1. leht 1-st
Saab 9-3 2.0 96KW 1999
Postitatud: E Jaan 02, 2017 18:47
Postitas anthillse
Tere,
Lähiajal ehk vaja osta tööl käimiseks auto ja Saab tuli esimese asjana meelde.
Jäi selline masin silma
Saab
Kuna siin miljon teemad Saab 9-3 kohta siis palun abi.
Mootor 2.0 96kW, kui töökindel see on ja mis mured kohad? DI? kett?
Roostetab vist kergesti uksed ja koopaääred?
Käigukast?
Või on veel midagi?
Auto kahjuks Pärnus siis vaatama minna hetkel natsa keruline.
Suured tänud ette ja loodan teie mõistvale suhtumisele
Saab 9-3 2.0 96KW 1999
Postitatud: T Jaan 03, 2017 9:02
Postitas arvo92
2.0 vabalthingavad lõppevad minu kogemuse najal pigem kere tõttu ja tüdimuse tõttu otsa, mitte mootori. Roostetavad mitte niivõrd uksed kuivõrd esimese asjana taga rattakoopa kaar - hakkab roostetama sealt, kus tagaukse lahti teed ja on topeltplekk. Kui seal asi kontrolli all hoitud, siis üldiselt rooste ei lähe.
Selge on see, et kui autot üldse hoitud pole ja siis võivad ka ukse allääred roostetada. Mul üks 900ng põhja alt 10st kohast keevitatud eelmise omaniku poolt, jumala puder. Ja praegune igapäevasõiduk jällegi põhja alt kui uus, 20a. vana. Niiet sõltub ikka palju omanikust, Saab pole Ford.
2.0 vabalthingav sõidab kaua. Ja neid mootoreid saad kilohinnaga, kui peaks ka otsa lõppema, mida ma ei usu.
DI sel mootoril ju pole - ikka süütepool ja küünlajuhtmed, kui vabalthingav.
Mina vabalthingavat pole omanud aga turbokatel kestab küll nii mootor, käigukast kenasti, ka karmima jalaga omanikul. Suht vastupidav auto minu meelest. Ära karda osta turbokat - kütusekulu sama ja sõita oluliselt lõbusam.
Saab 9-3 2.0 96KW 1999
Postitatud: T Jaan 03, 2017 9:29
Postitas Cyber
Mannergul on see mootor ja kast väga hästi käinud, arvestades kasutustingimusi..

Mootorit on saanud vahetada, aga kast on endiselt sõitev.
Saab 9-3 2.0 96KW 1999
Postitatud: T Jaan 03, 2017 9:49
Postitas wilddog
P.S. 1996 aastast olevat plekitarnija vahetunud ja auto pole enam nii roostekindel. 1994-1995 on kõvasti paremad. Seda võin väita enda 1995 NG 2.0T ja 1994 vabalthingava doonormannergu kohta. 1996 aasta NG (valge mannu) on kõvasti rohkem roostes. Seega see oleneb väga palju ka toorikust, OG9-3 kohta ei oska kommenteerida. Ahjaa, Viggen ei ussita eriti ja on hea plekiga.
Saab 9-3 2.0 96KW 1999
Postitatud: T Jaan 03, 2017 9:59
Postitas arvo92
Vat ei tea selle pleki kohta. Mul neid tükki kolm, teen ülevaate.
1995 doonor jumala roostes kerega, see eriti ära mädanenud ja lapitud isend. Väljast kena sest üle värvitud, põhja alla ära vaata, leiad 10 kohta, kust näpp läbi lükata.
1997 a. Itaaliast toodud masin, mis viimased 7 aastat Eestis sõitnud, on pea olematu roostega. Klassikaline roostekoht ühe tagakoopa topeltpleki kohas näitab, et hakkab minema.
1998 a. doonor on jällegi ära minna lastud, tagakoopaääred läbi, ukseallääred ja liistukohad roostesed, tagaluugiserv roostene ja esikapotis läbiv rooste. Põhja alla pole kordagi piilunud.
Üldjoontes on ikkagi osaliselt tsingitud seda masinat. Kui omanik hoiab, siis masin kestab.
Saab 9-3 2.0 96KW 1999
Postitatud: T Jaan 03, 2017 10:01
Postitas kroom
Rooste koha pealt - mis seal ikka tahta 1999 aasta masinast, kui seda aastaringi igapäevaselt kasutada - saab kriipimist-kraapimist, kive, liiva, soola ja mida kõike veel nii et kindlasti leiad roostet, kui eelmine omanik ülim pedant polnud.
Kui mõistlik hooldusajalugu ette näidata on, pole tõenäoliselt vaja mootori pärast muretseda, veermik igal aastal remonti kindlasti ei vaja.
Saab 9-3 2.0 96KW 1999
Postitatud: T Jaan 03, 2017 10:27
Postitas anthillse
Aitäh tagasisde eest
Saab 9-3 2.0 96KW 1999
Postitatud: N Jaan 05, 2017 9:59
Postitas ivomets
Käisin vaatasin selle auto üle. rohkem infi jagaks tel teel