1. leht 1-st
M: uue keskosaga 9-5 Troll'i TB2810 turbo
Postitatud: T Juul 18, 2017 17:53
Postitas Tormi2k8
Tere,
välja pakkuda uue keskosaga 9-5 Troll pealt pärit Garrett'i TB2810 koodiga turbo. Olemas ka paberid, vana keskosa ning nendega kaasnev garantii. Pärast värskendust ei ole auto peale paigaldatud.
Külmatiivik 42,5/60,1. B234 peal saadud 470 Nm rattast, graafik olemas.
Lisainfo ja arutelu hinna osas U2U kaudu.
Asukoht Järvamaa,
kontakt PS!
M: uue keskosaga 9-5 Troll'i TB2810 turbo
Postitatud: L Aug 19, 2017 19:16
Postitas Tormi2k8
Üles,
pildil näha umbkaudune compressor map

Re: M: uue keskosaga 9-5 Troll'i TB2810 turbo
Postitatud: L Apr 21, 2018 13:01
Postitas Tormi2k8
Üles,
võiks sooritada vähemalt Hirsch'i andmelehe järgi:
Sobib nii 9-5, 9-3OG, 900NG kui ka 9000 peale.
Jätkuvalt garantii kehtib, jätkuvalt pole auto peale paigaldatud.
Sisuliselt bolt-on asendus kui praegu peal GT17 või TB25xx. Puhub edulisemalt kui Aero turbo.
Re: M: uue keskosaga 9-5 Troll'i TB2810 turbo
Postitatud: L Juul 14, 2018 21:27
Postitas Tormi2k8
Ikka veel alles.
Re: M: uue keskosaga 9-5 Troll'i TB2810 turbo
Postitatud: P Juul 15, 2018 9:28
Postitas sigaelmar
Kui ma selle oma Aerole paigaldan (184kw automaat), siis kas ma pean mingeid muid muudatusi ka tegema et asjast kasu oleks? Soft, pihustid, midagi veel?
Re: M: uue keskosaga 9-5 Troll'i TB2810 turbo
Postitatud: P Juul 15, 2018 22:44
Postitas Tormi2k8
sigaelmar kirjutas: ↑P Juul 15, 2018 9:28
Kui ma selle oma Aerole paigaldan (184kw automaat), siis kas ma pean mingeid muid muudatusi ka tegema et asjast kasu oleks? Soft, pihustid, midagi veel?
Kuigi T7 adapteerub kenasti, siis sebastian'i sekkumine aitab kindlasti kaasa.

Ega Hirsch'i muudatuste nimekiri väga suur ja ulatuslik ei olnud.