1. leht 1-st

9-3 asendusmakil puudub stand-by

Postitatud: N Apr 06, 2017 22:32
Postitas Nielander
Vahetasin just 9-3 (1998) originaal-kassetika universaalse maki vastu. Kõik muidu töötab, aga ainult siis kui võtit ON'i peale keerata või auto tööle panna. Kui mootor näiteks seisma jätta, siis kaob makilt raksust vool ja tulemuseks on reset (kõik mälud ja seaded kustuvad).

Enne oli ikka nii, et makk töötas seni edasi kuni võtme välja võtsid ja sealt edasi oli see nö. stand-by peal (sai vist isegi ilma võtmeta maki tööle panna). Ei saa päris hästi pihta, et mis on toite koha pealt muutunud...

Küsimus siis selles, et kus peitub õigupoolest probleem? Kas pean mingeid juhtmeid ringi tõstma? Kas midagi on puudu (üks punane pistik jäi universaali puhul ära, aga eeldasin, et see puudutas ainult originaali ja konsooli ülemise tabloo vahelist suhtlust)? Kas viga on makis? Kaitsmed?

Siin pilt uue maki tagaküljest. Need kaks pesa paremal täitsin ära. Antenni ühenduse leiutan ise. Punaseid-valgeid pesasid ei läinud vaja.

Pilt

9-3 asendusmakil puudub stand-by

Postitatud: N Apr 06, 2017 22:42
Postitas S9K
Tavaliselt maki mälu on vist kollase juhtme all? Ja punane juhe on toide?

E: Ilmselt sellest polnud midagi tolku hetkel.

9-3 asendusmakil puudub stand-by

Postitatud: N Apr 06, 2017 23:45
Postitas ill
https://en.wikipedia.org/wiki/Connectors_for_car_audio

A4 pinnil peab kogu aeg toide peal olema. Vaata, kas tuleb.

9-3 asendusmakil puudub stand-by

Postitatud: R Apr 07, 2017 8:53
Postitas Nielander
Mingi juhe (punane-pruun) sinna igatahes läheb, aga hetkel ei ole testerit käepärast. Kas siis sellel peaks pidevalt 12V sees olema?

Kui ei ole, siis mida teha? Lahutan punase toite kaheks?

Mida muidu see A3 NC tähendab?

Pilt

9-3 asendusmakil puudub stand-by

Postitatud: R Apr 07, 2017 9:09
Postitas 13piisab
NC = Not Connected.
tester oleks mõistlik hankida: vähendad sellega nii enda kui teiste arvutiklaviatuuride kulumist ;)

9-3 asendusmakil puudub stand-by

Postitatud: E Apr 17, 2017 14:45
Postitas Nielander
Sain raadio tööle, aga mõtlesin, et annan siin ka teada.

Tester ütles, et suurest punasest (A7) tuli pidevalt 12V. Punane-pruun (A4) tuli siis kui süüdet keerata. Ühesõnaga olid need millegipärast pööratud.

Katsetasin seega lihtsalt juhtmed ära vahetada. Tulemuseks sama seis - süüdet annad, makk töötab, keerad välja, kõik koos mäludega kustu.

Lõpuks siis keerasin nii punase kui punase-pruuni kokku ja nüüd on raadio pidevalt sees. Midagi sellist ma tahtsingi.