1. leht 1-st
abi saadud!!!!Hädas karbussiga!!
Postitatud: N Aug 31, 2006 17:43
Postitas hunt54
Tegu on siis 2,0 saab 90ga. Kuna auto on seisnud pool aastat on tekkinud miski imelik viga külge. Ei lähe üle 1500 pöörde ja selleks et kaks minutit mootor käib kulub 5 liitrit bensiini. Kui keegi ehk oskab aidata siis paluks puust ja punaselt kuna olen suht võhik saabi alal ning alles algaja
abi saadud!!!!Hädas karbussiga!!
Postitatud: N Aug 31, 2006 19:17
Postitas Trionic
Vaata ,kas karbussis õlitase on normis(kork kaane peal,spetsõli).
abi saadud!!!!Hädas karbussiga!!
Postitatud: N Aug 31, 2006 22:29
Postitas vulkanus
teiseks võib ka membraan pees olla
abi saadud!!!!Hädas karbussiga!!
Postitatud: N Aug 31, 2006 22:33
Postitas Ryhkija
Katkisele membraanile viitab ka näiteks must suits ja õli kadumine karburaatori kambrist.
abi saadud!!!!Hädas karbussiga!!
Postitatud: R Sept 01, 2006 0:11
Postitas hunt54
Kusagilt altpoolt ajab bensu välja ka karbuss
abi saadud!!!!Hädas karbussiga!!
Postitatud: R Sept 01, 2006 7:59
Postitas Trionic
See ei piira veel pöördeid.Nõelklapp võib kinni olla seosmisest.
Esmalt kontrolli ikka õli-membraaniteemat.
abi saadud!!!!Hädas karbussiga!!
Postitatud: R Sept 01, 2006 9:30
Postitas miku
membraani tuksisolek ei piira pöördeid, samuti õlitase. Pigem selle jutu järgi haiseb kahe asja järgi (kogemused):
1. Pöörded ei lähe üle 1500 - kolb jääb kinni kuhugi keskele
2. Bensukulu ja tilkumine - nõelklapp ei pea, kas tuksis või kaka vahel.
Minu kogemus membraani katki olemisega on see, et pöördeid ei tohi alla miski 2000 lasta, jääb laksust seisma.
abi saadud!!!!Hädas karbussiga!!
Postitatud: R Sept 01, 2006 9:36
Postitas Trionic
Algselt postitas: miku
membraani tuksisolek ei piira pöördeid, samuti õlitase. Pigem selle jutu järgi haiseb kahe asja järgi (kogemused):
1. Pöörded ei lähe üle 1500 - kolb jääb kinni kuhugi keskele
2. Bensukulu ja tilkumine - nõelklapp ei pea, kas tuksis või kaka vahel.
Minu kogemus membraani katki olemisega on see, et pöördeid ei tohi alla miski 2000 lasta, jääb laksust seisma.
Õli puudumine on põhiline pööretepiiraja,kuna kolb liigub laksuga üles ja ülirikas segu kustutab mootori.
abi saadud!!!!Hädas karbussiga!!
Postitatud: L Sept 02, 2006 0:58
Postitas hunt54
õli on olemas
abi saadud!!!!Hädas karbussiga!!
Postitatud: E Sept 04, 2006 9:36
Postitas miku
Nojah, mul pole see õli puudumine eriti pööret piiranud, aga ilmselt olen ma üks nendest vähestest õnnelikest olnud. Samas, kui õli on olemas, siis vaata, kas kolb liigub ilma takistuseta üles, või jääb kinni kuhugi....
abi saadud!!!!Hädas karbussiga!!
Postitatud: N Sept 07, 2006 20:44
Postitas hunt54
no nii õpetasin nüüd vähe teist käima ja tulemuseks on see et pöörete lagi on 2500 ja mitte grammigi rohkem. Tühikäik on ilus aga suuremaid pöördeid on võimatu saavutada. Olen proovinud nii hea kui halvaga aga ju siis on veel mingit moodi proovimata. Küttekulu sain ka kontrolli alla juba
abi saadud!!!!Hädas karbussiga!!
Postitatud: R Sept 08, 2006 13:09
Postitas miku
Oled sa kindel, et see on karbuss?
Jälle kogemus. Sümptomid enam-vähem samad, kuid probleem oli miskis jaburas 5 cm torus, mis oli pandud millegipärast bensiinivooliku vahele, mis üle tagumise silla jooksis. See raip oli millegipärast lömmis ja tulemus oli täpselt selline, et tühikäik oli nagu kell, samas kui mootor pidi hakkama tööd tegema, siis hakkal lollusi tegema ühel lihtsal põhjusel. Bensiini ei saand kätte.
Nii. Nüüd järgmine liigutus on see, et võta küünal maha ja vaata, mis värvi on. Kui on valge, siis on segu lahja, ehk siis otsi soenduseks pudelikaela bensiinitorustikust või pumbast endast.
Kui on must, siis uputab. Siin on kas nõelklapp või siis see vaakumiga liikuv kolb. Membraani soovitaks siiski välja vahetada (kui seda tehtud pole), seal võib miski selline jama olla, mida palja silmaga ei näe.
Ja siis kogu selle kammajaa juures võib olla veel see keiss, et nõela asend kolbi otsas on porno. Tuleks üle kontrollida. Tarkade inimeste juures.
abi saadud!!!!Hädas karbussiga!!
Postitatud: L Sept 09, 2006 9:16
Postitas Trionic
Lisaks veel tooremehanism,mis seoses ealise väsimuse/kulumisega on ebatihe,mistõttu sehu muutub pööretel ülitikkaks.
Süütejagaja kinnikiilunud tsentrifugaalkaalud üõhjustavad sarnase sümtoomi(süüdet ei muudeta varasemaks gaasi andes)
abi saadud!!!!Hädas karbussiga!!
Postitatud: E Sept 11, 2006 22:00
Postitas hunt54
no nii viga lõpuks käes. Membraanis oli imepisike mikropragu sees. Tänud kes aitasid nõu ja jõuga