1. leht 1-st
K: Saab 9-3 automaat
Postitatud: K Okt 11, 2006 18:48
Postitas raivo
Tere,
uurin ja kaalun siin võimalust leida oma naisele (ja pühapäeviti ka endale

) turbo saabi. Tuhlasin eile terve foorumi teil läbi ja 9-3 teil väga palju infot ei leidnud. Mingid müstilised DI kassetid ja ketid pidavat vist kulumaterjal olema (eriti vist 9-5). Kas sama jutt kehtib ka 9-3 kohta?
Mida üldse sellisest autost arvata. Sinna pakiruumi peaks vist lapsekäru kenasti ära mahtuma?
Kui nüüd oma praeguse bemmi realiseeritud saaks võiks asjaga konkreetsemaks minna.
Nimelt on silma jäänud praegu tartus asuvad 2 vist LPT? saabi.
see ja
see. Keegi teab neist midagi või oskab kommenteerida? Samuti kas nood automüügikohad on usaldusväärsed? Lugesin siin mingist saabi UUNOST ja ONUST, kes kodanikel tagumendid korralikult lohku tõmbasid. Selliste otsa ei tahaks sattuda.
:drive:
EDIT: või on kellegil omal pakkuda mõnda sellist (automaat, turbo ja kindlasti istmesoojendustega). Ja lugesin, et võrreldes 900-ga on seal tehtud üle tuhande muudatuse. Kas 900 sobivad konfiga võiks olla alternatiiv?
K: Saab 9-3 automaat
Postitatud: K Okt 11, 2006 20:08
Postitas suur
Algselt postitas: raivo
Nimelt on silma jäänud praegu tartus asuvad 2 vist LPT? saabi.
see ja
see. Keegi teab neist midagi või oskab kommenteerida?
Tohoh, ühel neist vabšee sinine DI! Jumalad ehk oskavad kommenteerida?
Aga 9-5'tel ei saa vist enam klassifitseerida LPT-FPT-Aero. Kõik tavaturbod on LPT seades ja kui turborõhk on kõrgem, siis on juba tegu aeroga. On mul õigus? Turboga 9-3OG'd on vist kõik FPT seades?
K: Saab 9-3 automaat
Postitatud: K Okt 11, 2006 21:11
Postitas Chipy
9-3 on LPT seades 113kW (ja 110kW, kuid selle vahet ei oska kommenteerida) ja FPT seades on 136kW ja Aero 151kW.
Seda atlante 9-3 käis tartus mul tuttav skautimas ja ütles, et kui 10 tonni või vähe rohkem alla kaubelda siis võib võtta. Pidi suhteliselt "maa-sisse-sõidetud" olema.
K: Saab 9-3 automaat
Postitatud: K Okt 11, 2006 21:36
Postitas Cyber
eks need 900-d on ka täiesti sõidetavad. Väidetavalt on need tuhatkond muudatust 9-3-l küll turvalisusega seotud aga väliselt ei paista seal suuri erinevusi. Pühapäevalõbuks katsu ikka päristurbo leida, ei sa kahetse..

mingit ülalpidamiskulude vahet seal pole ja kütusekulus ka vahet pole. Kindlustusmakse vist on natuke erinev...
K: Saab 9-3 automaat
Postitatud: K Okt 11, 2006 21:41
Postitas IFF
Algselt postitas: Cyber
Kindlustusmakse vist on natuke erinev...
110kw ja 136 kw isendil on mootori võimsuse kohapealt sama koefintsent. 151kw on juba tiba kõrgem.
K: Saab 9-3 automaat
Postitatud: N Okt 12, 2006 0:45
Postitas Tan
Algselt postitas: raivo
Tere,
uurin ja kaalun siin võimalust leida oma naisele (ja pühapäeviti ka endale

