1. leht 1-st
tagapidur jääb peale (S 90 `87)
Postitatud: T Okt 10, 2006 8:33
Postitas Mart900
Probleem siis järgmine, nimelt jääb tagumine parem pidur peale, mitte kauaks aga jääb.
Pidurdamisel teeb kah ilget sahinat sellist karvast sahinat. Kasutasin otsingut ja sai ka mõned vihjed milles viga võiks ollla kuskil mainiti nigelaid voolikuid, aga mul tagumised "hand made" vask torud, 7500-km tagasi paigaldatud ja samal-ajal ka pidurid õhutatud jne. kas mingit mehaanilist viga ei või olla? mingit vedru mis klotse eemale lükaks?(:red:) sest pidurid ei jää nagu mitte peale vaid ei tule lihtsalt tagasi - ehk siis nad ei pidurda vaid häälitsevad mõni-kümmend meetrit ja siis jälle vaikus. Oskab keegi öelda, et kas on mõtet kontori akna taga korra ratas alt kiskuda ja miskit nokitseda või viia kuhugi tarkade man?
tagapidur jääb peale (S 90 `87)
Postitatud: T Okt 10, 2006 9:00
Postitas Cyber
Ot, kuidas see Trionic eile mulle ütles, et klassikul jäävad klotsid kinni ja kolvid liiguvad ja NG-l vastupidi... Või oli see nüüd vastupidi..

Ühesõnaga puhastamist vajavad.
tagapidur jääb peale (S 90 `87)
Postitatud: T Okt 10, 2006 9:07
Postitas Mart900
kuidas see puhastus välja näeb? mehanniline väljast või õhutamised värgid kah?
tagapidur jääb peale (S 90 `87)
Postitatud: T Okt 10, 2006 9:25
Postitas ivomets
klotsid vahelt välja. silinder liikuma ja kõik uuesti tagasi. helista, kirjutada ei viitsi
tagapidur jääb peale (S 90 `87)
Postitatud: T Okt 10, 2006 19:48
Postitas farmacoma
Algselt postitas: ivomets
klotsid vahelt välja. silinder liikuma ja kõik uuesti tagasi. helista, kirjutada ei viitsi
ütlesid juba kõik ära ju.
mul kah üks tagumine jääb peale

tagapidur jääb peale (S 90 `87)
Postitatud: T Okt 10, 2006 19:50
Postitas ivomets
Algselt postitas: farmacoma
Algselt postitas: ivomets
klotsid vahelt välja. silinder liikuma ja kõik uuesti tagasi. helista, kirjutada ei viitsi
ütlesid juba kõik ära ju.
mul kah üks tagumine jääb peale
ettevaatust, et õhutamisniplit katki ei murra( see see nippel , millele kummimyts peale käib)

tagapidur jääb peale (S 90 `87)
Postitatud: K Okt 11, 2006 8:54
Postitas Mart900
Algselt postitas: ivomets
ettevaatust, et õhutamisniplit katki ei murra( see see nippel , millele kummimyts peale käib)
No-nii saigi siis töö õhtul ettevõetud, aega läks kokku kolm tundi ja nalja sai omajagu.
Ratta sain ilusti alt, klotsid kah nii enam vähem kenasti , tagumine klots oli üksnes metall plaat esimene see-juures väga korralik.
Edasi paistis üks üsna roostene kolb katkise kummi lutakaga mis iseensest rattavõtmega painutades liikus küll, aga ikka raskelt. Õnneks oman doonorit mille pidurid olid ostmis hetkel värskelt renoveeritud, jutu järgi. Võtsin võtmed ja läksin kiikama, jutt vastas tõele, klotsidel ei olnud visuaalselt mingit erinevust nende uutega mis mul töörista kastis vedelesid, Torud pits kruviga kinni(:red: dot-i polnud kodus seega oli iga tilk kallis) suppordid maha ja siis terve isend tervele autole. Ja siis läks huvitavamaks, mainin veel siin kohal ära et olen tõeline algaja sel alal ja elus esimest korda tegelesin piduritega. Õhutamine ei tahtnud kuidagi välja tulla, krt kas support umbes? mitteüks piisk ei välju ventiilist ka tallates. Helistan herr Ivometsale ja saan üliolulise vihje, lisaks kummi lutu eemaldamisele tuleb ka nippel lahti keerta

ja saan ka hoiatuse, nippel ÕRN! Teen nagu kästud, hõõrun harjaga ja piserdan ruosten irritajaga, ja nii pea 15 minutit mõlema suppordiga (katkisega ja sellega mis auto all) Loomulikult läheb kõik aia taha ja see mis autol küljes murdub ära, mingi nipiga õnnestub kätte saada see mis katkisel suppordil ja olukord laheneb haamri ja 6mm padruniga mille peksan pooleks niplile(mis mõõdult seitsmene) tuimalt otsa. süsteem toimib, pooleks nippli sain kätte, terve nippli asemele, õli lahmab nagu... pidurid õhutatud, õhtu üks õlu, verised sõrmed ja ülim rahulolu, minu esimne support.
Tänud abilistele.