1. leht 1-st

Saab 9-5 huvi

Postitatud: R Sept 01, 2006 10:26
Postitas markem
Tere,

Olen saabidesse puutuvas suhteliselt võhik, kuid kuna autoostu eelarvesse mahub Saab 9-5 ning kuna mulle teine väga meeldib, siis tekkis mitu küsimust, milledele ehk keegi spetsim oskaks vastata.

1) Nõrgematest mootoritest 1998-2000 olid 2,0 ja 2,3 eksole
2) Kas mõnda toodeti ka ilma turbota
3) Kas 2,0 ja 2,3 on mõlemad Garreti turboga
4) Kas Garreti turboga on tõesti suured probleemid
5) Kas Mitsu turboga asendamine parandaks selle
6) On veel mõned tüüpvead millele tuleks tähelepanu pöörata?

Tänud viitsimast võhikut veidi koolitada
Teet

Saab 9-5 huvi

Postitatud: R Sept 01, 2006 10:45
Postitas tripp
Algselt postitas: markem
Tere,

Olen saabidesse puutuvas suhteliselt võhik, kuid kuna autoostu eelarvesse mahub Saab 9-5 ning kuna mulle teine väga meeldib, siis tekkis mitu küsimust, milledele ehk keegi spetsim oskaks vastata.

1) Nõrgematest mootoritest 1998-2000 olid 2,0 ja 2,3 eksole
2) Kas mõnda toodeti ka ilma turbota
3) Kas 2,0 ja 2,3 on mõlemad Garreti turboga
4) Kas Garreti turboga on tõesti suured probleemid
5) Kas Mitsu turboga asendamine parandaks selle
6) On veel mõned tüüpvead millele tuleks tähelepanu pöörata?

Tänud viitsimast võhikut veidi koolitada
Teet

1) 2,0 on nõrgem, kui 2,3 :P tegelikult on neil tüüpvead täpselt samad (kui seda nõrkuse all silmas pead).
2) Ei
3) Jah. Aerol Mitsu turbod
4) Jah, kui masin hooldamata. Aga surevad ka hooldatud masinatel suht kergesti.
5) Jah, mis puudutab vurri ennast. Mitsu vurr ei ravi põhjust.
6) Süütekassett, SID, throttle body... ei meenu kohe kõik.

Saab 9-5 huvi

Postitatud: R Sept 01, 2006 10:49
Postitas suur
Algselt postitas: markem
1) Nõrgematest mootoritest 1998-2000 olid 2,0 ja 2,3 eksole
9-5'le pandi kokku kolme erineva litraažiga bensukaid 2,0, 2,3 ja 3,0. Need mootorid on erinevas konfiguratsioonis erineva võimsusega. Näiteks 2,3 võib olla nii 125 kui ka 184 kW. Vale on öelda et olid nõrgemad
2) Kas mõnda toodeti ka ilma turbota
Ilma turbota ei toodetud
3) Kas 2,0 ja 2,3 on mõlemad Garreti turboga
2,3 mootoriga on ka Aerod, millel on Mitsu turbod. 2,0 modra kohta ei tea öelda. Järsku on ka 2,0 Aerosid? On veel variant et on Hirch'i poolt järeleaidatud mootoriga saab. Sellel ka garrett peal, ainult et hoopis töökindlam garret kui tavaturbodel.
4) Kas Garreti turboga on tõesti suured probleemid
Tegelikult on mootoriga suured probleemid ja annab mootorimuredele esimesena järgi nõrguke garretti turbo.
5) Kas Mitsu turboga asendamine parandaks selle
Mitsu turbo ei paranda mootori probleemi. Küll aga kannatab mitsu turbo mootori projekteerimisveast tingitud kehva õlitust oluliselt paremini kui garrett. Kodanik Tripp on kuskil teemas väga kokkuvõtlikult 9-5 probleemid ilusti üles loetlenud
6) On veel mõned tüüpvead millele tuleks tähelepanu pöörata?
Kliimaseadme mingi klapi mehhanism kipub purunema ning SID (infodisplei) kipub kustuma. Rohkem ei meenu

EDIT: Nobedate näppude vooru võitjaks tuleb kuulutada Tripp. palju õnne:thumb:

Saab 9-5 huvi

Postitatud: R Sept 01, 2006 10:52
Postitas optimus
Sellest on päris palju juttu siin samas ostuabis, keri nats allapoole.

Ma poel küll saabispets, aga niipalju kui ma olen 1 kuuga aru saand asjadest
1) 2,3 võib olla LPT v HPT e aero. Aerol on mitsu turbo
2) 2.0 ja 2.3 minuteada pole ilma turbota
3) aero ei ole
4) probleem pole turbos vaid karterituulutuses
5) ei paranda, lihtsalt mitsu turbo ei lagune nii kregelt ära

Minu juttu mitte kullana võtta kuna oman saabi 1 kuu kuskil :)

Saab 9-5 huvi

Postitatud: R Sept 01, 2006 10:53
Postitas optimus
ehh, niikaua kui ma vastasin olid kiiremad mehed juba vastand :)

Saab 9-5 huvi

Postitatud: T Sept 05, 2006 9:04
Postitas Jupats
Kui valida 9-5te siis soovitaksin 2001-2002 2.3LPT SE.
VM`i poisid eile oskasid rääkida, et see kõige vastupidavam neist.
Ning automaatkast on sel super!

Saab 9-5 huvi

Postitatud: T Sept 05, 2006 9:07
Postitas miku
Ei kurda oma 2002 aasta tüki üle üldse mitte... ja kast on unelm... teeb tõesti seda, mida raamatus kirjas: õpib sõidustiili selgeks ja käitub vastavalt sellele.

Aga üldiselt ühinen nende punktidega, olles pool aastat nüüd ühte sellist looma pidanud:

- SID on emane. Peab minema miskil hetkel välja vahetama
- Igast nipet näpet ikka kulub... nõrk koht on Xenon tuled. Ja kogu läbu, mis sellega seondub.

- Ülejäänu kohta ei oska miskit halba öelda, auto nagu auto ikka, mõnusalt kiire ja mugav sealjuures.