) turbo saabi. Tuhlasin eile terve foorumi teil läbi ja 9-3 teil väga palju infot ei leidnud. Mingid müstilised DI kassetid ja ketid pidavat vist kulumaterjal olema (eriti vist 9-5). Kas sama jutt kehtib ka 9-3 kohta?
Mida üldse sellisest autost arvata. Sinna pakiruumi peaks vist lapsekäru kenasti ära mahtuma? ...
Selle kerega Saabi pakiruumi kutsus mingi lääne arvustaja - "koobas". Lapsekäru mahub sisse lõdvalt, mitte küll piki nagu 9ks, vaid ainult risti.
K: Saab 9-3 automaat
Postitatud: N Okt 12, 2006 8:04
Postitas Viki
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: raivo
Nimelt on silma jäänud praegu tartus asuvad 2 vist LPT? saabi.
see ja
see. Keegi teab neist midagi või oskab kommenteerida?
Tohoh, ühel neist vabšee sinine DI! Jumalad ehk oskavad kommenteerida?
Aga 9-5'tel ei saa vist enam klassifitseerida LPT-FPT-Aero. Kõik tavaturbod on LPT seades ja kui turborõhk on kõrgem, siis on juba tegu aeroga. On mul õigus? Turboga 9-3OG'd on vist kõik FPT seades?
9-5 facelift-l mudel Vector ka FPT seades, ainult vähe lahjema softiga. 9-3OG-d on nii LPT kui FPT, T5 kui T7
sinine kassett on kasutusel Saabi originaal tööriistana kui testkassett. vabamüügis pole. järelikult kuskilt sebitud.
K: Saab 9-3 automaat
Postitatud: N Okt 12, 2006 23:53
Postitas smargus
Hei!
Miks vahetus, kas otsid odavamat? Ise ka otsin aga ei ole suutnud veel lõplikult otsust teha. Kas oled ka Rootsist vaadand?
Tervitused!:)
K: Saab 9-3 automaat
Postitatud: E Okt 16, 2006 21:01
Postitas raivo
Algselt postitas: smargus
Hei!
Miks vahetus, kas otsid odavamat? Ise ka otsin aga ei ole suutnud veel lõplikult otsust teha. Kas oled ka Rootsist vaadand?
Tervitused!:)
Hei hei!
Tahaks jah, liisingust loobuda. Leiab paremaidki kohti, kuhu iga kuu raha kanda/anda

Rootsi kohta pole just liiga positiivset vastukaja kuulunud.
Tänud ka kõigile siinvastajatele. Rääkisin herr Trionic-uga, kes lahkelt oma nõu pakkus. Tänud!
Saan aru, et üleüldse oleks soovitav leida kas 900 viimased mudelid või 9-3 esimesed, kuna nood olevat kõige lollikindlamad..
Kas automaat on neil 5 käiguline? Ning kaua tolle elueaks umbes pakutake (tean et see sõltub paljudest teguritest), noh nii umbeski?
Ja kui siin peaks kellegil olema pakkuda säärane apraat (900 või 9-3 5 ukseline automaat, istmesoojendused), siis ootan pakkumisi.
Aga nüüd ostke keegi mu praegune bemm ära, siis saaks Saabile ruumi teha

PS! Margus, kas olete lapsevanemateks saanud? Kui jah, siis millised on strateegilised andmed

K: Saab 9-3 automaat
Postitatud: T Okt 17, 2006 8:20
Postitas Viki
kast 4 käiguline.
reeglina ei juhtu nendega midagi. kui ise loll ei ole muidugi:wise:
K: Saab 9-3 automaat
Postitatud: E Okt 23, 2006 21:27
Postitas raivo
Tänan vastajaid.
Natuke hirmutab see LTP asi, samas too pakub natukenegi sõidurõõmu ka vastu

Aga oskab keegi veel selle tavalise vabalthingava kohta midagi öelda? On oluliselt lollikindlam?
K: Saab 9-3 automaat
Postitatud: E Okt 23, 2006 21:54
Postitas Black
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... /id=261074
seda masinat on kõvasti lapitud, spetsalistiga ülevaadatud.
K: Saab 9-3 automaat
Postitatud: E Okt 23, 2006 22:25
Postitas aednik
Algselt postitas: raivo
Mingid müstilised DI kassetid ja ketid pidavat vist kulumaterjal olema (eriti vist 9-5). Kas sama jutt kehtib ka 9-3 kohta?
Saabidel hammasrihma polegi või, hoopis kett?
K: Saab 9-3 automaat
Postitatud: E Okt 23, 2006 23:02
Postitas MadMan
milles see kõva lappimine väljendus kui saladus pole?
Saabi enda bensumootorid on kõik ketiga ja enamus kahe ketiga. Teine neist tasakaalustusvõllide jaoks. GM kontserni mootorid (2.5, 3.0) on rihmaga.
K: Saab 9-3 automaat
Postitatud: E Okt 23, 2006 23:27
Postitas romza
K: Saab 9-3 automaat
Postitatud: T Okt 24, 2006 8:35
Postitas raivo
Tänud info eest. Kusjuures uurisin veidi läti-leedu brc-id ja üllataval palju Saabe neil müügis ning ca 15-20% odavama hinnaga

