1. leht 1-st

Klassikul rool viltu otsas

Postitatud: T Sept 12, 2006 10:48
Postitas hoplaa
Käisin oma classicuga ühes Eesti saabi remontivas firmas (ei olnud Troost Auto) ja lasin vahetada roolilati ja rooliotsad. Naine käis autol järgi ja teatas mulle varsti, et autol rool viltu otsa pandud. Helistasin sinna ja küsisin, et miks nii, vastati, et nüüd tuleb mul minna sillastendi, kuna neil seda polevat ja seal pannakse rool ka otse. Rool on umbes 45 kraadi viltu, ma küll ei usu, et reguleeringuga selle otse saaks panna, või saab?
Kuna ma autodest suurt ei jaga, siis kahtluseuss närib hinge, et kutid suht suvaliselt panid asja kokku :gun:

Klassikul rool viltu otsas

Postitatud: T Sept 12, 2006 11:01
Postitas daidalus
90-l käis rooli keskelt Saabi märk maha. Seal all oli üks mutter, mille sai padruniga lahti (keegi teab ilmselt mõõtu ka, aga standard padrunite komplekti viimane padrun oli mul (20, 24?). Ja siis tuleb rattad otseks, rooliratas nuutide otsast üles tõmmata ja õigesse asendisse panna.
Kui silda ei reguleeri, siis võib mõnekraadine nihe ikka sisse jääda. Mina harjusin ära, kuna ei läinud reguleerima.

Klassikul rool viltu otsas

Postitatud: T Sept 12, 2006 11:09
Postitas vulkanus
rooliotsade mahavõtmisega läheb ni mõnigi kord asi täiega paigast ära ja sillaregulliga saab asja parandada kuid rooli peab ikka pärast veidi korrigeerima üldjuhul on võimatu paika saada ilma sillastendita niiet ei usu et sulle paska puhuti seal töökojas

Klassikul rool viltu otsas

Postitatud: T Sept 12, 2006 11:26
Postitas hoplaa
See kõik on loogiline, et sild tuleb paika reguleerida, aga palju neid nuute seal roolivõllil siis on? Kui neid ainult 4 tükki on, siis olen nõus rooli sellise asendiga, aga kui neid rohkem on, siis oleks minu meelest saanud ta ikka otsemini peale istutada.
Ja oleks võind ikka öelda ka kohe, et silda nad ei reguleerinud, poleks viltune rool mind häirinud, polekski ma teada saanud, et reguleerimise pean ise orgunnima. Pealegi pole ühelgi minu käest läbi käinud autol nii mõnusat rooli kui classicul, mida on nii mõnus keerata, et paned käed kodarate vahelt läbi ja nüüd sobib Hr. krss poolt pandud allkiri siia: Ei oo riemulla rajaa kun Saabilla ajaa...

Klassikul rool viltu otsas

Postitatud: T Sept 12, 2006 11:46
Postitas Cyber
Neid nuute on seal ikka päris palju, annab seda rooli tõsta väga paljudesse asenditesse. Padrun vist peaks olema 19. Lase sild paika ajada ja siis tõsta rool otseks, kui juba regulliga ei lähe.

Klassikul rool viltu otsas

Postitatud: T Sept 12, 2006 12:37
Postitas andreas
23 on see padruni mõõt. timmida annab päris täpselt, st palju nuute.

Klassikul rool viltu otsas

Postitatud: T Sept 12, 2006 12:48
Postitas hoplaa
Teab keegi mõnd kohta soovitada silla reguleerimiseks, kus pole pikki sabasid?
Mis sellise asja eest tahetakse?

Klassikul rool viltu otsas

Postitatud: T Sept 12, 2006 12:57
Postitas S9K
Algselt postitas: andreas
23 on see padruni mõõt. timmida annab päris täpselt, st palju nuute.

23:freak: Mingi tolli mõõdustik v?

Klassikul rool viltu otsas

Postitatud: T Sept 12, 2006 13:17
Postitas Cyber
Algselt postitas: hoplaa
Teab keegi mõnd kohta soovitada silla reguleerimiseks, kus pole pikki sabasid?
Mis sellise asja eest tahetakse?
paar-kolmsada krooni ehk küsitakse... Kohta ma sulle soovitada ei oska, pole vaja olnud...:P

Klassikul rool viltu otsas

Postitatud: T Sept 12, 2006 15:11
Postitas maxuud
Kunagi sai käidud silda regullimas Tespera nimelises töökojas, asus Pässas, nüüd vist kusagil Kadaka teel, leivakombinaadi taga. Hind oli ammustel-hallidel aegadel a 150-200, nüüd vist jah tiba kõrgem.
Kas ülevaatuspunktides mitte ei osutata sellist teenust eraldi tasu eest ?

Eeldan, et tonnistel käib see rooliratta keeramine samamoodi märgi alt võtmega ?
Kõik´se mees nüüd rooli keerama :drive:
Minu käsutuses olnud klassikutel on enamasti see mõnekraadine kalle sees olnud, või siis hoopiski tegematta remont / hooldus. See nagu nõiaratas: enne ära tule silda regullima, kui kõik tähtsad jupid/liigendid vahetatud. Saad need vahetatud, siis pole enam pappi/viitsimist/tahtmist regullima minna. Aasta-pooleteise pärast kordub sama muusika, kuna mõni rooliots/sarniir tahab jälle vahetamist saada.

EDIT: Tespera, Kadaka tee 78A, tel. 6720202

Klassikul rool viltu otsas

Postitatud: T Sept 12, 2006 15:27
Postitas hoplaa
Tanud maxuud, katsun selle koha üles leida.
Peaks vist ikka reguleerima, muidu võivad vist uued rehvid kähku otsa saada?
Ja kui ta otse istub roolivõllil, siis lükkab suunatule ka ilusti välja rataste otseks keeramisel ja käes istub ta ikka maruhästi. Kuna ma paljude erinevate autodega sõidan, siis ongi just saabist tekkinud komme käed roolikodarate vahele suruda ja mõnusalt kulgeda, aga osadel autodel ei mahu ja teistel kipub signaal nõnda lihtsalt valla pääsema.

Klassikul rool viltu otsas

Postitatud: T Sept 12, 2006 15:57
Postitas mart96
mina käisin regullimas Pirni tänaval-see on seal Saksa Auto taga ülevaatuspunktiga ühes majas. Maksis miskit 400.

Klassikul rool viltu otsas

Postitatud: T Sept 12, 2006 19:17
Postitas mad1
üldiselt on ebanormaalne, et silltöid teostavad ettevõtted, kelledel puudub sillastend..

siit moraal: kõik ühest kohast..ei ole kliendil mõttetut jooksmist ja pendeldamist..

suuremal osal sillatöödega kaasneb loomulik silla reguleerimine

Klassikul rool viltu otsas

Postitatud: T Sept 12, 2006 19:22
Postitas mts
sai ise omal roolilatt ära vahetatud,ja siis sai ka rool pärast otseks pandud.mutter lahti ja õieti peale,mutter kinni.
lihtne, riskivaba tegevus.

Klassikul rool viltu otsas

Postitatud: L Sept 16, 2006 16:38
Postitas saabu
22 padrun mitte 13 ega 19....ma tean ma olen neid roole palju maha krutinud:D