Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 Vunts123

konks222
Postitusi: 485
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 1998 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 2003 184KW

#51

E Juul 02, 2018 8:57

Olen kohanud kus erinevat sorti piduriõlisid on kokku valatud ja see siis süldiks tõmmanud. Samas teeks siis esimesed sama nalja. Esimesed ei pidavat minema ju tuliseks. Ja kui soporteid on mitu korda lahti võetud peaks see juba väljas olema.
marti420
Postitusi: 168
Liitunud: E Aug 03, 2009 9:40
Asukoht:
Auto: 9-3. 2,8T. 230kw, 590nm / Insignia Country Bi-turbo
Kontakt:

#52

E Juul 02, 2018 10:36

Proovi kas külmalt liiguvad tagarattad vabalt, siis tee üks pikem tiir, nii et pidurid on kuumad. Nüüd proovi uuesti kas rattad liiguvad vabalt.
Ma arvan, et soojaga paisuvad kolvid kinni - üsna levind viga.
entson
Postitusi: 326
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#53

T Juul 03, 2018 10:20

Tõstad ratta üles-tõmbad ratast ringi,vajutad jõuga pedaali-tõmbad ringi,kui nüüd ei jõua käega keerata on pidur peal ,lase õhutusnippel lahti ,kui nüüd läheb pidur maha võib viga olla voolikus või on piduritoru kortsus, vastasel juhul ikka kolb või ei liigu suport ,klotsid ei tohi olla "viltu"kulunud. Tõmbad käsika peale ja lased maha-tõmbad ratast ringi ,kui ei pöörle- ei liigu tross vabalt (seda juhul,kui käsipidur on trumlis). Edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
vunts123
Postitusi: 79
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#54

P Juul 08, 2018 15:08

Täna tõstsin siis külmalt rattad maast lahti ja ajasin ringi. Käega ringi jõuab ajada aga sahin ilusti kuulda. Järelikult pidurid juba külmalt peal.Võtsin korraks ka pumba küljest pistiku lahti aga seal tundus kõik puhas olevat.
Nüüd siis asi niikaugele jõudnud, et plaan ketivahetus ette võtta. Kas keegi eraisikutest ka sellega meil klubis tegeleb ja tööle garantii annab või jääb üle ainult Ferdinandi viia? Muud soovitused ka teretulnud!
konks222
Postitusi: 485
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 1998 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 2003 184KW

#55

P Juul 08, 2018 17:41

Kumbade klotside kahin oli? Sõidu või seisupiduri?
vunts123
Postitusi: 79
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#56

P Juul 08, 2018 19:58

konks222 kirjutas:
P Juul 08, 2018 17:41
Kumbade klotside kahin oli? Sõidu või seisupiduri?
Sõidupiduri oma tundus!
vunts123
Postitusi: 79
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#57

P Juul 22, 2018 17:32

Täna viisin auto Ferdinanti ketivahetusse ja mainisin ka piduriprobleemi. Lubati üle vaadata :D
vunts123
Postitusi: 79
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#58

P Aug 05, 2018 21:38

Täna käisin autol järel. Palju juppe sai vahetatud ja mõne osaga vaja veel tegeleda lähitulevikus.
vunts123
Postitusi: 79
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#59

K Aug 08, 2018 13:20

Piduriprobleem endiselt päevakorral. Esmaspäeval läheb Carringusse, äkki saavad jagu!
Trooja
Postitusi: 210
Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
Asukoht: Pärnu
Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate

#60

N Aug 09, 2018 9:54

konks222 kirjutas:
N Jaan 18, 2018 7:27
Mootorit maha võtmata? Hilisemad otsakaane lekked mis on r4 bensiini 9-5le nii omased. Aga noh õppind mehed head riistad mis see töö siis teha on.
Pole nii ulmet midagi, sai ka onuga vahetatud kett ilma maha võtmata, pukkide peal, eks ta ilmselt ajakulukam ja rohkem pusimist on aga tehtud sai ja lekkeid polnud.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
caarel
Postitusi: 259
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#61

R Aug 10, 2018 19:51

No vot. Aga ühes teada tuntud Saabide spets töökojas lauldi mulle laulu, mille teemaks oli, et Eestis vaid üks mees suudab kaaned nii kinni panne, et lekkeid pole ja see mees töötab just nende töökojas. Ei jäänudki muud teha, muigasin ja kulutasin kanda 180 kraadise pöörde jagu. Aga eks paljudele need hirmujutud mõjuvad muidugi :)
konks222
Postitusi: 485
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 1998 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 2003 184KW

