1. leht 2-st
klassik kiirendas - enam mitte
Postitatud: T Sept 26, 2006 22:37
Postitas holger
87'klassik, pritsega - viimasel ajal kipub sõidurõõmu varjutama tõsiasi, et tasahilju on ära kadunud kiirendus, vahet pole, kas kohalt minnes või möödasõidul. Algul tundus, et sidur libiseb, aga kõik pöörded vastavad siiski kiirusele. Ka on linnasõidul rohem bensiini kaanima hakanud, maanteel mitte. Mäletan, et siin foorumis varem on sellest vist juttu olnud (küll vist mitte klassiku näitel), aga otsingud ei andnud suurt tulemusi. Äkki abistavaid vihjeid?
klassik kiirendas - enam mitte
Postitatud: T Sept 26, 2006 23:19
Postitas Cyber
aga kui põhja tallata, kas siis äkki hakkab mingist hetkest vedama? Jagaja vaakumregulaator äkki ei toimeta enam?
klassik kiirendas - enam mitte
Postitatud: T Sept 26, 2006 23:31
Postitas holger
Kui põhja tallata, siis hakkab küll mingist hetkest vedama, aga see on üks kaunis pikk hetk. Vaakumregulaator - see on see väike konservikarbike jagaja küljes? Kuidas selle korrasolekut hinnata?
Ja ühtlasi pean tuhka pähe raputama - pole viimasel ajal uurinud õhufiltri seisukorda. Turgatas alles praegu pähe. Küünlad ja vaakumvoolikud minu tagasihoidlikul hinnangul OK.
klassik kiirendas - enam mitte
Postitatud: K Sept 27, 2006 1:05
Postitas tripp
Vaakumvooliku seisukorda ei pruugi silmaga pealevaadates ôigesti hinnata. Mikropragusid vôib välisel vaatlusel mitte tähele panna.
Algselt postitas: holger
Küünlad ja vaakumvoolikud minu tagasihoidlikul hinnangul OK.
klassik kiirendas - enam mitte
Postitatud: K Sept 27, 2006 8:41
Postitas Cyber
krt.. mul oli vana autoga samasugune situatisioon... Ei mäletagi väga täpselt, mis seal kõik tehtud sai... juhtrõhuregulaator sai uus, see vaakumregulaator sai uus... näpiti siit ja sealt (Boschi teeninduses) ja lõpuks vahetasin bensiinimarki ka ja siis alles hakkas tööle..

Pihustid võiks üle kontrollida ja ka küünlajuhtmed. Mõõda takistus ära neil, kui õieti mäletan, siis ei tiohtinud seal olla takistus suurem kui 4 K oomi (parandage, kui puusse panen) ja erinevused ei tohiks ka suured olla.
A seda regulaatorit võid ju proovida vooliku lahti ühendada, keera voolikuots kahekorra, et niisama seal sisse vedama ei hakkaks ja sõida siis, vaata kas on veel hullem..

Kohapeal töötades vist ei jõua nii palju sealt torust imeda ise, et aru saada, kas liigub. Aga proovida ju võid, kui töötab, siis peaks mootori töös pisut muutust olema, süüde ju keeratakse varasemaks.
klassik kiirendas - enam mitte
Postitatud: K Sept 27, 2006 9:01
Postitas saabu
jagaja kaan maha ja vaakumvoolikut imedes peab regulaator liikuma,aga õhufiltrit ei tohi ka alahinnata .
klassik kiirendas - enam mitte
Postitatud: K Sept 27, 2006 22:14
Postitas farmacoma
äkki on juhtrõhuregulaator? see on kah vahel sellist jama korraldanud.
klassik kiirendas - enam mitte
Postitatud: K Mai 16, 2007 12:59
Postitas KT100
Kas see vaakumregulaator peab täiesti õhukindel olema, kui imeda torust? Puhastasin jagajat ja võtsin klapi ka maha, aga kui ma sinna kas puhun või imen, pääseb õhk igat pidi läbi ja klapp ei liigu.
Kas jagajat tuleb määrida ka või saab ta vajalikud vedelikud klapikambrist?
