1. leht 3-st

Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Postitatud: L Sept 30, 2006 18:44
Postitas Aimar
Tere,
Minu autoks on siis Saab 9-5 Griffin 3.0 2000a.
Omanik olen kõigest paar päeva. Siiani olen väga rahul.
Sai juba korra Riias ära käidud. Siiani mugavaim auto millega nii pikka otsa olen sõitnud (Carisma 02a, Passat 97a, Audi 100 91a,
Megane 97a). Ma loodan et see nii ka jääb.:)

Selline ta siis on

Lisatud failid

Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Postitatud: L Sept 30, 2006 22:16
Postitas avelito
ILUS !!! Tere tulemast Saabikute sekka.:beer:

O.T. Kui palju 9-5 Griffin 100 km. peale juua tahab, mind on see alati huvitanud, nüüd siis vastse Griffiniomaniku käest hea küsida :P

Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Postitatud: L Sept 30, 2006 23:37
Postitas Aimar
Bensiinikuluga on siis sellised lood:
Trassile jõudes nullisin kompuutri ja Riias näitas ta 8,2 l/100km.
Riias sõitsin umbes 50km ja õhtul tagasi Tallinna. Praegu olen sõitnud Tallinna vahel 2 päeva c.a. 100 km. Läbisõitu seega u. 750km ja keskmine bensiinikulu praegu 9,6l/100km
millest 80% trassil ja 20% linnas. See on tavalise sõidustiiliga (kiired möödasõidud ja fooride taga ei jokuta). Pean siiski mainima, et Riiga sõitsin varahommikul (start 5.00) ja tee oli suhteliselt tühi, nii et trassil normaalsetes oludes võib ta kusagil 8,7-9 l/100km olla.
Puhtalt linnasõidu kulu üritan proovida järgmine nädal. Ega eriti ei kipu linnasõidul seda bensiinikulu vaatama. Milleks rikkuda sõidunaudingut ? Aga ma teen selle testi siiski ära . Siis endal ka pilt selgem ja tulemused postitan ka siia.:)

Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Postitatud: P Okt 01, 2006 9:15
Postitas ivomets
õnnitlen õige vasliku puhul!
kena auto! ja palju muretuid kilomeetreid!
samuti alati huvitanud 3,0 mootori kytusekulu. tundub päris normaalne.
bensukulu kohta toon võrdluseks aero sedaani kulu, mis 80 % trassil sõiduga 7,6 L/100; aero vagunil seevastu oli 9,2.( kõik manuaaliga)

Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Postitatud: P Okt 01, 2006 9:54
Postitas qdwin
Algselt postitas: ivomets
bensukulu kohta toon võrdluseks aero sedaani kulu, mis 80 % trassil sõiduga 7,6 L/100; aero vagunil seevastu oli 9,2.( kõik manuaaliga)
Tõde peaks võrdsete tingimuste korral siiski kuskil seal vahel olema. Linnasõidu tingimused on ka väga erinevad. 20% linnasõitu võib viia kulu ilma pingutamatta 10l/100 peale.

Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Postitatud: K Okt 04, 2006 22:09
Postitas Aimar
Natuke siis linnasõidu bensiinikulust:
Keskmiseks tulemuseks sain 14,9 l/100km
Ja tegin veel sellise tähelepaneku:
kui gaasipedaali tallata keskmise koormusega võtab vähem kütust kui üritada madalatel pööretel vaikselt kulgeda.

(autoga hullult rahul)

Diagnoos - ägenev SAABism ;)

Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Postitatud: K Okt 04, 2006 23:32
Postitas Executive
Algselt postitas: Aimar
Ja tegin veel sellise tähelepaneku:
kui gaasipedaali tallata keskmise koormusega võtab vähem kütust kui üritada madalatel pööretel vaikselt kulgeda.

Täpselt, mu Aeroga on sama lugu !

Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Postitatud: N Dets 07, 2006 22:26
Postitas Aimar
Seest ka üks pilt

Lisatud failid

Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Postitatud: R Dets 08, 2006 10:31
Postitas binleo
Kas tal "turbonäidikut" ei olegi? :freak:

Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Postitatud: R Dets 08, 2006 10:46
Postitas qdwin
3 liitrisel pole kunagi olnud

Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Postitatud: R Dets 08, 2006 12:49
Postitas sigaelmar
Algselt postitas: Executive
Algselt postitas: Aimar
Ja tegin veel sellise tähelepaneku:
kui gaasipedaali tallata keskmise koormusega võtab vähem kütust kui üritada madalatel pööretel vaikselt kulgeda.

Täpselt, mu Aeroga on sama lugu !

Autolehe testis ju jõuti järeldusele, et gaas põhjas kiirendades soovitud kiiruseni on õkonoomsem kui "pensokat panna".

Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Postitatud: L Dets 09, 2006 12:32
Postitas kasparius
Algselt postitas: sigaelmar
Algselt postitas: Executive
Algselt postitas: Aimar
Ja tegin veel sellise tähelepaneku:
kui gaasipedaali tallata keskmise koormusega võtab vähem kütust kui üritada madalatel pööretel vaikselt kulgeda.

Täpselt, mu Aeroga on sama lugu !

Autolehe testis ju jõuti järeldusele, et gaas põhjas kiirendades soovitud kiiruseni on õkonoomsem kui "pensokat panna".
oleneb millal järgmine punane foorituli ette tuleb.

Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Postitatud: L Dets 09, 2006 12:34
Postitas stennadi
See gaas põhjas kiirendades on ökonoomne siis kui käike vahetad ca 2000-2500 pöörde pealt. kibe lappamine peab käima:P

Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Postitatud: R Jaan 26, 2007 23:04
Postitas Aimar
Täna sai siis Troost Autot külastatud.
Natuke pukse ja amorte esisillale......ja veel paar jullamit.