#62

R Aug 10, 2018 21:51

Hr Trooja seda ma ju räägingi, et õppinud mehed head riistad. Ma oma lühikese elu jooksul ise neli korda 9-5l kette vahetanud. Pole mina seal pee vahel viitsinud pusida.
vunts123
Postitusi: 79
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#63

K Aug 29, 2018 17:02

Täna sain Carringust kõne, et piduri peasilinder mida nad plaanisid vahetada, ei sobi. Minul pidi olema mingi ülemineku variant aga seda tellida nemad ei saa. Võtan vana pumba kaasa ja hakkan ise otsima, äkki keegi isegi remondib neid. Suvi saab juba läbi aga sõita pole saanudki Saabiga. Mott täiega maas. Vaikselt hakkavad tekkima juba müügimõtted.
vunts123
Postitusi: 79
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#64

R Aug 31, 2018 10:19

Nüüd natuke targemaks saanud. Nimelt minu autol siis uue tüübi silinder juba. Saabianti ja Autoint küsivad pea 400 euro uuest. Kui kellegil on pakkuda 2005 ja üles aasta piduri peasilinder siis andke märku.
Kasutaja avatar
9-5LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 791
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu/Loviisa
Auto: Saab 9-3 cabrio Hirsch, Volvo S80 mk2 d5 stage 1

#65

R Aug 31, 2018 10:31

Ära heida meelt, pane varuosakeskusesse päring sisse, Räpinast sellele Ainile võid helistada, kui juba tehtud pole.
Kogenud Aeronaut. :drive:
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 212
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#66

R Aug 31, 2018 20:51

Proovi veenduda kas piduri peasilinder ja pidurivöimendi on kokku sobivad. Selle aastakäigu autol vöib pidurivöimendi ka vahetatud olla. Kui on vale kooslus sinna kruvitud siis ehk normaalselt ei toimi. Vist peasilindritel oli kolbe töukava varda pikkus erinev ja seetöttu ka pidurivöimendi vastav pesa erinev. On ka olnud probleeme halva kvaliteediga piduriklotsidega mis juhtsoontes takerduvad vöi valesti paigaldatud kinnitusvedrud jne. Kui oskustega meister asjasse süveneb siis ei peaks pidurisüsteemi korrastamine "tuumateadus" olema.
vunts123
Postitusi: 79
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#67

L Sept 01, 2018 18:12

No auto on Carringis ja ise seda asja nagunii ei jaga.Pean usaldama teisi.
Täna sebis Raunexi müüja kuskilt välja tihendikomplekti sellel silindrile.Tellisin ära. Vast on õige asi.
vunts123
Postitusi: 79
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#68

N Sept 13, 2018 19:51

Täna läksid tihendid vahetusse ja nüüd jäävad esimesed pidurid ka peale! Huumor kuubis! :D
Aga veel ei anna alla!
vunts123
Postitusi: 79
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#69

E Sept 17, 2018 12:22

Oskab keegi öelda kui võtta piduri peasilinder ja võimendi mõnelt varuosadeks müüdavalt 9-5lt. Võimendi kinnitused kõigil ühtemoodi? Peasilindri torud saaks uued väänata! Võimendi hoob mis kinnitub läbi seina piduripedaali külge on kõigil ühepikkused? Tahaks juba asja korda saada!
vunts123
Postitusi: 79
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#70

P Sept 23, 2018 11:02

Eile saabus pakk pidurisilindriga Skandixist 173.-
vunts123
Postitusi: 79
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#71

R Sept 28, 2018 12:13

Auto käes, arve 215.-
Pühapäeval lähen katsetama!
konks222
Postitusi: 485
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 1998 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 2003 184KW

#72

R Sept 28, 2018 17:30

Kas see oli ainult peasilindri vahetuse tööraha koos vedelikega?
vunts123
Postitusi: 79
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#73

R Sept 28, 2018 19:52

konks222 kirjutas:
R Sept 28, 2018 17:30
Kas see oli ainult peasilindri vahetuse tööraha koos vedelikega?
Algul nad puhastasid supordeid, siis vahetasid peasilindri tihendid ja lõpuks peasilindri vahetusega sai asi korda.
vunts123
Postitusi: 79
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#74

L Okt 06, 2018 19:30

Ülevaatus läbitud. Piduritorud pidid roostetama ja tagumistele tuledele on õrn must lakikiht peale lastud. Poleerimisega tuleb maha või peab uued tuled ostma?
Kasutaja avatar
9-5LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 791
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu/Loviisa
Auto: Saab 9-3 cabrio Hirsch, Volvo S80 mk2 d5 stage 1

#75

L Okt 06, 2018 22:56

Lakk peaks survekaga maha tulema, endal esituledelt küll nii maha saanud. Kuskilt on vaja äär kätte saada, sealt hakkab juba veesurvel ise hargnema.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Vasta