Lisatud failid
klassik kiirendas - enam mitte
Postitatud: K Mai 16, 2007 13:15
Postitas Cyber
Loomulikult peab. Kuidas seda muidu Vaakumregulaatoriks nimetada saaks..

klassik kiirendas - enam mitte
Postitatud: K Mai 16, 2007 13:15
Postitas ivomets
peab olema õhukindel.
töötab imemisele.
ja kui sul kontaktidega jagaja, siis nuka ja haamri vahele tuleb määret panna.
klassik kiirendas - enam mitte
Postitatud: K Mai 16, 2007 13:16
Postitas KT100
Kust sellist klappi osta saaks ka?
klassik kiirendas - enam mitte
Postitatud: K Mai 16, 2007 13:20
Postitas KT100
Kas see klapp võib tingidagi selle, et mu masinal on süüde nii varajane, kui jagaja keerata annab?
klassik kiirendas - enam mitte
Postitatud: K Mai 16, 2007 13:34
Postitas Cyber
Süüde pannakse paika nii, et selle klapi küljest on voolik ära, kui ma õieti mäletan. See jubin regullib sul süüdet kõrgema pöörde peal. Seega ehk on tõesti keeratud süüde nii varaseks, kui annab, sest regulaator on pekkis... et käiks ka sõidu ajal, mitte ainult tühikäigul.
uuena maksis see regulaator vist mingi 3-400 eeku... umbes 5-6 aastat tagasi...
klassik kiirendas - enam mitte
Postitatud: K Mai 16, 2007 13:51
Postitas ivomets
syytemoment tuleb ikka märkide järgi paika panna.
ylemisest surnud seisust mingi 6...8...12 kraadi varajasem.
kui muidu syydet paika ei saa, või ei oska panna, siis pead leidma korras vaakumregulatori ja siis saab sõites klappide lõgisemise alguse järgi enam-vähem syyte paika. vähemalt nii, et sõita saad normaalselt
klassik kiirendas - enam mitte
Postitatud: K Mai 16, 2007 15:36
Postitas Cyber
Ot mis, hilisemaks? Varasemaks ikka... kiiremini käiv mootor tahab ju süüdet pisut varem saada... Muidu juhtub see, et liiga hilise süütehetke korral jätkub põlemine sul väljalaskes... Või olen ma järjekordselt millestki valesti aru saanud?
http://www.worldimported.com/FAQ.html ja scrollige alla kuni "How a distributor affects ignition timing"
klassik kiirendas - enam mitte
Postitatud: K Mai 16, 2007 15:57
Postitas ivomets
selleks, et suurematel pööretel on vaja varem kyttesegu syydata on tsentrifugaalregulaator, mis muudab vastavalt mootori PÖÖRETELE eelsyytenurka varajasemaks.
klassik kiirendas - enam mitte
Postitatud: K Mai 16, 2007 16:09
Postitas KT100
Kuidas klassiku step-by-step süüte õigeks panemine oleks siis?
klassik kiirendas - enam mitte
Postitatud: K Mai 16, 2007 18:50
Postitas Cyber
Algselt postitas: ivomets
selleks, et suurematel pööretel on vaja varem kyttesegu syydata on tsentrifugaalregulaator, mis muudab vastavalt mootori PÖÖRETELE eelsyytenurka varajasemaks.
tjah... lugesin ise ka oma soovitatud lingi ikkagi KORRALIKULT läbi..
When the throttle plate is closed, no vacuum can reach the diaphragm and no advance occurs. When the throttle plate is opened slightly, manifold vacuum pulls on the diaphragm to advance timing. When the throttle is wide open vacuum is low and the diaphragm returns to a neutral position and timing is not advanced. Some vehicles have vacuum retard mechanisms also. A vacuum retard mechanism applies vacuum to the opposite side of the diaphragm and retards timing to help the car meet emissions requirements.
klassik kiirendas - enam mitte
Postitatud: K Mai 16, 2007 19:05
Postitas ivomets

tegelt on nii, et on kirjutatud nii ja naa...
ja pilte on kah nii ja naa...
klassik kiirendas - enam mitte
Postitatud: T Juul 20, 2010 19:05
Postitas cabric
Vana teema jätkuks. Kiirendades lõi mingisuguse vooliku mingi asja küljest lahti, tulemuseks oli see, et tühikäigul mootor ei olnud võimeline käima. Hakates seda voolikut uurima sattus näppude vahele mingisugune peenem voolik mis kergest paindest üsna hõlpsasti tükkideks murduma hakkas.
