1. leht 1-st

pikk õlivahetusvälp

Postitatud: K Aug 30, 2006 13:39
Postitas ivomets
tulemus näha pildilt

Lisatud failid

pikk õlivahetusvälp

Postitatud: K Aug 30, 2006 13:43
Postitas IFF
Mis mudeliga tegemist on ning mis aasta?

pikk õlivahetusvälp

Postitatud: K Aug 30, 2006 13:45
Postitas qdwin
No see on veel väga tagasihoidlik! vaata mis klapikambri kaane all paistab!

pikk õlivahetusvälp

Postitatud: K Aug 30, 2006 15:02
Postitas ivomets
klapikabmrikaane all olev ei vihjanud sellisele asjale:
pildil peaaegu umbes õlivõttur!
ja kõik " tänu" õlivahetusele!
ennem õlivahetust kõik toimis, pärast hakkasid anomaaliad pihta.
ja tänu korras õlirõhuandurile ja jäi suurepärane mootor terveks!

pikk õlivahetusvälp

Postitatud: K Aug 30, 2006 15:08
Postitas qdwin
Algselt postitas: ivomets
ja kõik " tänu" õlivahetusele!
Mootor sai lõpuks ometi korralikku õli, millel olid nii määrivad kui pesevad omadused. Kogu seda lahti leotatud asfalti üritas õlipump endasse imeda, mis õnneks ei läinud korda. Õli asfaldisodist läbi ei läinud. Ma arvan et suur osa saksast eestisse toodud autodest näeb selline välja.

pikk õlivahetusvälp

Postitatud: N Aug 31, 2006 9:24
Postitas strife
see on ju jubeda välimusega...mõnel mootoril pole korralikult õli vahetatud...on küll must...:(

pikk õlivahetusvälp

Postitatud: L Sept 02, 2006 10:48
Postitas jannos
Vaatasin oma saksast toodud auto hooldusraamatut,õli on vahetatud 20 000 km järgi...Nüüd siin peale õlivahetust 3000 sõidetud ja õli on nagu masuut.Peab vist uuesti vahetama,siit siis küsimus,kas saabidel peab kompuutrile ka ütlema,et õli vahetatud?Ei viitsi selle pärast teenindusse sõita.

pikk õlivahetusvälp

Postitatud: L Sept 02, 2006 13:56
Postitas tripp
Algselt postitas: jannos
Vaatasin oma saksast toodud auto hooldusraamatut,õli on vahetatud 20 000 km järgi...Nüüd siin peale õlivahetust 3000 sõidetud ja õli on nagu masuut.Peab vist uuesti vahetama,siit siis küsimus,kas saabidel peab kompuutrile ka ütlema,et õli vahetatud?Ei viitsi selle pärast teenindusse sõita.

Ei pea ütlema, aga sel juhul ei saa enam usaldada teadet, mis soovitab minna õli vahetama, sest see ilmub mingi x arv kilomeetreid peale viimast nullimist. x on õlivahetusvälp, mida saad lasta endale sobivaks sättida. Mul on ntx välp 10kkm

pikk õlivahetusvälp

Postitatud: P Sept 03, 2006 13:00
Postitas andres
Vaevalt et selline sodi tekkib kui sõidad 90 km/h ga 15 t km-i. Olen enam vähem kindel. Kui ikka kimada kogu aeg 200 ga siis on asfalt mootoris üsna kiiresti.

pikk õlivahetusvälp

Postitatud: P Sept 03, 2006 13:43
Postitas qdwin
Ei ole üldse vaja sõita kiirteed mööda. Sõitsin castroli poolsündiga 6000 km, mingid struktuuri muutused turbo kõrge temperatuuri tõttu olid juba näha kohatise imeõhukese asfaldi kihi näol.

pikk õlivahetusvälp

Postitatud: P Sept 03, 2006 14:17
Postitas ivomets
järeldus, mille tegin kogu eluks:
õlivahetus kasvõi iga 5000 km tagant ei maksa mitte sittagi, võrreldes sellega, missugused suured jamad võivad ees oodata. ja 5000 km peab vastu iga normaalne õli.

ja igasugused mootorisisepesu ained ei aita mitte m-gi.

ja mis ei ole mittevähetähtsam- õlifilter; kui see umbe jääb ja möödavoolu klapp avaneb ja filterelemendist kõik see soga, asfalt mööda pääseb , siis purustused millised!

ja õlirõhu tuli, peab töökorras olema, just see annabki märku, et miskit võib valesti olla.

pikk õlivahetusvälp

Postitatud: P Sept 03, 2006 16:57
Postitas qdwin
Algselt postitas: ivomets
ja 5000 km peab vastu iga normaalne õli.
Just NORMAALNE! St. unustame ära kõik adinolid, teboilid jne. Õli peab ka määrima.