Kordd üks lätlasest sõber ütles, et neid, mida taastatakse ja maksavad alla 500 euro, et neid enam ta oma töökojas ei kasuta. >liiga palju jama. mõned töötavad, mõned tahavad remonti taas õigepea.
See on kuldaväärt info.
Kellegil on sõber, kes kord ütles midagi.
Kasutades kainet loogikat, siis kogu see ülal olev jutt on üsna tühi jutt.500 on hinnapiir.Kes taastas, millest taastas, milliseid tööriistu-masinaid kasutas, milliseid vahetatavaid osi kasutas?Kui fakte ei ole, siis ole see muud, kui oletus-üldistus.
Ma olen taastanud igasuguseid asju.Kui algmaterjal (korpus, jne) on kasutatav ja kasutada kvaliteetseid tükke, siis on ju kõik korras.Ei ole mitte mingisugust vahet, kas osta poest uus või jätta enda vana taastatud.Turbo puhul on tarvis balseerimispinki.Mis maksab raha.Mille soetamishind tuleb tahasi teenida.Tööliste, ruumide, osade raha tuleb tasa teenida.Kuidas seda saavutada.Kui mingit sodi suvaliselt kokku tampida, siis kaua see ei õnnestuks.Vaatasin praegu neringsi seisu ebays.Hetkel 15536 kommi.Positiivne tagasiside 99,6 %.Heakene küll , oletame , et 25% feedbacki andnutest on poolearulised ja ei tea, mida üldse suust välja ajavad.Isegi sel juhul oleks 1 neljast veaga.Ja sel juhul oleks tagasiside küsitav, kuna keegi ei tea, kes ja kuidas paigaldas.Tutikas asi on võimalik ebaproffesionaalse paigaldusega ka ära rikkuda.
Iseküsimus on muidugi see , et milliseid varuosi kasutatakse.Aga kuna ei tea, siis ei saa ka kaasa rääkida.
Ma olen rääkinud kellegagi Leedust auto toomisest.Vähemalt 7 kümnest ütlevad, et seal on kolmest kokku klopsitud asjad.Ehk kaine mõistus ja analüüsivõime on ära jäetud ja on mindud labase üldistuse peale.Kaine mõistus ütleb, et sellise müügimassi juures ei ole lihtsalt võimalik leida aega, tahtmist, pusletükke, mida kokku miksida.SEE ON LIHTSALT VÕIMATU.See on selge, et seal proovitakse kõik võimalikult odavate kuludega rahaks teha- see on täiesti haige, mis seal toimub.Üks näide- Auto hinnaga 5000€.Supervarustusega- tippteos.Tõmban õlivarda välja - seal otsas on selline tökat, et see on seal vähemalt 40 tuhat olnud.Ei raatsi kulutada paarkümmet euri, et õli ära vahetada.
Aga selleks peab asjatundjaga minema.Ma olen Leedust 6 korda auto toonud.3 sain jackpoti.Parim üldse, mida võimalik saada.3 korda ei saanud päris seda, mida oli tarvis, aga need aseained on jälle omade seast suurepärased.Seal peab lihtsalt kainelt selekteerima.See võib väga pikalt aega võtta.2 korda olin juba loobumas- sõtsime pool Leedut läbi ja ainult jama, aga lõpuks ikka näkkas.Lihtsalt see autode mass on TOHUTU, mille seast valida.Pool leedukate rahast on vist kasutatud autode all kinni.Miks ma seda OT siia otsa kirjutasin.Ma loodan, et mind ei karistata serveruumi kulutamise eest.Iva oli selles, et mõelge kainelt- analüüsige faktide pealt, mitte selle järgi, mida kellegi sõber kusagil rääkis.
Minu faktid on sellised.Enne, kui ma sealt turbo ostsin, helistasin Kuulile, kes teab turboremondi teemat meie riigis kõige paremini.Tema ütles täpselt seda , mida ülal seletasin.Kui varuosi ei tea, siis ei julge seisukohta võtta.Ja seda ütles ka , et samas sellist suurt tootmist ei saa päris pasa peal elus hoida.Ütles, et proovi.Summa oli 150 kulli.Pankrotti ei vii.Tegin ära- töötab.
Troostiga tegin ka juttu ja tema väitel on need taastatud ellu jäänud.