Kliima näitab hambaid!
Postitatud: L Jaan 14, 2017 23:01
Vahetasin seadme juhipoolse mootoritaguse valge julla,pärast koostamist ja kalibreerimast jäi kõik endiseks,viga 08.Vahetasin mootori teise vastu-ikka sama jama,kalibreerisin viga 08.Sõrmega liigutades kõik toimib.Panin mootori juhtme otsa ja kalibreerima ,reduktorist väljuv võll käib edasi tagasi.Koostasin ja pedaalide vahel puhates ja HI-LO vajutades liigub hoob ühes suunas lõpuni ,teistpidi ainult poole peale.Mõte nr.1-kliimaplokk läks koos jullaga hingusele?Mõte nr.2-lükkan hoova näit.Lo peale,võtan mootori reduktori otsast ja ühendan juhtmega ning vajutan ka LO,nüüd sätin reduktori võlli sinna hoova taha ja torkan mootori otsa.Kas see on hea plaan? Olen teemakohased jutud läbi uurinud,kas miskit jäi märkamata? Tänud neile,kes lugesid eelneva läbi ning kellel veel mõni hea soovitus on! Muidu on vist lõpp teada- sobivas Saabidega tegelevas ettevõttes.