Saab 9-3 Cabrio UK, 1999, overspeed

Kasutaja avatar
mihkel-m
Postitusi: 71
Liitunud: L Veebr 21, 2015 17:19
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Auto: 9-3

#76

T Apr 16, 2019 22:23

Mina soovitan ikkagi tühikäigumootorit katsetada, kasvõi foorumist kelleltki laenata, see ju T5 peal üsna lihtne korraks ringi vahetada. Ei tea küll kui lihtne saare pealt kedagi leida on. :D Mul olid sümptomid täpselt samad ja põlve otsas vaadates tundus kõik õige. Uue mootoriga oli hoobilt kõik korras.
Kasutaja avatar
9kolm
Postitusi: 49
Liitunud: R Aug 19, 2011 12:55
Asukoht: TLN
Auto:

#77

K Apr 17, 2019 9:12

EVAP on parema esiratta kohal, tiiva taga. Kui logari eest ära võtad, siis on näha.
Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 611
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 OG

#78

R Juun 07, 2019 12:41

Tühikäigu servot olen proovinud. EVAP kanistri purge valve olen proovinud ... ikka tuterdab, kuid talutav ja söita saab.

Küsimus: Kas see EVAP Purge Valve peab olema nii, et kui on lahti, siis laseb vaid ühes suunas öhku läbi ?
V: pildi järgi tundub küll nii, nool peal.
evap canister purge valve.pdf
(25.85 KiB) Allalaaditud 2 korda



Kipub ära ununema, kuna tihti ju ei muuda, kuidas kuupäeva ja keelt sättida/ valida. Spikri omale vajaduseks:


Setting the Date, Language and Time Clock.

Time and Date set.JPG
Time and Date set.JPG (121.85 KiB) Vaadatud 82 korda




Ja kuna ma omale SID3 paigaldasin, on sellega sarnaselt 9-5 masinale lihtsam seadistusi teha:

SID3 date time.pdf
(183.87 KiB) Allalaaditud 2 korda
Arrogance diminishes wisdom !
Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee
Vasta