Kuna 9000 Aero sai peaaegu pooljuhuslikult müüki pandud ja pimeda õnnega pooleks, leidsin ka põhimõtteliselt paari tunniga ostja, siis tuli midagi asemele vaadata.
Sai 12.01 Rantto pakutavat 9-5 Hirschi vaatamas käidud ja peale proovisõitu oli selge - selle ma pean omale saama! Kiire telefonikõne ca tund hiljem Ranttole ja broneerisin sõiduki ära, täna sain auto kätte.
Autost endast:
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch Performance, YS3EH55G933012287, cosmic blue (Mu lemmik värv Saabidel, OG 9-3st alates seda fännanud)
2.3T, 225kW, kepikasti otsas, Eibachi madaldus, Hirschi summutilahendus, suured pidurid ees, Hirschi veljed, Hirschi tiib, lisadest peaks vist kõik olema peal mis võimalik. Ees ventileerivad ja soojendusega elektriliselt opereeritavad istmed, tagumine soojendusega, kliima, püsikas. Maki on kellegi kuri käsi välja võtnud ja mingi alpine toodanguga asendanud.
Heli vajab kindlasti üle vaatamist ja kui juba nokitsemisest räägitud sai, siis seda ka pisut ikka on:
Tagaluuk vahetusse, kapott värvida, juhiuksel ja tagatiival värviparandusi natuke teha vaja ja seejärel terve auto üle poleerida, sisu vajab keemilist ja naha hooldust.
Plaanis veel rihmad ja vedelikud vahetada ja ideaalis ka selle mootor maha kiskuda ja kõik tihendid ära vahetada ja õlivõttur jne üle vaadata.
Läbisõit 227195, hooldusraamatus märge ka, et 196k pealt vahetatud mootor.
Tänased kulud ka kohe kirja:
Arvele võtt 192.-
Kindlustus 3ks kuuks 40.- (mis on huvitaval kombel odavam kui mu 2007 aasta 120kw diisel volvol)
Ülevaatus 40.-
Kokku:272.-
Mõned pildid ka, et oleks aimu millega tegu, osad vvs-i tehtud kaadrid.