Tegin järelduse, et voolikud võivad olla vananenud ja vajaksid välja vahetamist.
Siit küsimus, millised voolikud on vaakumvoolikud ja kuidas neid lihtsurelikest eristada?
klassik kiirendas - enam mitte
Postitatud: T Juul 20, 2010 19:14
Postitas djstallion
Vaakumvoolik on oma olemuselt üsna tavaline kummivoolik, mida müüvad erineva läbimõõduga ja meetrihinnaga mitmed varuosakauplused. Siiski oleks soovitav tavalise kummivooliku asemele panna meie kliimasse paremini sobiv ja kauem kestev silikoonvoolik. Läheb küll mõnevõrra kallimaks, aga kogu kapotialuse jagu vajalikke silikoonvoolikuid maksab siiski vaid mõnisada krooni.
klassik kiirendas - enam mitte
Postitatud: T Juul 20, 2010 19:24
Postitas teager
Algselt postitas: cabric
Vana teema jätkuks. Kiirendades lõi mingisuguse vooliku mingi asja küljest lahti, tulemuseks oli see, et tühikäigul mootor ei olnud võimeline käima. Hakates seda voolikut uurima sattus näppude vahele mingisugune peenem voolik mis kergest paindest üsna hõlpsasti tükkideks murduma hakkas.
Tegin järelduse, et voolikud võivad olla vananenud ja vajaksid välja vahetamist.
Siit küsimus, millised voolikud on vaakumvoolikud ja kuidas neid lihtsurelikest eristada?
Klassikul on neid vaakumvoolikuid terve hunnik, kuna kõikide ventilatsioonisüsteemi klappide juhtimine käib ka vaakumiga.
Vaata minu vana klassiku teemasse
siin - turbole olulised vaakumvoolikuid said asendatud siniste silikoonvoolikutega mul.
terv, teager
klassik kiirendas - enam mitte
Postitatud: T Juul 20, 2010 19:35
Postitas cabric
Aitäh, vastused on ammendavad. Võimalik, et mingi küünlajutt on ka kuskil eraldi teemas aga küsin siiski.
Kui pole teada millal küünlaid viimati vahetatud ja kas üldse, siis kas selliste küünalde kasutamine on mingil muul moel ka riskantne peale selle, et nad ühel hetkel lihtsalt enam ei tööta.
klassik kiirendas - enam mitte
Postitatud: R Juul 23, 2010 19:25
Postitas cabric
Tartust ma silikoon voolikuid ei leidnud. Käisin 4 - 5 varuosakauplust läbi, kehitavad õlgu, laiutavad käsi, ei teata asjast eriti midagi. Ise ka muidugi ei tea, tänasin viisakalt ja lasin jalga.
Pakutakse erinevaid kütusevoolikuid, ei juhtu ka midagi kui neid kasutan. Või siiski?
klassik kiirendas - enam mitte
Postitatud: R Juul 23, 2010 20:03
Postitas Andrus99
Algselt postitas: cabric
Tartust ma silikoon voolikuid ei leidnud. Käisin 4 - 5 varuosakauplust läbi, kehitavad õlgu, laiutavad käsi, ei teata asjast eriti midagi. Ise ka muidugi ei tea, tänasin viisakalt ja lasin jalga.
Pakutakse erinevaid kütusevoolikuid, ei juhtu ka midagi kui neid kasutan. Või siiski?
Silikoonvoolikud rohkem tuuningupoodide pärusmaa.
Näiteks Carshop, DB-HP... või siis miskid väljamaa internetipoed, PFS, Elkparts...