Raha kulus nii umbes 10K.

Aga olen rahul...............see vist ongi SAABISM!

Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Postitatud: R Jaan 26, 2007 23:13
Postitas iisak
See pole ainult SAABism vaid ka BMWism,AUDIsm etc..
Rahulolu ja turvatunne korras liikurist:drive:

Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Postitatud: L Jaan 27, 2007 11:50
Postitas Aimar
Turvatunne korras liikurist on ilmselt paljudel peale korralikus services käiku.
Aga kas ka rahulolu, kui vaadatakse rahakotti? Tean selliseid inimesi väga palju
kes peale suurema summa kulutamist auto remondile lasevad kiunu lahti kui kehv üks või teine auto on.
Ma arvan et, kui sõidumõnu ja hea enesetunne korras liikurist on suurem kui kulutatud summa siis on kõik ok!
Renault Megane-ga mul seda head enesetunnet küll kusagilt ei tekkinud.
Eks see oleneb ka sellest kui tihti inimene oma turvatunnet sama asja remontides tõstma on sunnitud.

Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Postitatud: K Mär 07, 2007 20:45
Postitas Aimar
Kirjutan siia siis veel natuke kiirema sõidu kütusekulust.
Keskmine kiirus 140 km/h. Kompuuter näitas kuluks 9,5 l/100km.
Sellise kiirusega sai sõidetud c.a tund aega järjest Kaunas - Klaipeda trassil.

Maanteel ei ole 3.0 V6 küll mingi bensuröövel.

Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Postitatud: K Mär 07, 2007 20:58
Postitas Jupats
paistab küll suhteliselt normaalne kulu...
iseasi kui täpselt see kompuuter nüüd näitab:wise:

Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Postitatud: L Mär 24, 2007 19:58
Postitas Aimar
Natuke negatiivseid elamusi.
Eile õhtul sai metskitsega jõudu proovitud. Ja see kõik juhtus peale 300km sõitu 1km enne kodu. Irooniat kui palju. Ei hakka siin kirjeldama seda vastikut vaatepilti mis tee peal oli.
Autol siis puruks esistange, udutuli, mootori põhjakate ja veel mõned stange juurde kuuluvad plastdetailid. Avastasin täna et, kui kiirus tõuseb üle 100km/h tekib vibratsioon. Algul panin selle suviste velgede arvele mis täna paigaldatud sai ja tõttasin kiiresti velgesid balansseerima. Vibra sain küll väiksemaks aga kadunud ta pole.
Ja esimene koht kus vibra tunda annab on gaasipedaal (vibra tuleb kusagilt kere alt). Kiiruse kasvades kandub üle kogu kerele. Autol on küll KASKO aga muret teevad need asjad ikkagi. Esmaspäeval tuleb hakata remondipakkumisi võtma ja kindlustusse saatma.
Eks näis mis SAAB.

Positiivset kah........ hea et põder ei olnud

Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Postitatud: L Mär 24, 2007 20:05
Postitas iisak
Lihtsalt teadmiseks.
Statistika järgi juhtub kõige rohkem fataalseid õnnetusi ca 1-7 kilomeetri kaugusel kodust.Kõige suurem põhjus on see,et ollakse mõtetega juba tubaste asjade juuures ja tähelepanu juhtimisele väheneb drastiliselt:facts:
Aga metslooma eest hoiab ainult ÕNN:wise:
Kaastunne kitsele ja Aimarile ning visadust kindlustusega võitlemisel

Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Postitatud: L Mär 24, 2007 20:18
Postitas Cyber
Algselt postitas: Aimar
Ja esimene koht kus vibra tunda annab on gaasipedaal (vibra tuleb kusagilt kere alt). Kiiruse kasvades kandub üle kogu kerele.
Kui juba mootori põhjakate läks, äkki siis läks mingi toks vastu sumpat ja see lööb nüüd keresse??

Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Postitatud: L Mär 24, 2007 20:21
Postitas Aimar
Ei usu. Sumpa kolksu tunneb kohe ära. Pigem kahtlustan et, vigastas mingi puksi või kinnitust. Käis ta vaeseke ju auto alt läbi:(

Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Postitatud: L Mär 24, 2007 20:51
Postitas romza
kitselaksud on karmid, tean omast kogemusest. Loodan, et saad auto ikka korda.

Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Postitatud: L Mär 24, 2007 23:44
Postitas Tan
Algselt postitas: iisak
Lihtsalt teadmiseks.
Statistika järgi juhtub kõige rohkem fataalseid õnnetusi ca 1-7 kilomeetri kaugusel kodust.Kõige suurem põhjus on see,et ollakse mõtetega juba tubaste asjade juuures ja tähelepanu juhtimisele väheneb drastiliselt:facts:
Aga metslooma eest hoiab ainult ÕNN:wise:
Kaastunne kitsele ja Aimarile ning visadust kindlustusega võitlemisel

Kaastunne minugi poolt ja kinnitus Iisaku statistikale: vana masinaga kogemus - öine tulek 200 km läbi meeletult uduse Eestimaa sügise, ise väsinud, uni kallal, terve tee sõitsin ilusti, viisin vanemad koju ja siis koduses hoovis rihtisin naabertrepikoja platvormi otsa stange ja tule ära :wall:

Saab 9-5 Griffin 3.0t, 2000, Aimar

Postitatud: P Mär 25, 2007 0:11
Postitas kasparius
eino kui kits alt läbi käis siis.....autss!!