Saab 90, 1987, Mart900
Postitatud: N Sept 14, 2006 14:38
Miks Saab?
Vaja oli autot mis sobiks maa tingimustesse ja maanteele, kuna eelarve oli max 30 000 oli ette teada, et vaja on vanemat autot.
Kogemus selleks hetkeks oli üksnes vw g2-ga mille suurimaks veaks pidasin (pean ka edasi) üldist madalat kooste-kvaliteeti just salongi viimistluse ja materjalide osas, seoses tihetate visiitidega kruusa teedele oli vaja autot mis ei koliseks ja ei tolmaks. Seega jäid sõelale vanemad kesk ja luksus klassi autod: inglased, mersu, audi, saab, volvo, ka porschele mõtleisn aga noh lõpuks jäid reaalsemateks ikkagi Saab, Volvo ja Mercedes sest vaja oli ikkagi autot maale.
Kaalutud sai erinevaid varjante, Saabile kuulus isiklik sümpaatia just tänu foorumile ja sellele, et emal mul kunagi oli 2 karpaga 99 (petrooli varjant).
Kust Saab?
Lõpuks leidsin ühe isendi eesti keskelt taga-aiast lumevaiba alt, auto tundus väga kena ja korralik(sn 187000) hind oli samuti väga soodne jättes mulle veel 28k korda tegemiseks. Tegu siis musta saab 90 aastast 1987, 2,0 vabalt hingav karburaator mootor mille jõudu vahendab ratasteni 5 käiguline manuaal kast.
Ostu hetkel ei olnud auto veel töökorras aga see viga parandati pärnus kiirelt ja korralikult, pisi nokitsemisi oli veel küllaga ja oma käega on seda autot saanud katsuda nii herr ivomets, Troost-auto kui ka Viking motorsi mehaanikud, hea sõber tegi veel värviparandusi ja keevitustöid ning kattis alumise osa kuni iluliistudeni kivi kaitsega.
Kõik vead olid autol need kõige tüüpilisemad: Õõtsa kinnitused, juhi jalgealune, pagasiruumi põhja vasak nurk[pori lapaka kinnitus] natuke ukse servad, karb.reguleerimine jne. Ripp lagi veel endiselt täitsa rippus.
Kuidas Saab?
Saab hästi, ehk siis olen väga rahul, suured plussid on ruumikus ja maantee mugavus, pisi naginaid on aga muidu ei kolise ei mölise.
Kuna sai soetatud ka doonor auto mis nelja käiguline siis ütlen, et viiekäiguline kast on pigem miinus kui pluss, eriti meeldis neljakäigulise neljas käik (50-150 mõnus sujuv ja jõuline) ja see liiter kütust mille 5 käiguga 100 km kohta kokku hoiad ei ole piisav argument. Teine nõrk külg on linna sõidu mugavus, see puudub, saab 90 on minu arvates ikkagi maante auto, rooli võimu puudumine ja manuaal kast ning suhteliselt suur mass ei tee tast just tänavate kunni, aga noh maanteel on ikka hea, Saabi jõud on just kuidagi hästi pigutatud sinn 80-130 vahele ja isegi pärast 600 km läbimist on selg ja istmik ostuga rahul.
:notworthy: kõigile asja osalistele.
Ilus Saab!
Puhtaks!

Ja tütar rooli

Tagant

Külg vaates

Ja seest kah

Vaja oli autot mis sobiks maa tingimustesse ja maanteele, kuna eelarve oli max 30 000 oli ette teada, et vaja on vanemat autot.
Kogemus selleks hetkeks oli üksnes vw g2-ga mille suurimaks veaks pidasin (pean ka edasi) üldist madalat kooste-kvaliteeti just salongi viimistluse ja materjalide osas, seoses tihetate visiitidega kruusa teedele oli vaja autot mis ei koliseks ja ei tolmaks. Seega jäid sõelale vanemad kesk ja luksus klassi autod: inglased, mersu, audi, saab, volvo, ka porschele mõtleisn aga noh lõpuks jäid reaalsemateks ikkagi Saab, Volvo ja Mercedes sest vaja oli ikkagi autot maale.
Kaalutud sai erinevaid varjante, Saabile kuulus isiklik sümpaatia just tänu foorumile ja sellele, et emal mul kunagi oli 2 karpaga 99 (petrooli varjant).
Kust Saab?
Lõpuks leidsin ühe isendi eesti keskelt taga-aiast lumevaiba alt, auto tundus väga kena ja korralik(sn 187000) hind oli samuti väga soodne jättes mulle veel 28k korda tegemiseks. Tegu siis musta saab 90 aastast 1987, 2,0 vabalt hingav karburaator mootor mille jõudu vahendab ratasteni 5 käiguline manuaal kast.
Ostu hetkel ei olnud auto veel töökorras aga see viga parandati pärnus kiirelt ja korralikult, pisi nokitsemisi oli veel küllaga ja oma käega on seda autot saanud katsuda nii herr ivomets, Troost-auto kui ka Viking motorsi mehaanikud, hea sõber tegi veel värviparandusi ja keevitustöid ning kattis alumise osa kuni iluliistudeni kivi kaitsega.
Kõik vead olid autol need kõige tüüpilisemad: Õõtsa kinnitused, juhi jalgealune, pagasiruumi põhja vasak nurk[pori lapaka kinnitus] natuke ukse servad, karb.reguleerimine jne. Ripp lagi veel endiselt täitsa rippus.
Kuidas Saab?
Saab hästi, ehk siis olen väga rahul, suured plussid on ruumikus ja maantee mugavus, pisi naginaid on aga muidu ei kolise ei mölise.
Kuna sai soetatud ka doonor auto mis nelja käiguline siis ütlen, et viiekäiguline kast on pigem miinus kui pluss, eriti meeldis neljakäigulise neljas käik (50-150 mõnus sujuv ja jõuline) ja see liiter kütust mille 5 käiguga 100 km kohta kokku hoiad ei ole piisav argument. Teine nõrk külg on linna sõidu mugavus, see puudub, saab 90 on minu arvates ikkagi maante auto, rooli võimu puudumine ja manuaal kast ning suhteliselt suur mass ei tee tast just tänavate kunni, aga noh maanteel on ikka hea, Saabi jõud on just kuidagi hästi pigutatud sinn 80-130 vahele ja isegi pärast 600 km läbimist on selg ja istmik ostuga rahul.
:notworthy: kõigile asja osalistele.
Ilus Saab!
Puhtaks!

Ja tütar rooli

Tagant

Külg vaates

Ja seest kah
