlitaset, oli vähe. Valasin maksimumini ja kast hakkas korralikult tööle, lambid armatuuris kustusid ka ära, aga ~300km pärast jälle sama jama. Seekord õli normis. Diagnostika näitas ainult seda, et 5. käik on libisenud.
Lihtsalt suvalisel hetkel hakkab kast kasutama kohalt liikumiseks kõrget käiku, mootori pöörded üle 2000 ei lähe, turbokella osuti jääb pidama valge ala paremas servas.
Kui auto seisma jätta ja uuesti käivitada, siis töötab jälle korralikult. Armatuuris on kasti ja mootori lambid nüüd juba mõne päeva põlenud.
Esimene käik on hakanud lülituma jõnksuga. Kui sõidab, siis vahetab normaalselt ja kiirendab normaalselt, aga mingil hetkel pärast enne ristmikku peatumist uuesti liikuma hakates avastan, et venib nagu tigu.
Vahel juhtub see ka pärast tagurdamist. Tagurdamine vahel korras, vahel jõnksutab.
ESP lülitub ka suvalisel hetkel välja, nupust tagasi panna ei saa. Auto taaskäivitus aitab.
Ehk oskab keegi öelda, milles viga on.
Esmalt läks tagurpidikäik jõnksuga sisse ja ei tahtnud ilma gaasi andmata toimida, siis läks kast maanteel ühtlase kiirusega sõites avariirežiimi. Hakkasid põlema nii kasti kui mootori märgutuled. Kontrollisin õlitaset, oli vähe. Valasin maksimumini ja kast hakkas korralikult tööle, lambid armatuuris kustusid ka ära, aga ~300km pärast jälle sama jama. Seekord õli normis. Diagnostika näitas ainult seda, et 5. käik on libisenud.
Lihtsalt suvalisel hetkel hakkab kast kasutama kohalt liikumiseks kõrget käiku, mootori pöörded üle 2000 ei lähe, turbokella osuti jääb pidama valge ala paremas servas.
Kui auto seisma jätta ja uuesti käivitada, siis töötab jälle korralikult. Armatuuris on kasti ja mootori lambid nüüd juba mõne päeva põlenud.
Esimene käik on hakanud lülituma jõnksuga. Kui sõidab, siis vahetab normaalselt ja kiirendab normaalselt, aga mingil hetkel pärast enne ristmikku peatumist uuesti liikuma hakates avastan, et venib nagu tigu.
Vahel juhtub see ka pärast tagurdamist. Tagurdamine vahel korras, vahel jõnksutab.
ESP lülitub ka suvalisel hetkel välja, nupust tagasi panna ei saa. Auto taaskäivitus aitab.
Ehk oskab keegi öelda, milles viga on.