Salong on vett saanud, määrdunud (hallitus), esiistmete nahk pragunenud, juhiistme seljatoes auk.
Viimati käivitasin autot sügisel.
Elektroonikat väga ei testinud - mootor töötas kenasti.
Miinused:
Automaatkast rikkis (jahutusvedelik sees);
Kerel esineb roostet: ukseääred, kapott, tagumised koopa, ainuke läbiv rooste on pagassis tagavara ratta all, kus kummist punnid peaksid olema.
Põhja all samuti esineb roostet;
Pidurikettad roostes;
Laepolster hakkab esiklaasi juurest ära tulema;
Ees on pukseerimiskonks ära murdunud;
Plussid:
:thumb: Mootor on hiljuti vahetatud – sai Lätist toodud uus kasutatud (töötab väga vaikselt);
Just enne seda kui auto seisma jäi, sai vahetatud kütusepump;
Veermikus kõik puksid powerflex, sealhulgas õõtsakomplekt samuti polüuretaan puksidega;
Koni reguleeritavad amordid, H&R -30mm madaldusvedrud (kõik arved on alles);
Roolilati klamber paigaldatud. (tellitud partsforsaab’ist);
DI on iga hoolduse käigus krytox määret saanud;
:thumb: Peal mitsubishi TD04HL - 15T turbo, sõitnud mitte rohkem kui 40k km (võib ostutšekkide pealt täpse läbisõidu järgi vaadata);
Summuti tagumine pütt vahetatud;
Ustes korralik müraisolatsioon paigaldatud, pagass osaliselt tehtud;
Ukselingid kroom, võetud talladega pealt;
Täisvarustusest puuduvad autol ainult elektriistmed ja tagumine istmesoojendus, ülejäänud kõik olemas: SID3, CD-box pagassis, kliima, püsikas, katuseluuk jne;
Tagumised amordikohad keevitatud (korras).
:thumb: 3" downpipe sportkatalüsaatoriga;
RCA juhtmed viidud pagassi plus aku pealt toide sinna samuti, 4 kanalit;
Teisaldatav kärukonks;

Kuldajastu pildid

[align=center]ehk kellegile projektiks või varuosadeks - TERVIKUNA TULGE JÄRGI: 299€ (peale jäävad 15" veljed)
ASUKOHT: Paide
Huvi korral +3725180188
















