1. leht 1-st
SAAB 9-5 vahel suitseb
Postitatud: N Mai 11, 2017 18:26
Postitas tulepoiss
Tere.
On siin targemaid inimesi kes teaksid ja oskaksid öelda mis võib põhjustada vahel saabil tagant suitsemist, just tühikäigul, kui liikuma hakata siis kaob umbes poole kilomeetrise sõidu järel.
Autoks siis SAAB 9-5 110kw, 2,0 bensiin, 2003a.
SAAB 9-5 vahel suitseb
Postitatud: N Mai 11, 2017 18:48
Postitas Ainar
Kui hommikul külma mootoriga, siis puusalt lastes klapisääre tihendid näiteks.
SAAB 9-5 vahel suitseb
Postitatud: N Mai 11, 2017 18:50
Postitas tulepoiss
Kord on külma mootoriga kord soojaga.
SAAB 9-5 vahel suitseb
Postitatud: N Mai 11, 2017 19:07
Postitas arvo92
No vast ikka klapisääretihendid. Tähtis on just see, et kui veidi seisab ja siis paned käima ja suitseb, siis on klapisääre vahelt allalaskunud õli. Soe õli ju ka soojem, siis võiks ka lühema seismisega jälle korraks suitsu üles lüüa.
Samade sümptomitega mina vahetasin klapisääretihendeid.
SAAB 9-5 vahel suitseb
Postitatud: N Mai 11, 2017 19:08
Postitas Cubik
Olid sarnased sümptomid ja hiljem selgus põhjus - turbo.
SAAB 9-5 vahel suitseb
Postitatud: N Mai 11, 2017 21:57
Postitas konks222
Palju õli ka sööb?
SAAB 9-5 vahel suitseb
Postitatud: R Mai 12, 2017 6:07
Postitas tulepoiss
Veidi ikka sööb, kuskilt õlipumba tihendi juurest ka veiedi lekib, peab selle ka üle vaatama, aga samas turbo vahetatud kolm aastat tagasi ja see ei tohiks põhjuseks nagu olla, pigem siis jah klapisääretihend
SAAB 9-5 vahel suitseb
Postitatud: R Mai 12, 2017 16:43
Postitas entson
Kas pandi uus või taastatud turbo või vahetati teise kasutatud vastu,mis oli siis veel korras,kolm aastat võib olla pikk aeg ,kui õli vahetada tehaselubatu järgi.Mul kah hommikuti külmema ilmaga käivitades 10-15 s tuleb suitsu,klapisääretihendite vahetus ei muutnud midagi,ilmselt läbi turbo vajub väljalaske poolele ja käivitades siis kuumenedes suitseb.Ei tohiks ju olla keeruline turbo kontrollimine?
SAAB 9-5 vahel suitseb
Postitatud: R Mai 12, 2017 18:14
Postitas tulepoiss
Turbo pandi uus,aga kas turbo puhul pole nii et kui korra suitsema hakkab siis jääbki,mul eelmine nii läbi läkski,ühel hommikul tööle minnes hakkas kergelt sinist välja ajama ja hommikul enne koju jõudmist oli ikka totaalne suits taga ja õli pea alla miinimumi,ja seda umbes 50 kilomeetri läbimise jooksul
SAAB 9-5 vahel suitseb
Postitatud: R Mai 12, 2017 19:03
Postitas S9K
Ei pruugi alati nii minna. Mõnikord läheb aeglaselt läbi.
SAAB 9-5 vahel suitseb
Postitatud: R Mai 12, 2017 21:18
Postitas yllar
Minul suitses (sinine suits) kogu 350 tuhat mis ma sõitnud olen. Räägiti ka kalapisääre tihenditest, jäid vahetamata. 10t km läbimisel kaob õli nii 2L viimasel ajal.
SAAB 9-5 vahel suitseb
Postitatud: R Mai 12, 2017 23:41
Postitas konks222
Minu autol sinine suits käivitades umbes 50000 km juba. Turbo vahetati 10000000 km tagasi renoveeritud turbo vastu. Turbol lõtke sees ei ole käega katsudes. Ks tihendid vahetasin 150000 km tagasi. Vahet ei mingisugust. Õli sööb umbes 3 liitrit vahetuse peale. Ülevaatuse läbisin kui mootor oli umbes minuti jutti juba ingli hääli teinud. Siis läksid gaasid normi. Ise arvan, et vahetan turbo ära ja kui sellest tolku pole toon Rootsist teise mootori.
SAAB 9-5 vahel suitseb
Postitatud: E Mai 15, 2017 9:41
Postitas AndresV
Turbo vahetati 10000000 km tagasi
Numbriklahv jäi kinni? Ei tasu asjatada magusate vedelikega klaviatuuri läheduses

SAAB 9-5 vahel suitseb
Postitatud: E Mai 15, 2017 18:27
Postitas konks222
Ja vabandust kaks nulli ikka lõpust maha..
