1. leht 1-st
segadus volladega
Postitatud: T Aug 29, 2006 22:18
Postitas raitman
kuna sai autot natukene remonditud siis tulid lahti ka vollad,nüüd aga selline küsimus et kuhu nad tagasi peaksid minema?PS.mis nende klappide ülesanded üldse on?
Lisatud failid
segadus volladega
Postitatud: T Aug 29, 2006 22:19
Postitas raitman
Äkki on üldse mingi skeem nende jaoks kellegil/kuskil olemas.
segadus volladega
Postitatud: T Aug 29, 2006 22:25
Postitas IFF
ilgelt udune pilt on. Ma küll aru ei saa mis seal kujutatud on. Täpsusta oma autot ka kas vabalt hingav turbo jne. Samuti ka aasta.
segadus volladega
Postitatud: T Aug 29, 2006 22:29
Postitas raitman
Autoks siis 9000 ,aastast 88
2.0 turbo
tegu siis samade asjadega kuid pilt ise on 900-st
Lisatud failid
segadus volladega
Postitatud: T Aug 29, 2006 22:37
Postitas Cyber
Alumises ringi seest ei saa aru aga ülemine näeb välja nagu "pressure transducer" ehk siis vidin mis APC-le rõhuinfot jagab
segadus volladega
Postitatud: K Aug 30, 2006 2:40
Postitas andreas
Alumine peaks olema overboost switch, ehk siis julla,mis liigse rõhu korral annab signaali kütusepumba väljalülimiseks. Mul oli see üldse vanadusest lolliks läinud ning tekitas cut-offe olematu rõhu juures - võtsin vahelt välja.
Mul praegu alumine paneel nigunii ära võetud, võin homme päevavalges kiigata (kui sul muidugi samamoodi asi üles ehitatud on)
segadus volladega
Postitatud: K Aug 30, 2006 8:30
Postitas Cyber
see 88 tonnine peaks sama olema. Ehk siis kahe vollaga on ülerõhu lüliti ja ühe vollaga rõhuandur.
segadus volladega
Postitatud: K Aug 30, 2006 10:30
Postitas raitman
Algselt postitas: andreas
Alumine peaks olema overboost switch, ehk siis julla,mis liigse rõhu korral annab signaali kütusepumba väljalülimiseks. Mul oli see üldse vanadusest lolliks läinud ning tekitas cut-offe olematu rõhu juures - võtsin vahelt välja.
Mul praegu alumine paneel nigunii ära võetud, võin homme päevavalges kiigata (kui sul muidugi samamoodi asi üles ehitatud on)
ole hea ja vaata järgi.kuid ma ei tea ikka kuhu need voolikud sealt alt välja peaksid jõudma
segadus volladega
Postitatud: K Aug 30, 2006 14:38
Postitas andreas
põhimõtteliselt pole seal midagi keerulist: vasakult rattakoopa ja roolivarda vahelt tuleb mootorist rõhuvolla,mis siis kaheks hargneb - üks läheb sinna pressure transducer-isse, teine overboost switchi. Overboosti oma küljes käib veel teine,mis viib/tuleb kaasõitja poole ehk paremale: siis vajalik selleks, et rõhk vajalikul momendil klapist välja lasta, pakun. Pressure transducer töötab nagu turbonäidik ainult 1 vooliku peal. vot siuke lugu
segadus volladega
Postitatud: K Aug 30, 2006 20:55
Postitas raitman
üritasin neid asju seal pusida ja panin ta kokku,ei tea kas ta nüüd õige sai aga tegin mingi skeemi ka:red:
Lisatud failid
segadus volladega
Postitatud: K Aug 30, 2006 22:30
Postitas andreas
Mis julla ja mis karp, aru ei saa
EDIT: tähendab, oluline on et rõhk tuleks sisse (mootorist) ja läheks välja, sealt kus vaja. kui su skeem on õige, siis see mis sinna vahel pandud on.....ei tea, aga ju siis jagatakse väljuvat rõhku kahte kohta.
Mul näeb asi igatahes välja selline
Lisatud failid
segadus volladega
Postitatud: K Aug 30, 2006 22:42
Postitas raitman
Ei tea siis mis krdi pruun asjake too seal on.igatahes klõpsu ta teeb kui seda voolikut imeda.
noh las ta jääb siis nii,loodetavasti ta palju pahandust ei tekita.