1. leht 1-st
Probleem 9-3 2.0T 129 kw
Postitatud: K Apr 19, 2017 16:54
Postitas TafkaT
Tere, ei leidnud enda küsimusele ise otsides vastust foorumist. Probleem järgmine. Alguses oli see lihtsalt külma mootoriga. Panin käima, veidi puterdas, pöörded kõikusid ja 10 sekundi pärast oli kõik korras, kohati ka veidi suitses. Nüüd peale kuud on asi hullemaks muutunud. Pöörded kõiguvad nii soojalt kui külmalt väga jõhkralt tühikäigul. Põhimõtteliselt on väljasuremise piiri peal. Kohati pole 0-30 kiirendust ja peale seda töötab mootor nagu töötama peab. Justkui alguses pole turbod taga, aga mingi hetk tuleb ja siis kõik klaar. Ja vahepeal liigub ka 0-st hästi. On kellegil samade sümptomitega kokkupuuteid olnud? Olen saanud erinevaid vastuseid nt. õhulugeja, süütepool, küünlad/juhtmed, turbo
Probleem 9-3 2.0T 129 kw
Postitatud: K Apr 19, 2017 17:38
Postitas D116
"Olen saanud erinevaid vastuseid nt. õhulugeja, süütepool, küünlad/juhtmed, turbo"
Võib TB ja väntvõlli anduri lisada nimekirja.
Õigem oleks TECH 2 külge panna
Probleem 9-3 2.0T 129 kw
Postitatud: K Apr 19, 2017 18:39
Postitas TafkaT
Ja järgnev küsimus ka. Kas keegi oskab soovitada mõnda spetsialisti või firmat Tartus? Ma olen paari helistanud (nt. Tähe diagnostika) ja neil on mingi nädalased järjekorrad. Auto on seisnud juba pea 3 nädalat kuna oli ajapuudus. Kahju hakkab autost lihtsalt!
Probleem 9-3 2.0T 129 kw
Postitatud: K Apr 19, 2017 21:20
Postitas Myke
Sellise motovea leiab üles ka lihtsamate testritega ja Tartus päris mitmel foorumlasel olemas nii deplhi kui opel com ,ka minul:head:
Probleem 9-3 2.0T 129 kw
Postitatud: P Mai 07, 2017 12:49
Postitas TafkaT
Nii, tere. Müran enda murega edasi. Nimelt sai siis diagnostikas käidud ja veaks ütles aparaat õhulugeja. Mõeldud tehtud, sai ära vahetatud. Esimene päev peale anduri vahetust ei muutunud midagi, järgmine päev oli korras. Ja nii ta teeb. Andsin siis auto sõbra kätte. Lõpuks võttis ta turbojahutus lõdviku küljest ära ühe anduri, mis nägi välja ebamäärane. Peagi lisan ka pildid. Oskab keegi öelda, millega on tegu?
Probleem 9-3 2.0T 129 kw
Postitatud: P Mai 07, 2017 22:29
Postitas TafkaT
Lisaks siis sellele mainin ära, paar korda pole isegi jamanud. Pöörded püsivad ja läheb edasi ka. Aga üleüldiselt 90% ajast piinab see auto mind.

Mootorituli põleb koguaeg, vahepeal ka hakkab vilkuma kui pöörded kohapeal hulluks lähevad.
https://www.youtube.com/watch?v=9r5fLq6y96s käitub enamvähem samamoodi nagu antud videos. Täna ei toiminud ka mingi hetk enam püsikiiruse hoidja. Mingis avariirežiimis ta ei ole, sest maantee kiirusel laulab ilusti minna ja möödasõitudega probleeme pole. Ainult tühikäik ja vahepeal ka väikestel kiirustel.
Probleem 9-3 2.0T 129 kw
Postitatud: P Mai 07, 2017 22:50
Postitas S9K
Ja nii ongi. Järjest otsid vigu, üles ei leia. Raha kulub nii diagnostikute juures käimisele kui erinevate juppide vahetamisele. Ja motivatsioon aina langeb. Lihtsam oleks Tln viia. Kokkuvõttes võib üllatavalt odav tulla, sest inimestel ON kogemusi ja ON õiged aparaadid vajalike asjade kontrollimiseks.
Mis ise teha saaks on sisselaske survestamine. Turbo kontroll, kas kõik liigub vabalt. Väljalaske kontroll ega midagi umbes pole. Andurite kontroll või tuim vahetus. Drossel klapi kontroll või vahetus. APC klapi kontroll või vahetus. Vaakumvoolikute kontroll. Süütekasseti kontroll või vahetus. Sellised asjad. Video kommentaarides räägib nukkade valest ajastusest. B207 mootor? Mis aasta oma see üldse on?
Probleem 9-3 2.0T 129 kw
Postitatud: E Mai 08, 2017 9:08
Postitas skyline
Üldiselt on ka Tartus siiski mõned spetsid olemas, kellel nii kogemusi kui ka vajalikud seadmed. Andsin teemaalgatajale U2U kaudu ka väikese vihje.
Üldiselt olles ka sarnase probleemiga, kuigi oluliselt pehmemas versioonis (ilma mootoritule ja veakoodideta) jamanud. Kuna mul veakoode polnud sai proovitud nii erinevate andurite puhastust, drosselklapi vahetust ja sada imet. Mul aitas lõpuks tanklaketi vahetus, nüüd tangin Nestes Soome päritolu kütet ja senini null probleemi. Teiste tanklakettidega vahepeal oli OK, vahepeal kippus külmkäivituse järgselt hetke ikka pöördeid lainetama.
Kunagi välismaa foorumeid tuhlates pakuti peamiste lahendustena sellele kas drosselklapi probleemi või 2005-... autodel sisselaskeklappide ebatihedaks muutumist kuna materjaliga tehti mingit ratsi alates 2005a. Samuti olevat vahetatud ka ECUsid.
PS Mul on teine kasutatud drosselklapp olemas riiulis võin anda prooviks, et kas muutub midagi. Sai kunagi drosselklapp vahetatud eeldusel, et oli selle viga, aga midagi ei muutunud ning aitas alles tanklaketi vahetus.
Probleem 9-3 2.0T 129 kw
Postitatud: E Mai 08, 2017 9:17
Postitas ivomets
no, võiks ju küünlad ka üle vaadata
Probleem 9-3 2.0T 129 kw
Postitatud: N Mai 11, 2017 17:03
Postitas TafkaT
Nii viisin siis auto spetsialisti kätte (siinkohal tahaks tänada spetsialistist kasutajat vortex ja skyline'i kes temani mind suunas). Viga oli lihtne. Bensiinipaagi tuulutuse voolik oli lahti tulnud. Korrastati see ära, profülaktika mõttes pandi ka uued küünlad, ei olnud enam esimeses nooruses ja masin käib nagu kellavärk! Vot kui tobe viga

Probleem 9-3 2.0T 129 kw
Postitatud: N Mai 11, 2017 17:16
Postitas S9K
Krt, klassika

mingi lambikas täiega. Hahahaa