K: Saab 9-3 automaat
Postitatud: T Okt 24, 2006 9:39
Postitas Cyber
Märksõna on Leedu... mitte ilma asjata ei ole mõnel autoplatsil kirja "me ei müü Leedust toodud autosid".
K: Saab 9-3 automaat
Postitatud: T Okt 24, 2006 9:56
Postitas raivo
No neid leedu "turu" autodsid ma tean jah, mis toimub.
Aga kuna tunnen ühte BRC-s töötavat inimest, kes seal tegeleb autode sisseostmisega (saksamaalt, ajalooga!), siis nagu väga ei karda. Pole ju vahet, millisest riigist sa ta ostad (kui päritolu on teada).
K: Saab 9-3 automaat
Postitatud: P Okt 29, 2006 20:37
Postitas kinks
Olen täpselt sellise auto roolis nagu sina soovid osta olnud selle aasta juuli kuust (2000a, automaat+föön+kliima+istmesoojendus+..).
Siiamaani ülimalt rahul vaatamata sellele, et ostsin teadlikult kehvemapoolses olukorras auto. Mingit hädaremonti ei ole pidanud tegema veel (teepeale ei ole jäänud st.), küll aga on hooldusnimekiri selline paraja pikkusega veel.
Asjad, mida mina olen avastanud, et vajaks remonti :
esisild - halval teel mõõduka kiirusega sõites (konarlikul) on aru saada, kas puksid on väga läbi või lihtsalt läbi
roolitunnetus ja juhitavus - maanteel gaas põhja, mul näiteks peab hoolega roolima kui käigu alla lööb
õlilekked
info displey pikslid
Aga üldiselt ei ole need asjad, mida remontida ei saa ja tõenäoliselt Tallinna teedel on pukside vahetamine paratamatus. Mina julgeksin küll soovitada.
1 miinus on - kütusekulu on mul sinna 17 kanti praegu (tehaseraamatu järgi linnatsüklis 15.6l km).
K: Saab 9-3 automaat
Postitatud: P Okt 29, 2006 20:45
Postitas IFF
Algselt postitas: kinks
1 miinus on - kütusekulu on mul sinna 17 kanti praegu (tehaseraamatu järgi linnatsüklis 15.6l km).
Kas 17 mitte palju ei ole. See tähendaks, et saaksin oma paagi täiesti kuivale sõites (65L) ca 380km sõita ainult. Seda tundub küll nüüd kuidagi häbitult vähe, kui just "eriti" raske jalaga ei ole.

K: Saab 9-3 automaat
Postitatud: P Okt 29, 2006 20:47
Postitas kinks
Jah praegu ongi see üks asi, mis on mul hooldusnimekirjas, et vaja tegeleda..

soojemate ilmade ja kergema jalaga oli kulu seal 12-13 kandis.
edit: maanteel suts alla 9 üdiselt
K: Saab 9-3 automaat
Postitatud: P Okt 29, 2006 22:00
Postitas qdwin
Rahutu jalaga saab muidugi igasuguseid kulusid kätte aga ikkagi kuidagi palju võitu. Mu ülemus, vaatamata oma ülimalt rahutule iseloomule ja jalale, sai automaat 9-3-ga stabiilselt linnas 15 ja trassil alla 8 kuluks. Ise õnnestus tonnisega talvel valesti reguleeritud kick-downi ja ilma elektroonikata kasti, viltuste sildade, pakase, lume ja ummikute abil 16-17 saada kuluks.
K: Saab 9-3 automaat
Postitatud: P Okt 29, 2006 22:29
Postitas Tan
Algselt postitas: qdwin
Rahutu jalaga saab muidugi igasuguseid kulusid kätte aga ikkagi kuidagi palju võitu. Mu ülemus, vaatamata oma ülimalt rahutule iseloomule ja jalale, sai automaat 9-3-ga stabiilselt linnas 15 ja trassil alla 8 kuluks. Ise õnnestus tonnisega talvel valesti reguleeritud kick-downi ja ilma elektroonikata kasti, viltuste sildade, pakase, lume ja ummikute abil 16-17 saada kuluks.
Ei tohiks unustada ka marsruute ja nende pikkusi, 2 km tööle, teine õhtul koju jälle külma mootoriga ja 20 sajale on täiesti norm kulu. Peaaegu saavutatav ka liitrise kanti mikromootoriga.
K: Saab 9-3 automaat
Postitatud: E Nov 13, 2006 21:38
Postitas raivo
Kuna oma auto ikka müümata, siis heietaks natuke edasi.
Et kütusekulu, 113kw kohta on seda üsna palju (17 ja 15.6). Palju selle 9-3 tühimass ka on?
Ning ega kellegil pole vahepeal tingimustele vastavat aparaati müüki tekkinud (lisaks a24-jale) ?

K: Saab 9-3 automaat
Postitatud: K Dets 06, 2006 8:27
Postitas raivo
See kord läks siis sedasi, et ei tulnudki saabi

Hoopis üks pisut kõrgem ja veidi parema läbivusega riisikott. Aga kui kevadel jälle asfalt kuiv, siis küll selle saabi ka saab..
Tänud kõigile abilistele/vastajatele!