Anomaalia maki ühendamisel
Postitatud: T Okt 17, 2006 19:38
Saab 900 NG on autoks.
Nagu paljudel Rootsi autodel, on lähitulede lüliti kogu aeg lähitulede asendis. Süüdet välja keerates kustuvad sellega ka kõik tuled ja võib koju magama minna.
Pärast maki ühendamist (ISO pistik nii auto- kui maki pool) töötavad tuled nagu tavalisel Euroopa autol ( ehk siis gabariidid jäävad süüdet väljakeerates põlema ja tuleb tulelüliti 0-asendisse keerata). Pärast maki pistikust eemaldamist endine seis taastub.
Kas keegi on kokku puutunud või pean hakkama leiutama, kuidas asi endale läbi maki tagurpidi massi saab?:wtf:
Mida peaks ringi tegema, et Saabile omane seis oleks ka koos makiga?
Nagu paljudel Rootsi autodel, on lähitulede lüliti kogu aeg lähitulede asendis. Süüdet välja keerates kustuvad sellega ka kõik tuled ja võib koju magama minna.
Pärast maki ühendamist (ISO pistik nii auto- kui maki pool) töötavad tuled nagu tavalisel Euroopa autol ( ehk siis gabariidid jäävad süüdet väljakeerates põlema ja tuleb tulelüliti 0-asendisse keerata). Pärast maki pistikust eemaldamist endine seis taastub.
Kas keegi on kokku puutunud või pean hakkama leiutama, kuidas asi endale läbi maki tagurpidi massi saab?:wtf:
Mida peaks ringi tegema, et Saabile omane seis oleks ka koos makiga?